Selaaaam!
Daha önce (2 saniye önce falan, önceki bölümde fkkdkd) şu karakter kartı zımbırtısına el atmak istediğimi söylemiştim. An itibariyle kafa göz dalmış bulunuyorum. Bu arada karakter kartı diyorum ama ismi başka bir şey de olabilir. Ne işe yarıyor derseniz hiçbir işe yaramıyor, süs olsun diye 😄
Bir de bu tabloların farklı boyutları var. Şahsen incelerin daha güzel duracağını düşünerek inceleri seçtim. Ama özellikle istenirse kalınlardan da yaparım no problem. Zaten bilgiler için "Karakter Kartı Şartları" diye bir bölüm açacağım. Şart falan yok sadece yönerge olması açısından gerekli olduğunu düşünüyorum. Öyle işte...
Bu arada neden Çağla'nın kartı yok diye sormayın çünkü Çağla'ya uygun bir insancık bulamadım. Tanıtım filminde de fark ettiyseniz Çağla'nın yüzü hiç gösterilmiyor, Çağla olarak kullandığım tüm karakterler farklı... Aslında aklımda bir isim yok değil ama o ismin de kullanabileceğim videosu yoktu. Resimlerinde de hep gülüyor, karakter kartına gülerken koymak istemedim. Bir başka neden olarak da aslında Çağla'nın hikâyesini okuyoruz ve yeri geliyor kendimizi onun yerine koyuyoruz. Eğer onun için bir yüz belirlersem yeterince sempati yapamayabiliriz falan filan...
Diğer karakterlere gelirsek... Efe'yi biliyoruz zaten, tam bir bebek adam :3 Kaan'ı Shawn Mendes olarak seçmemin tek sebebi tanıtım filmi için kullanabileceğim videolarının çok fazla olmasıydı. Tip olarak daha geniş omuzlu ve iri hayal ediyordum. O yüzden karakter kartında kullandığım fotoğrafı -olduğundan daha iri çıktığı için- cuk oturdu. Renkli yapsam daha güzel olabilirdi ama üşendim :( Zaten benim kitap deneme tahtası gibi bir şey. İlkleri ve en çirkinleri hep kendime yapıyorum. İnş ilerde gelişince yenilerini yaparım😅
Ben böyle uzun uzadıya yazıyorum ama sıkıcı olmuyor değil mi? Okumuyorsanız hiiiiç boşa uğraşmıyım 🥲 Neyse o zaman daha fazla uzatmadan kartlara geçelim;
Kartları beğendiniz mi? En çok hangi karakter ilginizi çekti? Okumayı düşünüyor musunuz?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Beyaz Atlı Prenses konusu:
"Beyaz atlı prens?"Efe'yi kaydetme şeklimi söyleyince gerilmiştim.
"Sana galeriye bak demiştim, mesajlarımı oku değil!"
Kaan verdiğim tepkiyi görünce merak etmiş olacak ki Efe'nin profil resmine tıkladı. Dudaklarından dökülen isim fırtınanın habercisiydi. Ben ise dev dalgalarla mücadele edeceğinden haberi olmayan balıkçı teknesi...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Not: İsteyen herkes için kitap kapağı, karakter kartı ya da tanıtım videoları hazırlayıp kanalımda paylaşabilirim, bırakacağınız cümle arası yorumların ve vote'ların karşılığı olarak tabii ki! Kitap kapağı ve karakter kartı tasarımı için böyle bir şartım yok :)
Bu arada kitap kapağı ve karakter kartını 1-2 gün içerisinde, tanıtım videosunu ise 1-2 hafta içerisinde tamamlıyorum. Bilginize :D1) Kitap kapağı için: Hayalinizdeki tasarımdan kısaca bahsedip kapağa eklenmesini istediğiniz söz olup olmadığını belirterek ulaşabilirsiniz. Ulaşmadan önce "Kitap Kapağı Şartları" bölümüne göz atmayı unutmayın. 💛
2) Tanıtım videosu için: Kullanmayı düşündüğünüz karakterlerin gerçekteki isimleri, ilerleyen bölümlerde ne olacağı, kitapta geçen önemli sözler, arkaplanda olacak şarkı gibi videoda kullanabileceğim bazı şeyleri mesaj olarak paylaşarak bana ulaşabilirsiniz. Ek olarak, maalesef her kitap için tanıtım videosu düzenlemem mümkün değil. Mesela fantastik ya da tarihi kurgular beni fazlasıyla zorlar. Tabii önce içeriğine bakmak gerek. Bunun dışında editler uzuuuuun bir zaman aldığı için süre sıkıntısı yaşayabilirim. Hem kişisel yaşantıma zaman ayırmak hem de diğer kitabımla da uğraşabilmek adına ayda yalnızca 2 kişi için tanıtım videosu yapmaya karar verdim. Lütfen tanıtım videosu için şartları sağlamadan önce müsait olup olmadığımı sorun ve "Tanıtım Filmi Şartları" bölümünü detaylıca okuyun. İyi günler dilerim :)
3) Karakter kartı için: Kitabınızdaki ana karakterler ve gerçekteki isimlerini mesaj atarak ulaşabilirsiniz. Lütfen kitabınızın adını söylemeyi ve öncelikle "Karakter Kartı Şartları" bölümü okumayı da unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]
Aléatoire[BİTTİ] Cover & Trailer 🔱 Kapak | Tanıtım Videosu | Karakter Kartı Tasarımı & Kitap Tanıtımı ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kişiye özel kitap kapağı, tanıtım videosu ve karakter kartı tasarlıyor, tasarladıklarımı paylaşıyorum. Ayrıca buradan...