4. Bölüm

437 15 6
                                    


Büge'nin anlatımı...

Aşağı inmedim. Barışı bekledim. Elime kağıt sıkıştırmakta neydi? Bu adres neydi? Beni ne zannediyordu? 

Kapı açıldı. Çıktı. Beni görünce ilk şaşırsada topladı kendini. 

' Bu ne? ' 

Elindeki notu ona uzattım. Kollarını birbirine doladı. Duvara yaslanırken beni baştan aşağı tekrar süzdü. Şu an o kadar sinirliyim ki ne bakıyorsun diye bağırmamak için zor tutuyorum kendimi.

' Kağıt. '

' Bak sen. Bende başka bir şey zannetmiştim. Dalga mı geçiyorsun? Bu adres ne? Sen beni ne zannettin? '

' Ne anladın sen? Seni evime davet ettiğimi falan mı? Kendini bu kadar kıymetli görme. Sevgili nişanlın seni çok şımartmış anlaşılan.'

' Seni benim hayatım hiç ilgilendirmez. Bana laf atmaktan vazgeç. '

' Sende kendini kaf dağında görmekten vazgeç. '

' Burnundan kıl aldırmayan sensin. '

' Bu nasıl sözler? Hiç yakışıyor mu böyle giyinmiş bir kadına diyeceğim ama içinde canavar var. Her saldırmayı bekleyen. Ama emin ol sana karşı çok sabırlı davranıyorum. Başka bir yüzümü görmek istemezsin. '

' Kaç yüzün var senin? Ben yüzsüzsün diye düşündüm. '

Bana birkaç saniye baktı. Sonra yanımdan geçti. Arkasına dönüp bana baktı. 

' Elbisen büyük dar mı? Yoksa sen mi çok kilolusun? ' 

' Ne! '

Dalgayla karışık güldü. Dönüp gitti. Bu nasıl bir adamdı. Iki dakikada sinirimi bozdu. Bozuk olan sinirimi. Taner in üstüne tuz biber oldu adeta. Ee cevap alamadım. Bu adres neydi şimdi. Of!

....

Yemek güzel geçmişti. En azından ben hariç herkes açısından. Babam ve Hasan Bey çalışma odasına gittiler. Ben, Taner, Sasha ve Barış kalmıştık. 

Taner 

Eee Barış sen anlat. Kızkardeşim ile olmak nasıl bir duygu? Biraz cadıdır kendisi. 

Sasha

Abi!

Barış

Dünyanın en güzel, en özel kalbi benim için attığı için çok şanslıyım. 

Ben ona alayla baktım. O da göz ucuyla baktı. Madem oyun oynuyordu. Bende oynardım. 

Büge

Ne hoş. Ne hoş. Sasha gerçekten çok özel biri. Çok şanslısın.

Barış

Öyleyim. 

Büge

Ben bir şeyi merak ettim. Ailenle tanıştı mı Sasha?

Barış bana öyle bir baktı ki olduğum yere sinmemek için zor tuttum kendimi. Ne yapayım? Hep o mu benle oynayacaktı? Sasha söze girdi.

Sasha 

Hayır Bügeciğim. Yurtdışında ailesi.

Ben hayretle baktım. Ama yok artık yani. En azından bunun doğrusunu anlatsaydı.

Büge

İş için mi yurt dışındalar?

Barış

Evet. Ailem çok yoğundur. 

Bana meydan okuyor. Taner' in elini belime koymasıyla bütün eğlencem kaçtı.

Taner

Hayatım seni bu kadar konuşkan görmek ne hoş. Sesini bile özlüyorum. 

Barış 

Evlilik yakınmış Sasha söyledi. Balayı için yer baktınız mı? Çok iyi yerler biliyorum. Önerebilirim.

Damarıma basmayacaktın sünepe herif.

Büge

Sasha ile gidersiniz o yerlere. Siz de evlilik düşünüyorsunuz herhalde?

Sasha ne yapıyorsun der gibi baktı. Utanmıştı. Şu an çok saçma ve kötü bir şey yaptığımın farkındayım ama durduramıyorum kendimi.

Barış

Elbette. Ama Sasha' ya layık bir evlilik teklifi düşünmem gerek. Ona ve bana özel olmalı sadece. 

Sasha

Barış çok tatlısın. Bahçeye mi çıksak acaba? Çok sıcak burası.

Taner 

Siz çıkın. Benim Büge ile konuşmam gereken bir konu var. 

Sasha

Bizi yalnız bırakın diyorsun yani? Mesaj alınmıştır.

İkisi de gider. Taner bana yaklaşınca ayağa kalktım. Taner' de ayağa kalkıp kolumdan tuttu. 

Taner

Seni son kez uyarıyorum Büge. Bana soğuk davranmaya devam edersen özellikle de herkesin içinde bunu yapmaya devam edersen çok pişman olursun. Nişanı atarım. Babanla tüm işlerimizi iptal ederim. Hayatınız mahvolur. Şu an hayatınızı, yaşadığınız evi, her şeyi bana borçlusun. Emin ol ben olmasaydım babam sizi bu evin kapısından bile almazdı. 

Büge

Bitti mi?

Taner

Bitmedi.

Boynuma sulu bir öpücük kondurdu. Kendimi bugün yeterince kirli hissediyorum. Midem bulundu. Geri çekildim. 

Taner alayla gülümsedi. Ne ciddiyetsiz bir adamdı bu. 

Taner

Benimle evleneceğin için çok şanslısın. Her kızın hayali. 

Büge

O zaman neden ben? 

Taner bana yaklaştı. Sormaz olaydım soruyu.

Taner

Sadece seni istiyorum ben. Sadece seni.

Büge 

Neyse, çıkayım bahçeye. Bekletmeyelim.

Taner

Sen çık, ben geliyorum birazdan.

Kaçar adımlarla uzaklaştım. Ne iğrenç bir adam bu.  Yanında olmak gün geçtikçe daha zor oluyordu.

Bahçeye çıktım. Etrafa bakındığım da Sasha Barış' a yaklaştı. Öptü. Ben olduğum yerde kaldım. Bir süre sonra ayrıldıklarında Barış beni gördü. Tuhaf hissettim kendimi. Niye böyle oldu şimdi?

RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin