Film 🔆 Fan Girl

141 22 11
                                    

Bebişlerrrr yine bir bombayla geldim, siper alın!

1hikayeyazari tarafından yazılan "Fan Girl" için bu sefer de tanıtım filmi hazırladım. Kendileri pek kıymetli bir kitap olup favorilerim arasında en ön sıralardadır. Yazarcığı da söylemesi ayıp pek hanım hanımcıktır. Oğluna mürvet arayan tüm teyzelere duyurulur. Sigarası alkolü yok sanıyorum. Tek bir kötü alışkanlığı var o da love momentların katili Eren Bey'i savunmasıdır. Neyse yumuşak kalpliliğine veriyorum.

Eren demişken, nasıl sevmiyorsam artık, videonun kapak fotoğrafı bile kendisi olmuş. Ben de şans yok ki... Ayarlasam düşmezdi herhalde. Şu kapak fotoğraf değiştirilebiliyorsa bilen yeşillendirirse sevinirim.

Tanıtım videosuna yukarıdaki medyadan ya da aşağıdan ulaşabilirsiniz. Videoyu izleyiniz, okuyunuz, okutunuz efenim. Pişman olmazsınız. Cümleler kaliteli malzemeden üretilmiş olup deneyimle tescillenmiştir. Ömürlük garantisi bulunmaktadır.

Tanıtım filmi hakkında düşünceleriniz neler? Beğendiniz mi? Okumayı düşünüyor musunuz?

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Fan Girl konusu:
Bazen geç bulursun ama kardeşini bulur abla olursun, aşkını bulur aşık olursun. Hiçbir şey iken, her şey olursun. Her erkek canavar değildir, bunu anlar ve öz babanı unutursun.

Hiçbir şey olduğunu düşünen Elif'in her şeyini bulma hikâyesi...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Not: İsteyen herkes için kitap kapağı ya da tanıtım videoları hazırlayıp kanalımda paylaşabilirim, bırakacağınız cümle arası yorumların ve vote'ların karşılığı olarak tabii ki! Kitap kapağı tasarımı için böyle bir şartım yok :)
Bu arada kitap kapağını 1-2 gün içerisinde, tanıtım videosunu ise 1-2 hafta içerisinde tamamlıyorum. Bilginize :D

1) Kitap kapağı için: Hayalinizdeki tasarımdan kısaca bahsedip kapağa eklenmesini istediğiniz söz olup olmadığını belirterek ulaşabilirsiniz.

2) Tanıtım videosu için: Kullanmayı düşündüğünüz karakterlerin gerçekteki isimleri, ilerleyen bölümlerde ne olacağı, kitapta geçen önemli sözler, arkaplanda olacak şarkı gibi videoda kullanabileceğim bazı şeyleri mesaj olarak paylaşarak bana ulaşabilirsiniz. Ek olarak maalesef her kitap için tanıtım videosu düzenlemem mümkün değil. Mesela fantastik ya da tarihi kurgular beni fazlasıyla zorlar. Tabii önce içeriğine bakmak gerek. Bunun dışında editler uzuuuuun bir zaman aldığı için süre sıkıntısı yaşayabilirim. Hem kişisel yaşantıma zaman ayırmak hem de diğer kitabımla da uğraşabilmek adına ayda yalnızca 2 kişi için tanıtım videosu yapmaya karar verdim. Lütfen tanıtım videosu için şartları sağlamadan önce müsait olup olmadığımı sorun. İyi günler dilerim :)

Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin