Hellooo!
Bugün yepyeni bir tasarım ile karşınızdayım. Ve bugünkü tasarımı diğerlerinden ayıran bir unsur var. Yeni, yeni, yeniden bir kitap yazmaya karar verdim. Yaptığım tasarım ise yazmakta olduğum ancak henüz paylaşmadığı bu kitaba ait 🎉
Biliyorum ki psikoloji ilgi çekici olmasının yanı sıra istismara çok açık bir alan. Bu yüzden çevrede ne yazık ki pek çok yanlış bilginin dolaştığını görüyorum. Milyonluk instagram hesaplarında, popüler YouTube videolarında hatta en çok okunan kitaplarda (wattpad de dâhil) yanlış bilgilerin yer alması beni üzüyor açıkçası. Dolayısıyla psikoloji bölümünde okuyan biri olarak gerçek psikoloji bilgilerine yer vereceğim bir kitap oluşturmaya karar vermiş bulundum.
Bu kitap öyle her bölümünde terimlerin ya da hastalıkların tanıtılacağı bir kitap değil. Günlük yaşamda ihtiyacımız olan bilgilerin ve hilelerin yer alacağı bir kitap... Bunun yanı sıra aklımızın köşesinde eksik kalmış bazı konular hakkında da bilgi vereceğim. Şimdiye dek onlarca bölümü tamamladım. Çok yakında (yakın dediysem inanmayın) sizlerin de okuması için paylaşacağım. Desteklerinizi ve ilginizi bekliyor olacağım :)
İşte kitapta ele aldığım bazı konular:
• Kardeşler daha mı fazla sevilir?
• Yazmak - Wattpad faydalı bir uygulama mı?
• Erkekler güzelliğe, kadınlar paraya mı bakar?
• Motivasyon nasıl arttırılır?
• Etkili çalışma nasıl olur?
• Nasıl ikna edilir?
• Eşcinsellik doğuştan mıdır yoksa tercih mi?
• Seni senden daha iyi tanıyorum.
• Psikoloji ve psikologluk hakkında bilgiler.
• Terapi süreci nasıl işler?
• Yalan nasıl anlaşılır?
• Hipnoz.
• Renkler ve etkileri.
• Birini kendime nasıl aşık edebilirim?Ele aldığım bazı konular bunlar. Yazdıklarım arasında ilginizi çeken bir konu var mı? Yazdıklarım arasında olmayan fakat merak ettiğiniz başka konular var mı?
İşte böyle. Olabildiğince çekici bir kitap için uğraşıyorum. Faydalı & gerçek bilgiler içerdiğinden okunacağını da düşünüyorum açıkçası.
Kitapla ilgili bir şey daha soracağım. Hangi başlıkla daha çok ilgi çekebileceğimden emin olamadım sizce hangi başlıkla daha çok okuyucu çekebilirim;
• Psikoloji Bilgileri & Hileleri
• Gerçek Psikoloji Bilgileri & Hileleri
• Gerçek Psikoloji Bilgileri
• Psikoloji Bilgileri
• Gerçek Psikoloji Bilgileri & Taktikleri
• Psikoloji Bilgileri ve TaktikleriBunların dışında başlık öneriniz olursa duymayı çok isterim :) Öyleyse kapaklara geçebiliriz. Tasarımları aşağıdan inceleyebilirsiniz.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
GÜNCELLEME:
Yanlışlıkla kapakları yanlış formatta/boyutta biçimlendirmişim. Yeniden düzenlemem gerekecek 😭😭😭
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••1)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]
Acak[BİTTİ] Cover & Trailer 🔱 Kapak | Tanıtım Videosu | Karakter Kartı Tasarımı & Kitap Tanıtımı ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kişiye özel kitap kapağı, tanıtım videosu ve karakter kartı tasarlıyor, tasarladıklarımı paylaşıyorum. Ayrıca buradan...