Selaaaam!
Kitap kapağı için herhangi bir şartım bulunmamasına rağmen tanıtım filmi için bazı şartlarım bulunuyor. Bunun bazı sebepleri var tabii; tanıtım filmi için hem büyük bir emek hem de uzun bir zaman harcamam gerekiyor. Ayrıca farklı kişilerin böyle bir fırsatları olduklarını bilmeleri için kitabımın erişemediği kullanacılara erişmeye çalışmam gerekiyor.
📛 Lütfen şartları sayfanın sonuna kadar detaylıca okuyun. Sayfanın sonunda örnek mesaj şablonu yer alıyor.
• Tanıtım filmi/videosu istiyorsanız öncelikle özel mesaj aracılığıyla iletişime geçmenizi rica edeceğim. Mesaja tanıtım filmi istediğinizden bahsederek başlayabilirsiniz. Kitabınızın adını da yazmayı unutmayın. Böylece talebinizi değerlendirebilirim. Mesajı tanıtım filminin şartlarını yerine getirmeden önce atmanız çok önemli. Çünkü her kitabı kabul etmem mümkün değil. Mesela fantastik ya da tarihi bir şeyler hazırlamak beni fazlasıyla zorlar. Tabii önce içeriğini görmek gerek.
• Onun dışında, olaylara uygun bir video hazırlayabilmem için kitabınızın en az 3 bölüm olması gerekiyor. Tercihen paragrafları düzenli, yazımı iyi bir kitaba tanıtım videosu yapmak isterim.
Bu arada kitabınız uygun dahi olsa editler uzuuuuun bir zaman aldığı için süre sıkıntısı yaşayabilirim. Hem kişisel yaşantıma zaman ayırmak hem de diğer kitabımla da uğraşabilmek adına ayda yalnızca 2 kişi için tanıtım videosu yapmaya karar verdim. Bu yüzden şartları sağlamadan önce aşağıdaki adımları takip edip olumlu dönüş yapmamı beklemenizi rica edeceğim.
__________________________________
Tanıtım filmi adımları:⭕️• Tanıtım filmi istediğiniz kitabınızın en az 3 bölüm olması,
⭕️• Özel mesaj ile tanıtım filmi istediğinizi söylemek (hangi kitabınız için istediğinizi söylemeyi unutmayın).
_______________________________Mesajınıza OLUMLU DÖNÜŞ YAPARSAM yapmanız gerekenler (ŞARTLAR):
⭕️• Bu kitaptan (Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım) 20 bölüm oylamak (bilgileri göndermeden önce-bu şart sağlanmadan videoya başlamıyorum),
⭕️ Hazırladığım tanıtım filmini kullanıcı adımla beraber (@patikolog) panonuzda ya da kitabınızda paylaşmak. (Film tamamlandıktan sonra)⭕️• Kitabınızdaki ana karakterler ve videoda onları temsil edecek gerçek kişilerin isimlerini mesaj ile iletmek.
⭕️• Kitabın konusundan bahsetmek.
⭕️• İlerleyen bölümlerde olacak önemli olaylardan bahsetmek,
⭕️• Kitapta geçen önemli sözleri (varsa) belirtmek.
__________________________________Gelecekteki önemli olayları/sahneleri bana özet geçmenizin yanı sıra, zaten daha iyi anlayabilmek adına kitabınızı okuyacağım. Bunu istememin sebebi ise, videoda o olaylara yer verecek olmam.
• Karakterleri seçerken lütfen tanınmış kişiler olmasına dikkat edin. Aktör, şarkıcı, model vs. olabilir. Çünkü ünlü biri olmadığında videolarını bulmak zorlaşıyor. Eğer seçtiğiniz kişi yeterince videoya sahip değilse yeni birilerini seçmenizi isteyebilirim.
• Videoda kullanılacak şarkıyı belirlerken öncelikle iki seçeneğimiz var; sözlü şarkılar ve sözsüz şarkılar. Sözsüz şarkılarla sinema fragmanı gibi bir hava verilebilir ancak sözlü şarkılar daha ilgi çekici olabilir. Benim favorim sözsüzler tabii ki :D Gerilimi falan daha iyi yansıtıyor keratalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]
Ngẫu nhiên[BİTTİ] Cover & Trailer 🔱 Kapak | Tanıtım Videosu | Karakter Kartı Tasarımı & Kitap Tanıtımı ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kişiye özel kitap kapağı, tanıtım videosu ve karakter kartı tasarlıyor, tasarladıklarımı paylaşıyorum. Ayrıca buradan...