Selamlar!
Bir serüvenin daha sonun geldik. Tasarım yapmaya başladığımdan bu yana destek olan, kendimi geliştirmem için önerilerde bulunan, değerli kurgularında benim de parmağım olmasını sağlayan herkese çok teşekkür ederim.
Tasarım yapma sürecim hâlâ çok yeni sayılır. Birkaç ay önce, ilk defa bir kurgu yazarak başkalarıyla paylaşmaya karar verdim. Yazdıklarımızı başkalarıyla paylaşmak gerçekten cesaret isteyen bir şey. Hem kendi zayıflıklarımızı dışa vuruyoruz hem de bunların olumsuz karşılanma riskini göze alıyoruz. Yıllardır yazan biriyim. Günlük tutarım, mektup yazarım ve daha niceleri... Ancak anladım ki kurgu yazmak hepsinden zormuş. Çok iyi bir deneme yazarı olabilirim ama roman asla... "Beyaz Atlı Prenses" bu nedenle benim acemilik eserim diyebiliriz. İyi bir temeli olmasa da diğer kitaplarım için çok iyi bir temel oldu. Mesela sayesinde tasarım yapmaya başladım. Başkaları rica edince onlara da kapak, film yaptım. Ve sayı çoğalınca tasarımlarımı bir kitapta birleştirip "Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım"ı oluşturdum. Hepsinden ötesi sizlerle tanıştım, sizin hayatlarınıza misafir oldum, kendimi geliştirdim... Tasarımlarım hâlâ yeterince iyi değil ama her geçen gün öğreniyorum. Siz yeni bir istekte bulundukça ben yeni bir teknik öğreniyorum. Bu durum okul başarımda da etkili oldu diyebilirim. Harika slaytlar ve sunumlar yapmaya başladım. Makalesinin dergiye gönderileceği araştırmamın videolarını hazırladım, montajladım, kullandım. Bu yüzden bu satırları okuyan herkese teşekkür etmek istiyorum.
Dün şimdiye dek hazırlamış olduğum tüm tasarımları tek tek inceledim. Yaparken gözüme çok güzel gelen tasarımların aslında o kadar da güzel olmadığını fark ettim. Yine de ne kadar mesafe aldığımı gördüm. İlk tasarımlarımla son tasarımlarım, ilk tanıtım filmimle son filmim arasındaki farkı çok net görüyorum. Bu yüzden bazı tasarımlarımı hatırlatmak için ufak kolajlar hazırladım.
İşte yaptığım bazı kapaklar;
Yaptığım bazı karakter kartları:
Hazırladığım bazı filmlerin kapakları:
Tasarım serüvenime yeni bir kitap üzerinden devam edeceğimi söylemiştim. Yeni kitapta yalnızca karakter kartı ve tanıtım filmi tasarımları yapacağım. Bu yüzden daha az istek geleceğine inanıyorum. Kapak isteyen çok kişi olduğu için her ayın 10 ve 11'i kapak günüm olacak. Yalnızca ayın 10 ve 11'inde kapak talepleri alacağım. Tabii isterseniz. Ne dersiniz? İster misiniz?
Kapak demişken... İşte yeni kapak. Sevdiğim renklerden güzel bir kapak yapmak istedim. Ve tabii ki deniz kızlarını çok severim 🥳 Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?
Tanıtım filmi için lütfen yeni kitabı kütüphanenize ekleyerek orada paylaşacağım duyuruları takip edin. Yeni mekanda, yeni stilimizle görüşmek üzere.
- THE END -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]
Random[BİTTİ] Cover & Trailer 🔱 Kapak | Tanıtım Videosu | Karakter Kartı Tasarımı & Kitap Tanıtımı ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kişiye özel kitap kapağı, tanıtım videosu ve karakter kartı tasarlıyor, tasarladıklarımı paylaşıyorum. Ayrıca buradan...