Umarım beğenirsiniz ve yorum yaparsınız çok sevinirim ❤❤❤📿Bir insan kaç kere sever ,kaç kere imtihandan geçerdi.Deniz bunun cevabını ne kadar da düşünsede bulamıyordu Eve geldiklerinden hemen annesine konuyu açmış kalbinin heyecanını burukluğunu anlattı annesine.
Türkan hanım duyduklarına inanamadı ve o kadar mutlu oldu ki ve ilk defa evin içini bir bayram havası almıştı tabi Cüneyt beyin sinirli haline kadar.
"Sakın Deniz eğer o adamla olursan, bu evde bir daha asla yerin olmaz "
"Baba sen ne diyorsun ben senin kızınım "
"Baba ablama böyle davranamazsın "dedi Buğra büyük bir öfkeyle
"Kes sesini"
"Cüneyt kızımızı mı evden atacaksın "
"Baba yapma ne olur "diye ağlamaya başladı kızlar ilk defa babalarını böyle görüyorlardı"İstemiyorum Deniz o adamla birlikte olmanı istemiyorum ya biz ya o adam seçimini yap"
"Neden böyle yapıyorsun sırf sen istedin diye ben sevmedigim bir adamla evlendim ama olmadı boşandım "
"O konuyu karıştırma "
"Neden !! Ben ilk defa sevdim ve oda beni seviyor ,neden bu kadar karşısın, benim mutlu olmaya hakkım yok mu baba!!!"
"Ben son sözümü söyledim ya biz ya o?"
Deniz anlamıştı mutluluk onun için imkansızdı.Çok çabalıyor du ama omuzlarındaki yük onu kamburlaştıyordu artık ve ilk defa başını yerden kaldırıp koltuktaki çantasını alıp dik bir şekilde baba evinden çıktı .
ve asla unutmayacaktı yaşadıklarını, bir erkek gibi çalışmıştı hayatı boyunca kardeşlerini okutmak için dershaneye göndermek için daha 15 yaşında okulu bırakmıştı gece gündüz durmadan hangi iş olduysa koşturdu ve hayattan aldığı en büyük hediye sevdiklerinin sırtından hançerlemesi olmuştu.
Hak etmişmiydi bu yaşadıklarını sırf babası muhtaç olmaması için çalıştığı bütün parayı avcuna koymuştu hayalleri umutlarını heyecanlarını kirlenmiş bir sandığa katıp kilitlemişti açmamak üzere .
"Bu hayattan Babana bile güvenmeyeceksin "
***
Deniz ,Ömer Asafı arayıp parka çağırmıştı olan biteni anlatmış ve bir karara bağlanmak istemişti.
"Mümkün olsaydı şuan sana sarılmak isterdim ama kırmakta istemiyorum "
"Dizlerine başımı koymak istiyorum ve ellerin bir babanın gösterdiği şefkat gibi gezinsin saçlarıma "dedi Deniz adamın gözlerine bakarak bir umutla.
Adam başını salladı sadece gerekirse ömür boyu dokunmam ama üzülmesin diye geçirdi içinden .
Deniz uzanıp Ömer Asafın dizlerine başını koydu ve göz yaşları birer birer akmaya başladı.
Ömer Asafın eli titredi ilk defa sevdiği kadının saçlarına dokunacaktı hemen elini gömleğiyle sildi sanki kirlenmişti temizlemek ister gibi tertemiz bir şekilde dokunmak istedi.
Gezindi adamın eli ipek gibi saçlarda .
"Sana şarkı söylememi ister misin sevda Çiçeği "
"Sen söylersin de ben istemez miyim "
Ve adam söylemeye başladı.
Her gün güneş doğuyor
Bir gün "Doğmam" dese
Arar mıydın onu yine?
Sorar mıydın yere göğe?
Bulur muydun onun gibi bir ışık daha?Kaç kere bulur insan birbirini şu yalan dünyada?
Kaç kere söyler ki sevdiğini inana inana
Ben biliyorum, yemin ediyorum
Seni her şeyden ama her şeyden daha çok seviyorumKaç kere bulur insan birbirini şu yalan dünyada?
Kaç kere söyler ki sevdiğini inana inana
Ben biliyorum, yemin ediyorum
Seni her şeyden ama her şeyden daha çok seviyorumHer gün güneş doğuyor
Bir gün "Doğmam" dese
Arar mıydın onu yine?
Sorar mıydın yere göğe?
Bulur muydun onun gibi bir ışık daha?Kaç kere bulur insan birbirini şu yalan dünyada?
Kaç kere söyler ki sevdiğini inana inana
Ben biliyorum, yemin ediyorum
Seni her şeyden ama her şeyden daha çok seviyorumKaç kere bulur insan birbirini şu yalan dünyada?
Kaç kere söyler ki sevdiğini inana inana
Ben biliyorum, yemin ediyorum
Seni her şeyden ama her şeyden daha çok seviyorumAdam şarkıyı bitirince dizlerinde yatan Kadına baktı "Neden bu kadar çıkmazın içine girdik be güzelim, bu yüzümüz hiç mi gülmeyecek "
Adam düşündü nereye götürecekti ,kendi evine götürse Cüneyt bey duysa mahalleye rezil olurlardı .
Ve sabaha kadar kadın adamın dizlerinde uyudu adam sabaha kadar kadını izleyerek bir kere daha sevdalandı.
Cebindeki telefon çaldı ,cebindençıkarıp açtı "Alo "
"Kardeşim nerdesin ya evine geldik yoksun gecede gelmemişsin annende meraklanmış bize haber verdi"dedi Halil.
"Denizin yanındayım"
"Ne alaka lan biz kızları eve bıraktık ya"
"Denizle babası kavga etmiş Cüneyt bey birlikte olduğunuzu öğrenmiş "
"Vay anasını oğlum peki şimdi nerdesin gelip arabayla sizi alıp kahvaltıya gidelim "
"Bizim parktayiz "
"Tamam kardeşim Civanla 10 dk ya ordayız "deyip kapattı.
Ömer Asaf Denize bakıp kocaman bir şekilde güldü.
"Ah be güzelim ben senle ne yapacağım şimdi den tatlı belam oldun"dedi ve sonra seslenmeye başladı "Deniz hadi uyan bak sabah oldu"
Kadın kaşlarını çatıp gözlerini açtı ve acıyla elini boynuna koydu ,uzandığı yerden kalkıp adama baktı "Uyuya kalmışım ben ya off niye uyandırmadın beni Ömer Asaf "
"O kadar güzel uyudun ki uyandırmaya kıyamadım be güzelim "
Deniz adamdan duyduğu sözlerle başını diğer tarafa döndürdü utanmıştı yine .
"Kusura bakma lütfen "
"Ne kusuru sevdiğin adamın dizlerinde uyudun bunu kusurumu olur güzelim "
"Öylede ne bileyim hiç böyle olmamıştım "
"Neyse güzelim üzerini düzelt Halil gil biraz dan gelip bizi kahvaltıya götürecekler"
"Tamam "dedi Deniz ayağa kalkıp elbisesini düzeltip saçlarını bileğindeki tokayla at kuyruğu yapıp adama dönüp "Oldu mu"dedi
"Çok güzel oldun"
"Ömer Asaf ,Benim kalbim ilk defa sana yanmış haberim yokmuş "
"O atan kalbine kurban olurum be Deniz'im "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( Sevda Çiçeği )Devam Edecek
Romansabir mahalle hikayesi Deniz ve Ömer Asaf Bölümler kısa ve sizi sıkmayacak bir mahalle hikayesi:)