Film + Kapak 🔆 Çikolatalı Çilek

84 19 47
                                    

Hooop, tanıtım filmi geldi bacılaaaar!

Sınav dönemim olmasına rağmen tanıtım videosu yapabileceğimle ilgili bir duyuru yapmıştım hatırlarsanız. Duyuru sonucunda daha başarılı imlâ, konuda farklılık ve ilk mesaj atanlardan olma gibi nedenleri göz önünde bulundurarak @karakedihope'u seçtim.

⚠️ Dikkat! Açlık tetikleyici video uyarısı. Açken izlemeyiniz. Birkaç tane daha yemek partı koysaydım direkt yemek videosuna dönerdi. İnsan yemek görünce dayanamıyor işte 🥲

Şarkı konusuna gelirsek... Bu şarkı acayip hoşuma gitti hatta klip havuzuna eklemiştim ve yazarımız havuzdaki şarkılar arasından bunu seçti. Ancak neşeli olmayan, gerilim barındıran rock şarkılar daha iyi olabilir miydi diye aklımda kaldı biraz. Bilemem belki de pozitif şarkılara uzak olduğum için böyle düşünüyorumdur. Önceki şarkılar hep minör tonlamalı olduğu için garip gelmiş olabilir 😄 Bir de siz bakın bakalım.

Valla acayip bir film oldu. Böyle bir kombinasyonu hayal bile edemeyeceğinize eminim. Koreli Mark Tuan, Amerikalı Jeniffer Lawrence ve döşü kıllı has Türk Burak Deniz üçlüsü bir araya geldi. O kadar ayrı segmentteler ki videoda cırıtmamaları için bastım efekti. Bu arada az daha kadroya Aleyna Tilki dahil oluyordu. Direkten dönüldü kıızzz :D

Böyle diyorum ama video toplama kısmı şimdiye kadar yaptığım tüm videolardan daha kısa sürdü. Peki neden? Çünküüü karakterlerimiz aşırı ünlü bebişler arasından seçildiği için videolarına kolayca erişebildim. Siz siz olun, tanıtım filmi yaptıracaksanız aşırı ünlü kişileri seçin. Tşk.

Aaa unutmadan duyurumu da yapayım. Arkadaşlar pazartesi sınavlarım başlıyor. Bittikten sonra da eve döneceğim çünküüü vizelerden sonra bir haftalığına resmî olmayan bir tatil oluyor. Tatil değil ama kimse gelmez. Üniversitenin altın kuralı gibi bir şey. Tabii bazı gıcıklar derse geliyor, onlar geldiği için hoca yoklama alıyor, hoca yoklama aldığı için benim devamsızlık hakkı azalıyor. O çok ayrı mevzu. Zaten 3 ya da 4 hafta devamsızlık hakkım vardı. Bu tatilden sonra devamsızlığım muhtemelen bitmiş olacak. Lakin şöyle bir durum var, Ramazan bayramı falan olursa o zaman resmî tatil olur. Bir de 27 mayısta dersler bittiği için finallere kadar 1 haftalık tatil var. O zamanlar devamsızlıktan sayılmadığı için yine eve giderim, yani o süreçte video mideo yok.

Elbette eve gitmediğim günlerde video yapmaya çalışırım ancak özellikle mayıs ayında çok yoğun olacağımı düşünüyorum. Yürütmek için etik kurul onayı beklediğim bir araştırma var, kabul olursa araştırmayı yürütmesi var, analizler var, raporu var, sunumlar var, kabul olmazsa yeniden başvurması var, ödevler var, finaller var, projeler var, katılmak istediğim kurslar var, kim bilir daha neler neler var. Böyle yoğun olursam ve bu ay kadar sık duyuru açamazsam diye şimdiden söylemek istedim.

Hıı bir de bir sonraki tanıtım videosu duyurusunu muhtemelen Nisan'ın 15-16'sı gibi yaparım. Eğer bölümü yetiştirebilirsem duyuruyu aynı bu sefer olduğu gibi ilk olarak (hatta gün farkıyla) "Beyaz Atlı Prenses" üzerinden paylaşacağım ve önce ulaşanlar avantajlı olacak.

Fazla uzatmadan -daha ne kadar uzatabilirim ki- bugünkü tanıtım videosuna geçelim öyleyse. Kapaklara aşağıdan, tanıtım filmine ise hem aşağıdan hem yukarıdan ulaşabilirsiniz.

Tanıtım filmi;


Kitap kapakları;

1)

2)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2)

3)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3)

Tanıtım filmi ve kitap kapakları hakkında düşünceleriniz neler? Okumayı düşünüyor musunuz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tanıtım filmi ve kitap kapakları hakkında düşünceleriniz neler? Okumayı düşünüyor musunuz?

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Çikolatalı Çilek konusu:
Sıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Not: İsteyen herkes için kitap kapağı, karakter kartı ya da tanıtım videoları hazırlayıp kanalımda paylaşabilirim, bırakacağınız cümle arası yorumların ve vote'ların karşılığı olarak tabii ki! Kitap kapağı ve karakter kartı tasarımı için böyle bir şartım yok :)
Bu arada kitap kapağı ve karakter kartını 1-2 gün içerisinde, tanıtım videosunu ise 1-2 hafta içerisinde tamamlıyorum. Bilginize :D

1) Kitap kapağı için: Hayalinizdeki tasarımdan kısaca bahsedip kapağa eklenmesini istediğiniz söz olup olmadığını belirterek ulaşabilirsiniz. Ulaşmadan önce "Kitap Kapağı Şartları" bölümüne göz atmayı unutmayın. 💛

2) Tanıtım videosu için: Kullanmayı düşündüğünüz karakterlerin gerçekteki isimleri, ilerleyen bölümlerde ne olacağı, kitapta geçen önemli sözler, arkaplanda olacak şarkı gibi videoda kullanabileceğim bazı şeyleri mesaj olarak paylaşarak bana ulaşabilirsiniz. Ek olarak, maalesef her kitap için tanıtım videosu düzenlemem mümkün değil. Mesela fantastik ya da tarihi kurgular beni fazlasıyla zorlar. Tabii önce içeriğine bakmak gerek. Bunun dışında editler uzuuuuun bir zaman aldığı için süre sıkıntısı yaşayabilirim. Hem kişisel yaşantıma zaman ayırmak hem de diğer kitabımla da uğraşabilmek adına ayda yalnızca 2 kişi için tanıtım videosu yapmaya karar verdim. Lütfen tanıtım videosu için şartları sağlamadan önce müsait olup olmadığımı sorun ve "Tanıtım Filmi Şartları" bölümünü detaylıca okuyun. İyi günler dilerim :)

3) Karakter kartı için: Kitabınızdaki ana karakterler ve gerçekteki isimlerini mesaj atarak ulaşabilirsiniz. Lütfen kitabınızın adını söylemeyi ve öncelikle "Karakter Kartı Şartları" bölümü okumayı da unutmayın.

Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin