AWY-3

869 54 2
                                    

"အဆင်ပြေရဲ့လား Bright..."

"မင်းတို့ကို မေးရမှာ ငါ ပြန်သင်ပေးတာ အဆင်ပြေရဲ့လားလို့..."

"ပြေပါတယ်..တစ်လဆို တစ်လ ဆိုသလောက် အများကြီး တိုးတက်လာတယ် ပြောရမယ်..."

"အင်း..ငါလည်း စာအုပ်ကနေတဆင့် လေ့လာနေရတာဆိုတော့..."

"ဒါနဲ့ Bright.. မင်း မနေ့က သတင်း ကြားပြီးပြီလား..Crown ရဲ့ ဆက်ခံသူ အကြောင်းလေ..."

"ကြားတယ်...ငါတို့အရွယ်ဘဲတဲ့..ဒါပေမယ့် သူက သူ့အဖေရဲ့ Crown ကို စိတ်မဝင်စားဘူးဆို..."

"ငါ သုံးသပ်ရသလောက်ဆို သူက သူ့အဖေထက် ပိုအင်အားကြီးချင်တာ ဖြစ်မယ်..."

"ဘယ်လို..."

"မင်းတို့ စဥ်းစားကြည့်ကွာ...ငါသာဆိုရင်လည်း ကိုယ့်အရည်အချင်းနဲ့ ကိုယ်ဖြစ်အောင် လုပ်မှာ..Crown ကိုရရင် The Ghost ကိုပါ ထိန်းချုပ်နိုင်မှလေ...အဲ့ဒီတော့ သူ Crown ကို စိတ်မဝင်စားဘူးဆိုတာက တစ်ဖက်လှည့်နဲ့ အင်အားကြီးအောင် လုပ်ချင်တာလည်း ဖြစ်နိုင်တာဘဲ..."

"အင်း မင်းပြောသလိုဖြစ်နိုင်တာဘဲ..ဒါပေမယ့် တကယ်လည်း စိတ်မဝင်စားတာ ဖြစ်နိုင်တာဘဲလေ..."

"ဒါက ငါ့အမြင်သက်သက်ဘဲ Bright...မသေချာဘူး.."

"အင်း...မင်းက တကယ့်အတွေးအခေါ်ပညာရှင်ဘဲ Foei..ငါတို့ ဂိုဏ်းထောင်ပြီးရင် မင်းကို အကြံပေးခန့်မယ်.."

"ဟား..ဟား..မင်းတို့နဲ့ဆိုရင် ဘယ်နေရာကဘဲ ဖြစ်ဖြစ် ဂိုဏ်းသားဆိုလည်း ရတယ်..."

Bright အများကြီး မတွေးထားပေမယ့် သူ ဒီသူငယ်ချင်းတွေနဲ့တော့ အဆုံးတိုင် ရှိသွားချင်၏။

"ဘယ်တော့လောက် ဂိုဏ်းစထောင်မယ်လို့ တွေးထားလဲ Bright..."

"အင်း..ငါ အဲဒါပြောမလို့ Mike...နောက်နှစ် အထက်တန်း အစမှာ ငါတို့ ကျောင်းပေါင်းစုံ အားကစားပွဲရှိတယ်..အဲ့ပွဲမှာ လက်ဝှေ့နဲ့ ပတ်သက်တဲ့ ပွဲတွေရော၊ တိုက်ကွန်ဒို ပွဲတွေရော ပါမှာ အဲ့ဒီပွဲမှန်သမျှကို ငါတို့ နိုင်အောင် လုပ်ရမယ်..နိုင်တာနဲ့ ငါတို့ ဂိုဏ်းထောင်တဲ့ အစီအစဥ်စမယ်..."

"မင်းနဲ့ Win နဲ့ ပြိုင်ဖို့ကရော.."

"အဲ့ဒါက ငါအဆင်သင့်ဖြစ်ပြီဆိုတဲ့နေ့ သူနဲ့ သွားပြိုင်ရုံဘဲ.."

Always With You (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang