11. Bölüm

345 16 7
                                    

Haftanın ilk gün yeni bölümle geldi. Yorumlarınızı bekliyorum. Olmasını istediğiniz bir sahne var mı?

Ve tabii ki bundan sonra neler olacak? Tahminleriniz var mı?

Yazarın anlatımı...


Taner bardağını bir dikişte içti. Sasha' Ya baktı.

' Senin ki nerede? '

' Telefon geldi. Gelir birazdan. '

' Ben Büge' ye baksam iyi olur. '

' Sen dur ben bakayım. Barış geldiğinde söylersin. '

Sasha ilerledi. Taner ise bir içki daha söyledi. Kendisine bakan kıza göz kırptı.

Sasha wc ye girdi. Kimse yoktu. Tuvaletlere baktı ama orada da Büge' yi bulamadı.

' Nerede bu kız ya? Başına bir şey mi geldi acaba? '

Çıktı. Koridorda ilerlerken Barış karşısına çıktı. Nefes nefeseydi.

' Sana ne oldu? Niye nefes nefesesin? '

' Bir olay çıktı az önce de onları ayırdım. Boş ver. Sen ne yapıyorsun bu arada? '

' Büge' ye bakmaya geldim ama yok. Sen gördün mü? '

' Yok, görmedim. '

' Ee bu kız nerede o zaman? İçeri geçti acaba? Ama görürdüm. '

' Sen bir bak istersen. Bende elimi yüzümü yıkayıp geliyorum. '

' Tamam aşkım. Geç kalma. '

Sasha bara geçtiğinde abisinin yanına gitti.

' Büge yok. '

' Kaçtı demek? Şaşırmadım. '

' Ne kaçması? '

' Boş ver. Madem gitti. Bende bana sunulan fırsatı değerlendiririm. '

' Ne. '

Taner kız kardeşine göz kırptı. İzle dedikten sonra az önceki kizin yanına gitti. Köyü bir sohbete daldı. Sasha onaylamasa da bir şey demedi. Büge' yi merak ediyordu. Barış geldi.

' Sasha benim çıkmam gerekiyor. Bir arkadaşım vardı dana bahsettim. Hasta olan. Rahatsızlanmış gitmem gerekiyor. '

' Geçmiş olsun. Yardım edeceğim bir şey var mı? Bende geleyim istersen. '

' Yok. Sağ ol. Büge' yi buldun mu? '

' Yok. Ama gitti sanırım. '

.......

Sasha biraz daha oyalandı. Sonra Büge' nin evine gittiğine dair mesaj gelince rahatladı. Çantasını aldı. Bardan çıktı. Taksi geldi. Biraz ilerledi. Ama sonra Barış' a gitme fikri geldi aklına. Bu gece onda kalacak, ona harika bir gece yaşayacaktı.

....

Barış arabayı sürüyordu. Yan koltukta Büge oturuyordu.

' Barış beni geri cevirdigine pişman olacaksın. '

' Büge az daha üstüme kusuyordun farkında mısın? '

' Senin yüzünden. '

Barış cevap vermedi. Alkol etkisi ile saçmalıyordu. Taner' in babasını öldürmek için girdiği işte bir arpa boyu yol alamamıştı. Direksiyonu sıktı.

' Barış. '

Cevap vermedi Barış. Arabayı durdurdu. Eve gelmişlerdi. Arabadan inip Büge' yi indirdi. Büge kolunu onun boynuna sardı.

' Beni eve mi atacaksın? '

' Sarhoşsun. '

' Çok yakışıklısın. '

' Büge. '

' Çirkin miyim? Neden beni istemiyorsun? '

' Sen erkeğin begeneceği bir kadınsın. Çok güzelsin. '

' O zaman seni istiyorum. '

Barış kolundan tutup çekiştirdi. Eve girdiler. Lavaboya girdiler. Bir yandan düşü ayarlarken bir yandan da Büge' yi tutuyordu.

' Oooo duş fantezisi mı? Olur bana uyar. '

' Büge bir daha içme sen. '

' Sinirlenince daha çekici oluyorsun. '

' Çok edepsiz bir kadın oldun sanki. '

Büge güldü. Barış' a yaklaştı.

' Üzüm üzüme baka baka demişler. '

' Ben mi sebep oldum yani. '

' Lafı degistirme. Benim olacak mısın? Zaten bir ateş bastı beni şu an. '

' Ateşle oynuyorsun çünkü.'

' Seviyorum çünkü... Oynamayı yani. Seni isteyen bir kadını geri mi cevireksin? '

' Sarhoşsun. Pişman olmanı istemem. Ama açıldığında yine aynısını düşünürsen seve seve. '

Büge' nin yanağından öptü ve çıktı. Büge akan suya baktı. Ardından seslendi.

' Beni sen yıkarsın diye düşünmüştüm. '

' O kadar değil. '

Büge güldü. Ardından tekrar seslendi.

' Kıyafet lazım bana. Herhalde istemediğin bir kadını havlu ile görmek istemezsin. '

Barış elinde gömlek ile geldi. Bıraktı ve çıktı.

....

Büge duş aldı. Kendine geldiğinde duştan çıktı ama banyodan çıkamadı. Az önce neler demişti. İçindeki arsız kadın çıktı resmen. Düşünürken Barış' in sesini duydu.

' Ben mi geleyim yoksa sen mi çıkarsın? '

' Giyiniyorum. '

' Yardım edeyim mi? '

Cevap vermedi. Utanıyordu. Onun yüzüne bakma cesareti yoktu. En kötüsü de gerçekten onu istemiş olmasıydı. Gün geçtikçe Barış' a karşı tuhaf şeyler hissediyordu. Anlamlandırmakta zorluk çekiyordu. Aynadan kendine baktı. Üzerinde Barış' ın gömleği vardı. Cesaretini topladı ve çıktı.

Çıktığında duvara yaslanmış Barış ile karşılaştı. Baştan aşağı Büge' ye bakarken ürperdi Büge. Şu an ne olacaksa olsun deyip üstüne mi atlasam diye düşünüyordu. Ona sinirle baktı.

' Şöyle bakmayı kes. '

' Nasıl bakmayı. '

' Ben gidiyorum. '

Tam geçeceği sırada Barış kolundan tuttu.

' Bu halde nereye? '

' Başımın çaresine bakarım ben. Seni hiç ilgilendirmez. '

' Az önce yatmak için yalvardığın bir adama bu cümleleri kurmaya utanmıyor musun? '

' Sarhoştum ve hala kendime geldiğim söylenemez. Kendimi Taner ile olmaya hazırlamıştım. Yani sen değil bir başkası da çıksa karşıma herhalde öyle davranırdım. Kusura bakma. '

Merdivenden indiler. Büge önde Barış arkada.

' Bu gece burada kalabilirsin. '

' İstemem. '

Zil çaldı. Barış beklemesini işaret ederek kapıya yöneldi. Delikten baktığında Sasha' yı gördü.

RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin