Film 🔆 Ciğerpâre

228 32 6
                                    

Merhabalar!

Bu sefer kitap tanıtım videosu ile geldim.
_kitapsevenbirii_ 'nin "Ciğerpare" isimli kurgusu için hazırladığım tanıtım filmine yukarıdan veya aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Tanıtım filmi hakkında düşünceleriniz neler? Beğendiniz mi? Okumayı düşünüyor musunuz?

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Ciğerpâre konusu:
Mavi gözlü adamın güzel kadını...

Ciğerpâre: Ciğerimin köşesi demektir.

"Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp, yüzünün en ince ayrıntısına kadar incelediğiniz biri oldu mu?"
~Cemal Süreyya~

Kitap şarkısı: Ümit Besen ve Pamela - seni unutmaya ömrüm yeter mi?

Bazı bölümler Küfür içerir bilginize!!!

*Kitap bittikten sonra düzenlenecektir.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Not: İsteyen herkes için kitap kapağı ya da tanıtım videoları hazırlayıp kanalımda paylaşabilirim, bırakacağınız cümle arası yorumların ve vote'ların karşılığı olarak tabii ki! Kitap kapağı tasarımı için böyle bir şartım yok :)
Bu arada kitap kapağını 1-2 gün içerisinde, tanıtım videosunu ise 1-2 hafta içerisinde tamamlıyorum. Bilginize :D

1) Kitap kapağı için: Hayalinizdeki tasarımdan kısaca bahsedip kapağa eklenmesini istediğiniz söz olup olmadığını belirterek ulaşabilirsiniz.

2) Tanıtım videosu için: Kullanmayı düşündüğünüz karakterlerin gerçekteki isimleri, ilerleyen bölümlerde ne olacağı, kitapta geçen önemli sözler, arkaplanda olacak şarkı gibi videoda kullanabileceğim bazı şeyleri mesaj olarak paylaşarak bana ulaşabilirsiniz.

Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin