Müge zümrütbel : Aşk bir Masal
Aşk bir masal dı seversen yer gök bir olurdu ama önünde duvarlar vardı vuslat olmaması için.
Kadın çok düşündü ama bir çıkış yolu bulamadı yanında duran adama baktı zaten gözleri onun üzerindeydi. Halil ve Civan gelip ikisini alıp kahvaltıya getirmişti.Ve yanlarından kısa bir süre ayrılmışlardı .
"Ben senin her zaman yanındayım ne olursa olsun artık yuvamdan uzaklaşmak istemiyorum "dedi Adam kadının gözlerinin içine bakarak.
"Beni bırakma kalbim sensizliğe dayanmaz "dedi kadın yılların yorgunluğuyla.
"Seni bıraktığım gün toprak altına girdiğim gündür Deniz'im ne olur gözlerinde ki acı dinsin artık ben varım eğer biz bu sevdaya inanirsak hiç kimse engel olamaz "
"Biliyorum ama babamın bize karşı gelişi beni çok üzdü çünkü ben her zaman babamın yanındaydım ilk defa kalbimin sesini dinledim beni evlatlıktan red etti "
"Baban da inanacak bize merak etmek biraz dan Halil ve Civan ile gidip konuşacağız ne olursa olsun yeterki sen vazgeçme "dedi Ömer Asaf, kadının elini tutup parmak uçlarından öptü.
***
Ömer Asaf, Denizi Annesinin evine getirip kapıyı çaldı.
Gülfem kapıyı açıp abisine ve Deniz ablasına baktı şaşkın bir şekilde ve annesine seslendi"Anne koş gelinin geldi "dedi büyük bir sevinçle.
Selma hanım kapıya gelip gördüğü görüntüyle yere çakılıp kaldı hayalleri gerçek olmuştu oğlu Deniz'in ellerinden tutup kapısına gelmişti, hiç düşünmeden gidip Denize sımsıkı sarıldı "Evine hoş geldin kızım"dedi ayrılarak.
Deniz bu kadar güzel karşılanacağını beklemiyordu.
"Kızım ne bakiyon aval aval yengene terlik versene "diye bağırdı.
"Oğlum hadi sende geç içeri yemek yediniz mi ,yemediyseniz hemen hazırlarız "
"Evet hemen hazırlarız "dedi Gülfem.
"Yok Annem biz yedik ben Denizi getirdim sana şimdi gidip Cüneyt beyle konuşacağım rızasını alacağım "
Selma hanım sorgusuz sualsiz "Tamam oğlum gitsen gelinim bize emanet "dedi.
Ömer Asaf Denize bakıp "Ben gidip konuşayım seni haberdar ederim merak etme "
"Dikkat et kendine "
"Merak etme gelicem sana"dedi ve kimse aldırmadan kadının anlına tekrak mührünü kondurup geri çekildi.
"Hadi Allah'a emanet olun"deyip geldiği gibi kapıdan çıkıp gitti.
"Gel kızım içeri geçelim, Gülfem kızım sende çay koy gelimle karşılıklı içelim "dedi odaya geçerken.
"Tamam anne hemen yenge sabah kek yapmıştım getireyim yanında "dedi heyecanla.
"Senin keklerin çok güzel oluyor getir yeriz "dedi sıcacık bir gülümsemeyle.
Koltuğa geçip oturdular.
"Anlat bakalım güzel kızım ne oldu size"dedi .
Deniz başından geçen her şeyi anlatıp Selma teyzesine baktı kadın bir ağlıyor bir dizine vuruyordu.
"Sen merak etme güzel kızım anlı şanlı bir düğün yapıp evlendireceğim sizi ister bizimle oturursunuz ister bir ev kiralarız orda oturursunuz olur mu neyse şimdilik bunları düşünme ben anneni arıyayım kadın merak etmiştir"dedi tuşlu telefonunu eline alıp bildiği numarayı basıp kulağına götürdü ilk çalışta açılmıştı.
"Alo selma "
"Kız Türkan seninkiyle benimki bir yola girmiş gel bir el atalım " dedi bir solukla
"Deniz'im sizdemi " dedi rahatlamış bir sesle
"Kaynanasının evinde merak etme hadi sende gel Gülfem de çay koyuyor "ordan bağırıp "Kız Gülfem kaç senelik çay koyuyon hadi ...Ahiretliğim Hadi gel bu kız ömrümü yiyecek ,bunu alan valla ikinci gün kapıma getirir zaten istiyenide yok çelimsiz kızımı başıma kaldı hadi bekliyorum "deyip kapattı telefonu.
Deniz'in içindeki sıkıntı git gide daha da çoğalıyordu "Allah'ım sen yardım et "dedi içinden sanki bir kalbini sıkıp bırakıyormuş gibi "Allah'ım ne olur Ömer Asaf'ıma bir şey olmasın diye geçirdi.
Annesi kardeşleri gelmişti ve hepsine sımsıkı sarıldı. İki kadın bir yol bulmak için düşünüp durmuşlardı.
Ve Deniz'in telefonu çaldı Civan arıyordu "Alo Civan "
"Deniz şimdi sana bir şey söyleyeceğim ama sakın korkma "
"Ne oldu ?"
"Ömer Asaf babanın yanına giderken kaza yapmış ve bizde şuan hastahaneye gidiyoruz siz de bir taksiye atlayıp gelin "
Yer Deniz'in ayağının altından kaymış gibiydi. Ve elindeki telefon yere düştü. Daha bundan kaç saat önce geleceni söylemişti ne olursa olsun.
"Kızım ne oldu"diye sordu Türkan hanım ve Selma hanım.
"Abla geç otur ne oldu"
"Ömer Asaf kaza yapmış "
Selma hanım duyduklarına inanamadı "Oğlum ""Deniz abla ne diyorsun abim iyimi "
"Bilmiyorum "dedi ve gözlerini karanlığa teslim etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( Sevda Çiçeği )Devam Edecek
Romancebir mahalle hikayesi Deniz ve Ömer Asaf Bölümler kısa ve sizi sıkmayacak bir mahalle hikayesi:)