NIKOLA
Gledam je kako spava. Tako je mirna, opuštena, tako lijepa, tako svoja..
Kako da natjeram sebe da odem?Prvi put u životu poželim da nikad ne odem od žene, i ona mi da takav nevidljivi šamar da padnem na dupe. Ali, ništa manje nisam ni zaslužio. Ni manje, a ni više.
Ustao sam i što sam tiše mogao napustio njen stan. Ostavio sam joj poruku na stolu, da ne bude da odlazim bez riječi. Ali budnu da ju ugledam, ne bih otišao nikako.
Sinoć sam prvi put vodio ljubav. Bilo je.. Ne znam, ali znam da želim još. Upijao sam svaki njen pogled, svaku grimasu, svaki njen uzdah sam kupio na svojim usnama ne želeći da ispari u prostoriji. Svaki dodir njenih ruku i njenog tijela i dalje osjećam. Ni hladan tuš nije pomogao. Vrijeme je da spakujem stvari i odem nazad u Banja Luku. Poslove sam završio prije nekoliko dana, jedini razlog zbog kojeg sam ostao je upravo ona. I bio sam spreman da ostanem zauvijek, samo da je pristala.
Ajde, saberi se, koji ti je kurac. Zaboravićeš na nju čim izađeš u klub sljedeći put. Otkad je život jedna žena?
Nakon nekoliko dana
Sjedim u klubu i posmatram djevojke. Sve su zanosne, sve su polugole, sve su izazovne. Sve me zavode pogledom, pokretima, plesom. Sve su fantazija. Ali nijedna nije ona.
Ono veče kad smo izašli da proslavimo sklopljen posao uz piće i žene, definitivno nisam zamišljao da će ta žena da bude ona. Ugledao sam ju dok je išla ka toaletu i pratio dok se vraćala. Sačekao sam da počne da pleše i prišao joj. Plesala je tako nekako jednostavno, bio je to običan ples obične djevojke koja je izašla da se provede, ne da zavede.
Možda zato ne reagujem ni na jednu ovdje? Vidi se da žele samo jednu stvar.. Dobro, dvije. Novac i kurac. Čemu razdvajanje, jel?
Ispijem piće do kraja i priđem jednoj djevojci koja mi je bila najbliža.
- Da odemo odavde? - pitao sam
- Može, šećeru - rekla je kao staloženo, ali u glasu joj se čulo da je jedva dočekala
Odvezao sam nas do hotela u kojem često odsjedam. Ušli smo u sobu i dok je ona polako, zavodljivo skidala dio po dio odjeće meni je kroz glavu prošlo skidanje druge žene.. Kome li se sad skida ovako?
- Stani - rekao sam joj. - Prvo da se usaglasimo, ne želim ništa više od pukog zadovoljstva. Ni ime, ni broj, ni večere, gluposti. Tu si da zadovoljiš moje potrebe, ja tvoje i to je sve. Da li ti je to u redu?
- Da, shvatam kako ovo funkcioniše
- Neću biti nježan..
- Tim bolje - opasno se nasmijala i pogledala me zavodljivo
Sav svoj bijes sam iskalio na njoj, nisam bio ni najmanje nježan.
- Ti si divljak!! - vikala je dok se oblačila
- Mogu da ti platim, to nije problem..
- Idi do đavola manijače! - napustila je sobu zalupivši vratima.
Neće ovo biti ni približno lako kao što sam zamislio. Prisjetio sam se srednje škole i njenih stidljivih pogleda na časovima. Bože, kako mi je bila privlačna.. Kako sam ju želio..
Jednom sam ju u trećoj godini susreo na hodniku i u sekundi odlučio da poduzmem nešto. Znao sam da se viđa s nekim ali nisam mario za to. Zgrabio sam ju i zarotirao nas naslonivši ju na zid. Pritisnuo sam je svim svojim tijelom da mi ne bi pobjegla i utisnuo nimalo nježan poljubac na njene meke usne. Isprva se otimala, a onda se prepustila. Tačno sam osjetio trenutak u kojem je opustila cijelo tijelo i počela da mi uzvraća poljupce i tu sam stao. E pa nećeš, malena.. Ja vodim ovu igru. Kad sam se odmakao, pocrvenila je i pobjegla. Bila mi je tako slatka onako nevina.. Danima me izbjegavala postiđeno.
Prisjetio sam se i našeg prvog dopisivanja na tu temu krajem prve godine..* Volio bih da poljubim te tvoje usne
* Smiri se budalo, na času smo
Pogledao sam ka njoj i vidio da se crveni.. Da li je moguće da se nikad nije poljubila?
* Reci mi.. Kako se ljubiš?
Pocrvenila je još više. To je to, siguran sam. Ona se nikad nije poljubila!
* Nije ni vrijeme ni mjesto za takve razgovore
* Uvijek je pravo vrijeme za takve razgovore
Tajac. Pratila je nastavu i nije odgovorila. Ali meni đavo nije dao mira..
* Da li se ti to nikad nisi poljubila?
Pogledala me oštro. Kunem se, ovakav pogled zadaje modrice.
* Baš bi volio da znaš, a?
* Više bi volio da znam kako se ljubiš nego da li si..
* Žao mi je, nećeš saznati ni jedno
* Stvarno, imaš 16 godina i nisi se ljubila. Čekaš pravog, a?
Postidjela se. Nemoguće je da ju niko nije htio poljubiti do sada. Znam nekoliko njih koji komentarišu kako je dobra riba i šta bi joj radili. Priključim se tim razgovorima iako mi nije nimalo svejedno da to slušam..
* A sex? Vjerovatno se čuvaš za brak..
* Opušteno, dragi. Ti nisi taj
* Hajde izađi.. Samo jedan poljubac, ništa više..
* Ponovo - NE
Da, prilično sam siguran da se ona nikad nije ljubila. Tako se slatko crveni da mi je neodoljiva u ovom momentu. I sad ju želim još više..
Dragana, malena.. Tako moja, a tako ničija.
CZYTASZ
Neostvarena želja
Romans- Zar sam ikad mogla da ti kažem ne? *** Dopustila sam da u taj poljubac stane sve ono što potiskujem godinama, a to je da je ovaj muškarac ispred mene ostao moja neostvarena želja. ***