Selamlaar.
Önceki tanıtım videosunda bir sonraki videonun tek seferlik bir istisna olacağından bahsetmiştim. O yüzden lütfen neden duyurusuz video yaptığımı sorgulamayın, nedenini bahsi geçen bölümde açıkladım.
Bu sefer uzun uzadıya yazı yazmayacağım. Bir an önce bitirmek istediğim bir video/kapak oldu ve fazla detaya girmedim ne yazık ki. Mesela şarkının çarpıcı alanlarına çarpıcı klipleri eklemek yerine yerleri değiştirmeye üşendim. Kapaktaki şahısların etrafını yumuşatmam gerektiğini sonradan fark edip yeniden oynama yapmak istemedim. Olsun, yine de kötü durmuyor. 3 gün için iyi bence.
Sınavlarım yaklaşıyor dostlar. 4 Nisan'da başlayacak olmasına rağmen motivasyonumu bir türlü yerine getiremiyorum. Başlasam devamı gelecek ama konuların yığılmış olması korkutuyor. Çok acayip dersler var. Someone help me pls.
Bu, muhtemelen bu ay yaptığım son videoydu. Bir sonraki video için sanıyorum Nisan'ın 15-16'sı gibi duyuru yaparım. Yani neredeyse bir ay sonra... İlk duyanlar diğer kitabımı takip edenler olacak çünkü duyuruyu ilk olarak oradan yapacağım. Bölümün içine, ortasına, başına, sonuna, bir yere yerleştiririm işte. Daha sonra bu kitap ve panom üzerinden de aynı duyuruyu yapacağım elbette.
*************
GÜNCELLEME:
Arkadaşlar dün çalışmaya başladım ve eğer dünkü dersi bugün-yarın bitirebilirsem diğer dersleri de hızla bitirebileceğime inanarak bir kişi için daha video yaparım. Duyuruları takipte kalıııın💜
**************Gelelim MorTamSenlik'in "Bitişin Başlangıcı" isimli kitabı için hazırladığım videoya... Kapağa aşağıdan, tanıtım filmine ise hem aşağıdan hem yukarıdan ulaşabilirsiniz.
Tanıtım filmi;
Kitap kapağı;Tanıtım filmi ve kitap kapağı hakkında düşünceleriniz neler? Okumayı düşünüyor musunuz?
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Bitişin Başlangıcı konusu:
Hayatımın bitiş dediği yerden nasıl tekrar doğabilirim ki. Benim bitişim nasıl tekrar bir başlangıç olabilir ki. Annemden, babamdan görmediğim sevgiyi nasıl tanımadığım, başka birinden görebilirdim ki. Arkadaşlarımdan görmediğim o dostluğu nasıl hiç tanımadığım kişilerden görebilirdim ki.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Not: İsteyen herkes için kitap kapağı, karakter kartı ya da tanıtım videoları hazırlayıp kanalımda paylaşabilirim, bırakacağınız cümle arası yorumların ve vote'ların karşılığı olarak tabii ki! Kitap kapağı ve karakter kartı tasarımı için böyle bir şartım yok :)
Bu arada kitap kapağı ve karakter kartını 1-2 gün içerisinde, tanıtım videosunu ise 1-2 hafta içerisinde tamamlıyorum. Bilginize :D1) Kitap kapağı için: Hayalinizdeki tasarımdan kısaca bahsedip kapağa eklenmesini istediğiniz söz olup olmadığını belirterek ulaşabilirsiniz. Ulaşmadan önce "Kitap Kapağı Şartları" bölümüne göz atmayı unutmayın. 💛
2) Tanıtım videosu için: Kullanmayı düşündüğünüz karakterlerin gerçekteki isimleri, ilerleyen bölümlerde ne olacağı, kitapta geçen önemli sözler, arkaplanda olacak şarkı gibi videoda kullanabileceğim bazı şeyleri mesaj olarak paylaşarak bana ulaşabilirsiniz. Ek olarak, maalesef her kitap için tanıtım videosu düzenlemem mümkün değil. Mesela fantastik ya da tarihi kurgular beni fazlasıyla zorlar. Tabii önce içeriğine bakmak gerek. Bunun dışında editler uzuuuuun bir zaman aldığı için süre sıkıntısı yaşayabilirim. Hem kişisel yaşantıma zaman ayırmak hem de diğer kitabımla da uğraşabilmek adına ayda yalnızca 2 kişi için tanıtım videosu yapmaya karar verdim. Lütfen tanıtım videosu için şartları sağlamadan önce müsait olup olmadığımı sorun ve "Tanıtım Filmi Şartları" bölümünü detaylıca okuyun. İyi günler dilerim :)
3) Karakter kartı için: Kitabınızdaki ana karakterler ve gerçekteki isimlerini mesaj atarak ulaşabilirsiniz. Lütfen kitabınızın adını söylemeyi ve öncelikle "Karakter Kartı Şartları" bölümü okumayı da unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]
Acak[BİTTİ] Cover & Trailer 🔱 Kapak | Tanıtım Videosu | Karakter Kartı Tasarımı & Kitap Tanıtımı ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kişiye özel kitap kapağı, tanıtım videosu ve karakter kartı tasarlıyor, tasarladıklarımı paylaşıyorum. Ayrıca buradan...