Kırıldın mı ?diyen yok ,herkes kırıldığının peşine düşmüş ınsanoğlu neden bu kadar kalp kırıyorsun bilmez misin kırdığın kalp yaradana şikayet edeceğini o zaman derdin ne?
2 Gün sonra...
Ömer Asaf bugün Denizin kapısının önünden geçmek istedi belki görürüm ümüdiyle bir sevgi kırıntısına bile muhtaçtı kadından gelecek olan .
Kaç yıldır taşıyordu bu sevdayı yüreğinde ,yada sevdiği kadını başka bir adama gittiğini görmek hangi yiğidi yerle bir ederdi ama adam yüreği dağlayan o anı o günü yaşamıştı.
Deniz bilmedi onun için yanan adamı görmedi, kendisini sevmeyen adama defalarca sevdiğini söyledi ama kendisini seven adamı gözleri görmek istemedi .
Biz kadınlar sevmeyi bilmeyen adamlar için bizi seven adamlara ihanet ettik .
"Gelin oldun ama benim değil başkasının gelini"
Ve Ömer Asaf gibi adamlar susarak sevdalarını yaşadı Yüreklerindeki sevdaya ihanet etmeyerek.
Ömer Asaf gördüğü görüntüyle yere çakılıp kaldı bir kere bile dokunamadığı o saçlar kesilmişti Denizin ve ellerinde bir poşeti çöpe atıp eve koşmuştu.
Ayakları onu çöp konteynerina götürdü.Ellerini uzatıp poşeti aldı içini açıp baktı
Burnun direği sızladı kokusunu ıçine çekemediği saçlar değersiz bir şey gibi çöpe atılmıştı.
Deniz ağlıyordu, Ömer Asaf da Ağlıyordu, Deniz Anne olamayacağına Ömer Asaf onsuzluğuna yanıyordu .Yakıp kavuruyordu bu sevda ateşi Adamı ,Kadının ise haberi bile yoktu.
"Deniz kızım hazır mısın güne gideceğiz "diye Seslendi Annesi Türkan hanım....kızından ses gelmeyince oda doğru ilerleyip kapıyı açtı gördüğü görüntü ile çığlık attı kızı o çok sevdiği beline kadar gelen saçlarını kesmişti ve yere çökmüş hıçkırıkları arasında kalmıştı.
Ev halkı Türkan hanımın çığlığıyla Denizin odasina koşmuştu ve gördükleri görüntü hepsini yıkmıştı. Cüneyt bey dizleri daha fazla dayanamadı çöktü yere canparçası canının yarısı gözleri önünde ölüyordu ama elinden bir şey gelmiyordu bir baba olarak.
Buğra hemen Ablasının yanına gidip sımsıkı sarıldı, Burakda koşup sarıldı.
"Üzülme abla ben senin çocuğun olurum yeter ki ağlama "diye yalvardı ablasına daha 10 Yaşındaki erkek kardeşi.
Derya sadece uzaktan baktı ablası için elinden bir şey gelmiyordu ,sude ise donup kalmıştı ne yapacağını bilemedi küçük kız. Türkan hanım bir Ana olarak zorda olsa kendine gelip "Bey hadi siz odadan çıkın ben kızımı güzelce bir yıkayım kendine gelsin, hem gider dışarda yemek de yeriz demi kızım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( Sevda Çiçeği )Devam Edecek
Romancebir mahalle hikayesi Deniz ve Ömer Asaf Bölümler kısa ve sizi sıkmayacak bir mahalle hikayesi:)