SECTİON VI

23 9 0
                                    

Nil'e gözüm gibi bakacaktım.Anne olmak en çok istediğim şey olabilirdi. Annem beni çok erken terk etmişti.Onu hayal meyal hatırlıyorum. Hiç fotoğrafı da yoktu.Hatırladığım tek şey kokusu olabilirdi. Çok güzel bir kokusu vardı. Aaa birde bana 'çam gözlüm' derdi. Gözlerimin yeşilini annemden almışım. Öyle derdi babam.Telefonumun açılan ekranı gözüme çarptı.' Can'dan bir yeni mesaj' yazıyordu. Konumu göndermişti. Konum yarım saat gösteriyordu. Ama trafiği de düşünürsem.. galiba biraz erken çıksam fena  olmazdı. Hemen yataktan kalktım. Dolabımı açtım. Elime gelen beyaz düz bir tişörtü üzerime geçirdim.Siyah pantolonumu da giydim. Masanın üzerindeki aynadan dağınık saçıma baktım. Kötü görünüyordu. Tarayıp tepeden topuz yaptım. daha iyi görünüyordu. Duşa girecek vaktim yoktu. Yatağın üzerinden telefonumu ve masanın üzerinde duran arabanın anahtarını aldım.Odadan çıktım. Ayakkabılarımı giydim. Kapıyı açtım yere bir zarf düştü. Bu zarf dün geceki zarf gibi eski görünümlü bir zarftı.Acelem vardı. Zarfı yerden aldım, kapıyı kitleyip apartmandan çıktım. Arabaya bindim elimdeki eşyaları yan koltuğa koydum. Konumu açtım ve okula doğru ilerledim.

Düşündüğümden daha erken varmıştım. Arabayı kenara çekip beklemeye başladım. Aklıma birden zarf gelmişti. Zarfı elime aldım açtım ve yanılmamışım.  Aynı sembollerle bir şeyler yazıyordu.  Elimi sembollerin üzerinde gezdirdim. Bastırılarak yazılmıştı. Sanki sinirli biri yazmış gibiydi. Ama bu sefer normal harflerle ters bir şekilde bir şey daha yazıyordu. Kağıdı çevirdim. Gördüğüm şey karşısında oldukça şaşırmıştım. Çünkü orada 'NİL' yazıyordu.

Gayet açıktı Nil yazıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gayet açıktı Nil yazıyordu. İstemsizce tüylerim diken diken olmuştu.Gözüm okulun kapısına takıldı tören bitmiş olmalıydı bazı veliler çocuklarıyla okulun kapısından çıkıyordu. Nil benim geleceğimi bilmiyordu. Zarfı ve kağıdı torpidoya bıraktım ve arabadan çıktım.

Okulun içerisine girdim Nil'in hala sınıfta olmasını dileyerek sınıfına doğru ilerliyordum. 

                                                                                                                                                                       ...

ORDAMISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin