Merhabalar, umarım bölümü seversiniz. Haftada bir yayınlama kararı aldım. Ama daha sık bölüm gelmesini ister misiniz?
Yazmamı istediğiniz bir sahne var mı?
Büge'nin anlatımı...
O odadan nasıl çıktım hatırlamıyorum bile. Taner' in yanından aşağı indim. Sasha ile Barışa bir bir bara gitmeyi teklif ettim. Sasha bu teklifime bozulsa da Barış' ın onaylaması ile kabul etmek zorunda kaldı.
Taner ise çıkarken kulağıma fısıldadı.
' Ne kadar kaçmak istersen kaç. Bu gece benim olacaksın. '
Cevap vermek yerine yürüdüm. Aksini düşünmedim ki. Madem kaçış yoktu bende sarhoş olup hiçbir şey hatırlamak istemiyordum. Arabaya ilerledim. Taner' i durdurup anahtarı istedim.
' Ben kullanmak istiyorum. '
' Amacın ikimizi öldürmek mi? Nerden çıktı bu? '
' Sadece sürmek istiyorum. O kadar. '
Biraz düşündü. Gözlerindeki endişeyi görebiliyordu. Ama sonra aklına ne geldiyse gözleri parladı. Anahtarı bana uzattı. Aldım. Sürmeye başladım. Sasha ile Barış önden gitmişlerdi. Yolda önce yavaş ilerledim. Taner yan koltukta kemerini çıkardı. Bana yaklaşıp yanağıma sulu bir öpücük bıraktı. Direksiyonu sıktım. Gözleri neden parladığı belli oluyordu. Yanağımı okşayarak
' Acaba onları ekip otele mi geçsek? Çok güzelsin ve dayanabileceğimi sanmıyorum. '
' Bu gece önce eğlenmek istiyorum. Sonra ne istersen o. '
Taner gülümsedi. Boynuma öpücük kondurdu. Arabayı hızlandırdım. Geri çekilip yola baktı.
' Biraz yavaşla istersen. '
' Ne oldu? Korktun mu? '
' Büge daha acemisin. '
Daha çok hızlandım. Taner bana sinirle baktı.
' Ya arabayı yavaşlatırsın ya da... '
' Ya da ne? Yoksa arkadaşlarınıda mı üstümden geçirirsin? '
' Grup fantezilerim oldu ama bunu sende denemeyeceğim sevgili nişanlım. En azından sıkılana kadar. '
Bara gelmiştik. Sert bir şekilde arabayı durdurdum. Arabadan indim. Taner yanıma geldi. Arabayı vale alırken sahte gülümsedi. Elini belime koyup yönlendirdi. İçerisi çok gürültülüydü. Barış ve Sasha ' nın olduğu masaya gittik. Barış dikkatle bana bakıyordu. Bir şey anlamak gibi. Ama anlayamazdı. Bu gece her şey bitecek. Bende.
O kadar çok içmiştim ki ayakta durmakta zorlanıyordum. Taner ise belimden tutarak destek oluyordu. Halinden memnundu şerefsiz. Barış ise Sasha' nın tüm cilvelerine tepkisiz kalıyordu. Arada ise bana göz ucuyla bakıyordu. Umursamadım. Ama o kadar çok bakıyordu ki masadakiler yakalayacak diye korkmaya başladım. Taner' den uzaklaştım. Lavaboya gideceğimi söyledi. Gelmek isteyince ise tek gitmek istediğimi belirttim. Sasha' yı da istemedim. Sonra gelip çıkarız dedim.
Lavaboda yüzümü yıkadım. Bütün makyajım akmıştı. Birde onu bu kafayla toparlamak zorunda kaldım. Sevdiğim adam ile yaşamak istediğim şeyleri nefret ettiğim adam ile yaşayacaktım. Ne kadar korkunç. Çıktım. Koridorda Barış bekliyordu. Kolumdan tutup başka bir yere sürükledi beni.
Köşede bir yere çekti beni. Kolumu ondan kurtardım. Ya da o bıraktı emin değilim. Bana öfkeyle baktı.
' Neden bu kadar içtin? '
' Sanane! İçmek istedim içtim. '
' Taner' in yanındayken bu kadar içmek tehlikeli değil mi? Seni yatağa atmak için fırsat arıyor. '
' Ben de bu gece ona bu fırsatı vereceğim zaten. '
' Şaka mı yapıyorsun? Ayılman lazım. '
Birden ona yaklaştım. Kollarımı boynuna doladım. Tepkisiz kaldı. Şaşımıştı.
' Belki de önce seni memnun etmeliyim? Ne dersin? Bir gece de iki erkek. '
' Saçmalıyorsun Büge. Bu sen değilsin. '
' İstemiyor muydun? Sen isteyeceksin diyordun. '
' Söylediklerim sadece seni sinirlendirmek içindi. '
' Ya ben gerçekten istiyorsam. '
' Büge... '
Ufak bir öpücük bıraktım. Varla yok arası.
' Belki de ilkim sen olmalısın. '
' Büge... ayıltalım seni gel. '
' Yok ben ayılmak istemiyorum. Ne o korkuyor musun? Ne oldu evdeki Barış' a? '
' Büge sen güzel bir kadınsın. Oldukça güzel bir kadın. Böyle yapma. Ben bir erkeğim. Ve sonradan pişman olaca... '
Onu öpmeye başladım. Birkaç saniye sonra o da karşılık verdi. Öpüşmemiz tutkulu bir hal alırken koridorda ilerledi. Ben sadece ona odaklanmış, beni nereye götürdüğünü fark etmedim bile. Şu an tüm bilincimi yitirmiştim. En son bir odaya girdiğimizi ve Barış' ın kapıyı kapattığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )
ChickLitBarış... Kimsesi olmayan, korkusuz bu adam yeni işini aldığında hayatının alt üst olacağını bilemezdi. Bu duygular ona tersti. İşini yapıp hayatına devam etmeliydi. Her şey çok geç olmadan... Büge... Tek isteği kaçıp gitmek... Her şeyi bırakıp, kaç...