3. Bölüm

416 14 5
                                    


Büge'nin anlatımı...

Barış ile anlaşmamızın üstünden bir hafta geçti. O akşamdan sonra hiç görmedim. Anlaşma için sözleşme yazacağımızı düşünmüştüm. Bunu ona söylediğim de ' Çok mu fazla film izleyip, kitap mı okuyorsun. Sözleşme yok. ' demişti. Tanımadığım bir adamın sözüne nasıl güvenecektim ki? Ama güvenmekten başka çarem yoktu. Taner iti ile evlenmektense her yol mübahtı. Sasha... Aklından çıkmıyor. Her şey bittiğinde çok kızacak ve kırılacak. Evet. Şıpsevdi bir kız. Ama bu yine de içimi rahatlatmıyordu. Üstelik Barış' a başka bakıyordu. O akşam farkettim. Bilmiyorum. Kafam çok karışık.



Ayna karşısında kolyemi taktım. Geriye gittim. Kendime baktım. Gerçekten oldukça zarif görünüyordum. Hasan Bey bizi yemeğe davet etti. Babam tabii ki balıklama atladı. Hiç gitmek istemesemde Barış gelecekti. Onunla konuşmam gerekiyordu. Kabul etmiştim evet ama yine de içimde durduramadığım, bastıramadığım heyecan vardı. Ve bu heyecan her şeyi mahvedebilir. Elime yüzüme bulaştırabilirim.....Babamla beni Hasan Bey karşıladı. Böyle sevecen görünen bir adam nasıl katil olabilirdi. Ama öyleydi. Beni gerçekten sevmiyordu bu adam. Ya da oğlunu adam etmek için evlenmemizi istiyor. Ünlü bir playboy oğlu. Ama benim için pezevenk.


Taner' i görmemek için Sasha' nın yanına gittim. Odasına girdiğimde bana gülümsedi.' Oooo yengeciğim. Hoş geldin. Bu ne güzellik böyle. '' Sana o kelimeyi yasakladığımı hatırlıyorum. '' Ama sen benim biricik yengem olacaksın. Tek yengem. '' Sasha. '' Tamam. Tamam. Nasıl görünüyorum? '' Çok güzel. Elbisen çok yakışmış. '' Barış' ın hediyesi. 'Elimden tutup yatağa oturttu. ' Büge bana çok tuhaf bir şey oluyor. Ilk defa hemde. 'Korkarak baktım. Düşündüğüm şey ile yüzleşmek istemiyorum. Konuşacakken ' Dur. Dinle. Ya ben ilk defa böyle bir şey hissediyorum. Tamam daha önce çok sevgilim oldu ama böyle değil. Yani nasıl anlatsam... İçim ılık ılık akıyor adeta. O okyanus ben deniz. Ona akıyorum. Gün geçtikçe daha çok çekiliyorum. Hem çok korkutuyor. Ama bir o kadar da çok güzel. Büge aşık olmak çok güzel. Ya bu mükemmel bir şey. 'Ne kadar mutlu. Benim hiçbir zaman hissetmediğim, hissedemediğim hislerdi. Burukça gülümsedim. ' Yine de çok kapılma sen. Erkek milleti sonuçta. '' Ya senin erkelerle alıp veremediğin ne? Abim de bir playboy yalnız. İşin çok zor. Söyleyim. Ama sana güveniyorum. Adam edersin. 'Babam sağlık olsun erkeklere güven olmayacağını çok net öğretmişti bana. Kapı açıldı. Taner girdi. Yüzüm düştü.' Ooo kızlar bu ne güzellik böyle? Sasha senin ki geldi. Karşıla istersen. '


Sasha sevinçle odadan çıktı. Bende çıkacağım sırada Taner kapıyı kapattı. Ona sinirle baktım.


' Ne yapıyorsun Taner? '' Nişanlımı özledim. 'Belimden tutup kendime çekti. Ben ise uzak durmaya çabalayarak ' Bizi merak ederler. Aşağı inelim. '' Yok etmezler. Yeni gözdeleri Barış. Farkına bile varmazlar ikimizin yokluğunun. 'Boynumdan öptü. Sinirle ittim. ' Bunu konuşmuştuk Taner. Beni istemediğim şeylere zorlamayacaktın. '' Büge ben bir erkeğim. Benden senden uzak durmamı beklemem. Ve iki ay sonra evleneceğiz. Neden bu kadar katısın? '' Ben gelenekselci bir kadınım. Sana da bunu söylemiştim. Böyle kabul ettin. '' Evet, ama bu kadar katı olacağını düşünmemiştim. Aklım almıyor. Kadın gibi hissetmek istemez misin? Ne bu evlenmeden olmaz halleri? Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz? '' Taner kes şunu. Ben aşağı iniyorum. Daha fazla seni dinlemek istemiyorum. 'Kapıyı açacağım sırada kolumdan tutup kulağıma' Sen isteyeceksin Büge. Emin ol sen... '' Çok beklersin. Senin gibi pislik asla ama asla kocam olamayacak. 'Güldü. Alaycı bir gülümsemeydi. Mide bulandırıcı. ' Evlendiğimiz gece emin ol acımayacağım sana. Bana mecbursun. Aklını başına topla. 'Boynumdan sulu bir öpücük bıraktı. Gitti. Sinirle boynumu sildi. Gözlerim doldu. Derin bir nefes aldım. Bu adama katlanmak gittikçe daha zor oluyor.


Bir kaç dakika sonra odadan çıktım. Önce lavaboya gitsem iyi olacaktı. Koridora çıktığımda Barış ile karşı karşıya geldim.


Önce beni süzdü. Tüm bedenim ürperdi. Bu neydi şimdi? Bu nasıl bir bakış? Gözlerini bana dikti. ' İyi misin? '' Konuşmamız lazım. '' Hangi konuda? 'Dalga mı geçiyordu? Bu neydi şimdi?' Dalga mı geçiyorsun? ' Sesim yüksek çıktı. Kısarak ' Sen neyden bahsettiğimi çok iyi biliyorsun? Ne oldu? Korktun mu? 'Gülümsedi. Sıcacık bir gülümseme. ' Küçük Hanım çok sanırsız çıktı. '


Bana doğru adım attı. Yanımdan geçerken elime bir Not sıkıştırdı. Lavaboya girdi. Notta bir adres vardı. Bu gece 2 de yazıyordu. Bu ne şimdi? Evinin adresini mi verdi bu pezevenk?

RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin