-Nil yeter artık gelip yemeğini yer misin.
- Off tamam.
...
Nil uyumuştu.Garip bebeği elime aldım pillerini çıkartmak istiyordum. Ama hiç bir yerde pil giriş yeri yoktu.Şaşırmıştım ama normal karşıladım. Eski bir bebekti. Nil'i kucağıma aldım. Yaşına göre biraz hafifti. Yatağa yatırdım ve bende yanına uzandım.Yorulmuştum bedenim yatağın içinde kayboluyor gibiydi.Daha fazla dayanamadım ve uykuya daldım.
Salondan gelen konuşmalara uyanmıştım. Nil de yanımda yoktu. Karanlıkta bir kaç dakika bakındım.Gözlerim karanlığa alışmıştı. Yataktan kalktım. Kapıya doğru ilerledim. Kapı açıktı. Koridorun sonundaki salondan kahkahaları geliyordu. Tüylerim diken diken olmuştu. Salona doğru ilerledim.Neden gecenin bir yarısı gülüyor olabilirdi ki. Belki de en kötü olanı neye ve ya kime gülüyordu. Kapıya yaklaşmadan önce Nil'e seslendim.
- Nil ?
- Nil neredesin ? Karanlıkta ne yapıyorsun ?
Ses vermiyordu. Salonda oldukça karanlıktı. Işığı yakmadım çünkü düğme bana ters düşüyordu.Camdan biraz ışık vuruyordu. Yakınlaştım daha iyi görüyordum. Arkasına dönüktü. elinde o garip bebek vardı. Gecenin bir yarısı normal davranmıyordu.
- Nil !
Cevap vermiyordu ve iyice tırsmıştım.Kaç yaşında kadınım ama bu beni biraz korkutmuştu.
- Nil karanlıkta korkmuyor musun? Gel gidip yatalım.
Nil yavaşça arkasına dönüp boş gözlerle bana bakıyordu.Ve bebekte o iğrenç sesi ile aynı şeyi söylüyordu.
-NISMADRO NISMADRO...
Artık tek değildi Nil'de ona eşlik ediyordu.
- NISMADRO... NISMADRO...
Ama benden cevap bekliyor gibiydiler. Nil bir anlık sinir ile salonun duvarına bebeği fırlattı. Korkmuştum ama bağıramadım. Ya da odaya kaçamadım. Bebek artık susmuştu. Nil yine o boş gözlerle bana bakıyor ve yavaşça geliyordu. Bense hala hareket edemiyordum. Önüme geldi başını kaldırdı. Boş gözlerini gözlerime dikti. Bir kaç saniye sessizce gözlerime baktı. Salondan bebek tekrar konuşmaya başlamıştı. Ama bu sefer Türkçe konuşuyordu.
-ORDAMISIN... ORDAMISIN
Tekrar sessizlik olmuştu. Nil bileğimi tutup gözlerini ayırmadan sessizce bakıyordu. Bir anda öyle bir çığlık attı ki tüm odalarda yankılandı Bileğimde ki acıyla bende çığırıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORDAMISIN?
HororHayatının en güzel dönemlerinde geçmişinin onu bırakmadığını zamanla fark edip hisseden Melisa. Hayatı hakkında bir çok yeni ve garip şeyler öğrenir. 10 yaşından beri yetimhanede büyüdüğü için geçmişi hakkında bir çok şeyi bilmeyen Melisa'nın korku...