"Hati-hati tau hana"- kata maira risau.
"Ye la"- kata hana, dia memeluk erat maira sebelum dia masuk ke dalam kereta yang menghantar dia ke tempat penyamaran.
Hana hanya memakai pakaian ini sahaja ( gambar di atas ).
Setelah beberapa jam masa perjalanan, hana telah sampai di sebuah tempat penyamaran itu.nampak macam sebuah bangunan lama tapi still cantik
Hana melihat sekeliling untuk mencari inspektor Aizat.
"Woii Perempuan! kau buat apa kat sini"- jerit seorang lelaki dari arah belakang hana.
Hana beralih ke belakang melihat orang yang memanggilnya tadi. Terkejut hana, ' ya Allah badan dia sadonya, ni kalau lawan dengan aku mesti aku mati dulu '- monolog hana di dalam hati
"Saya cari Aizat, dia kata kat sini cari perkerja baru itulah saya datang sini"- kata hana takut- takut tersilap kata.
Lelaki itu memandang hana dari atas bawah. ' seriuslah cantik macam ni nak kerja dekat sini '- monolog lelaki itu dalam hati.
Hana berasa tidak selesa dengan pandangan lelaki di hadapannya ini
Tiba-tiba satu suara menyapa mereka
"Hana baru sampai ka"- tegur Aizat yang baru sampai disitu.
"Haah"- kata hana. ' Nasiblah kau datang Aizat kalau tak mati aku nak berjawab apa kalau dia ni tanya aku nanti '- monolog hana di dalam hati
"Vin, ni pekerja baru kat sini, semalam aku tanya boss dia kata ok, harini aku bawa dia datang sini"- kata Aizat kepada kavin atau oranv memanggilnya dengan panggilan 'vin'
"Ohh, aku ingat siapa tadi datang sini sebab cantik sangat"- kata Kavin galak
"Dah jom la masuk"-kata Aizat bagi tidak mengeruhkan lagi keadaan.
"Hati-hati harini ketua mafia tu mungkin akan datang sini sebab semalam ada senjata baru sampai"- kata Aizat separuh berbisik apabila melihat kavin jauh dari mereka.
"Kiranya ini rezeki saya la nak berjumpa dengan dia"- kata Hana separuh berbisik
Aizat hanya menggangukkan kepala dan mengajak hana ke sebuah tempat untuk melihat senjata-senjata yang berada di sini.
.
.
.
"Tak sempat aku nak pergi club kat Itali"- mengeluh Aqeel. Mereka telah sampai ke airport KLIA .
"Relaks la nanti aku bawa kau pergi club kat sini"- kata Aiden
"Jemu aku tengok club kat sini"
"Kalau macam tu aku bawa kau pergi kadang babi mesti kau tak jemu dengar babi bunyi 'oik 'oik 'oik"-kata Aiden dengan selamba.
YOU ARE READING
You 're mine,baby [𝗖]
Storie d'amoreDia, Tiada siapa yang mampu menghalang dia untuk melakukan sebarang kekecaman atau pembunuhan,kerana dia ialah Zack Darwish Maxwillson seorang lelaki yang mempunyai darah kacukan,dan ketampanannya yang mampu menarik perhatian para wanita.Dia juga me...