Selaam!
Bugün sizlerle bir şey paylaşmak istiyorum. 1hikayeyazari adında tatliş bir kızımız var. Bu kızçe öyle güzel satırlar yazıyor, öyle güzel anlatıyor ki ben onu sizlere övmekten bıkmıyorum. "Fan Girl"ü defalarca dile getirmiştim. Acayip bir kurgu, yok böyle bir şey. Bir yandan ağlıyorsunuz bir yandan gülüyorsunuz. Kız iki cümlesiyle hem empati yaptırıyor hem sempati. Bir kitap nasıl duygulara dokunur demeyin, dokunuyor. Duygulara dokunuyor deyince yanlış anlaşılmasın, mizah da var. Cuk oturan kapaklar, evrilip çevrilmiş kelimeler, aşkın esiri cümleler... Ne ararsanız var anacım.
Ama ne yok? "Fan Girl" yok. Silindi, gitti. O satırları okumuş sayılı insanlardan biriyim. Gururluyum, mutluyum. Okuyamadığınız için kıskanabilirsiniz :D
Neyse ki yazarımız bizi "Fan Girl"ün varlığından daha fazla mahkum bırakmak istemedi ve kurgunun devamını yeniden yazmaya başladı. O hiçbir şey kaybetmedi. Böyle bir karar verdiği için çok mutluyum. Aynı satırları hatırlayıp tekrar yazamazdı evet ama eski satırları o yazdıysa devamını da yazabilir ki yazıyor da. O satırlar o kızdan çıktı :D
Şüphesiz "Fan Girl" onun ustalık eseriydi. Ve inanıyorum ki onu başarıya götürecek eser olacak. "Fan Girl"ü okumamış olabilirsiniz ama "Fan Girl Devam"ı okumak için hâlâ şansınız var. Okuyun ve sadece seyredin. Söyleyeceklerim bu kadar.
Kitabı övme merasimi bittiğine göreee hazırladığım tasarımları takdim etmek istiyorum. Yazarımızın eski kapağı kullanmasına gönlüm el vermedi. Yeni bir kapak tasarımı yaptım. Fakat yazarımız "Fan Girl" ruhunun eski kapakla özdeşleştiğini düşünüyorsa yine de eski kapağı kullanabilir. Ya da hepsinden ayrı bambaşka bir kapak kullanabilir. Hiç kapak kullanmamak da bir seçenek, önemli olan içi. Ve bu kitabın içi kıymalı, anlatabiliyor muyum😍
Kapak tasarımı dışında altta farklı bir tasarım daha göreceksiniz: Karakter kartları! Bunu söylesem mi bilemiyorum... Hani karakter kartlarını ilk yapmaya başladığım zaman var ya. İşte bu kartları o zaman yaptım. Daha da ötesi hazırladığım ilk karakter kartları "Fangirl"e aitti :)) Neden paylaşmadın diye sormayın. Çünkü açıklıyorum, toplaşın :D "Fangirl" kartları yaptığım ilk kartlar olduğu için yeterince güzel değil diye düşündüm. İleride kendimi daha çok geliştirip daha güzellerini yaparım diye paylaşmak istemedim. Çünkü "Fangirl"ün kapağı da yaptığım ilk kapaklardandı ve daha sonra yeterince iyi yapamamış olduğumu fark etmiştim. Zaten sonra da kitap silindi. Kartlar öyle taslak olarak kaldı. Devam kurgusunun şerefine hazırlamış olduğum ilk kartları sizinle paylaşıyorum. Buyurunuz efenim.
Kitabın her satır özel ve güzel olduğu için hepsini yazmak istedim. Ama şartlar işte... Sadece birkaç sözü kartlarda yazabilmiştim. Ayrıca diğer karakterler için de yapmayı çok isterdim fakat gerçekte hangi karakterle bağdaştıklarını bilmediğim için yapmamıştım. Mesela Tülay hemşire, Buse, Arda...
Yazarcım bu tasarımları ne yapar ne eder bilemiyorum. Benden hatıra olarak saklar bence :D Dipnot: Kesinlikle yeni bölüm için rüşvet değildir.
Eveeeet. Öyleyse önce hazırladığım kapağa sonra da kartlara bakabilirsiniz. En sona ve multimediaya da tee önceden yaptığım tanıtım filmini koydum. İlkleri hep "Fan Girl"le yaşamışım :D Görüşürüüüüz!
1)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]
Random[BİTTİ] Cover & Trailer 🔱 Kapak | Tanıtım Videosu | Karakter Kartı Tasarımı & Kitap Tanıtımı ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kişiye özel kitap kapağı, tanıtım videosu ve karakter kartı tasarlıyor, tasarladıklarımı paylaşıyorum. Ayrıca buradan...