Günaydıııın!
#bookcover etiketinde 1. sıradayız. Vay anasını! Thanks thanks, clap clap.
Sonunda fantastik/bilim kurgu türüne ait bir kapak yapıyorum. İçten içe hep bugünü bekledim :D Edebi, sanatsal ya da fantastik türler için yaptığım kapakları nedense daha güzel oluyor, en azından bana göre. Çalışması da daha zevkli.
Bu arada neden hiç karakter kartı istemiyosunuuuuuzzzz. Kırılıyorum bak :( Kalbim çıt, gözyaşım pıt. 30 dakikada kapında, yoksa anında bedava diyormuşum dkdkdk. Zaten bedava dostlar. Hiçbir karşılık da beklemiyorum. Çıkın çıkın gelin.
Eveeet gelelim melke54 için çok severek tasarladığım kapaklara... Aşağıdan ulaşabilirsiniz.
1)
2)
3)
En çok hangisini beğendiniz? Okumayı düşünüyor musunuz?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Taht Oyunları konusu:
-
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Not: İsteyen herkes için kitap kapağı, karakter kartı ya da tanıtım videoları hazırlayıp kanalımda paylaşabilirim, bırakacağınız cümle arası yorumların ve vote'ların karşılığı olarak tabii ki! Kitap kapağı ve karakter kartı tasarımı için böyle bir şartım yok :)
Bu arada kitap kapağı ve karakter kartını 1-2 gün içerisinde, tanıtım videosunu ise 1-2 hafta içerisinde tamamlıyorum. Bilginize :D1) Kitap kapağı için: Hayalinizdeki tasarımdan kısaca bahsedip kapağa eklenmesini istediğiniz söz olup olmadığını belirterek ulaşabilirsiniz. Ulaşmadan önce "Kitap Kapağı Şartları" bölümüne göz atmayı unutmayın. 💛
2) Tanıtım videosu için: Kullanmayı düşündüğünüz karakterlerin gerçekteki isimleri, ilerleyen bölümlerde ne olacağı, kitapta geçen önemli sözler, arkaplanda olacak şarkı gibi videoda kullanabileceğim bazı şeyleri mesaj olarak paylaşarak bana ulaşabilirsiniz. Ek olarak, maalesef her kitap için tanıtım videosu düzenlemem mümkün değil. Mesela fantastik ya da tarihi kurgular beni fazlasıyla zorlar. Tabii önce içeriğine bakmak gerek. Bunun dışında editler uzuuuuun bir zaman aldığı için süre sıkıntısı yaşayabilirim. Hem kişisel yaşantıma zaman ayırmak hem de diğer kitabımla da uğraşabilmek adına ayda yalnızca 2 kişi için tanıtım videosu yapmaya karar verdim. Lütfen tanıtım videosu için şartları sağlamadan önce müsait olup olmadığımı sorun ve "Tanıtım Filmi Şartları" bölümünü detaylıca okuyun. İyi günler dilerim :)
3) Karakter kartı için: Kitabınızdaki ana karakterler ve gerçekteki isimlerini mesaj atarak ulaşabilirsiniz. Lütfen kitabınızın adını söylemeyi ve öncelikle "Karakter Kartı Şartları" bölümü okumayı da unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]
Diversos[BİTTİ] Cover & Trailer 🔱 Kapak | Tanıtım Videosu | Karakter Kartı Tasarımı & Kitap Tanıtımı ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kişiye özel kitap kapağı, tanıtım videosu ve karakter kartı tasarlıyor, tasarladıklarımı paylaşıyorum. Ayrıca buradan...