Pojan ovat ylä-asteella ja lukiossa. Iät ei oo oikeita ja bändiä ei oo vielä perustettu. Ja mullahan ei ole mitään tietoa miten lukio toimii. Aleksikin on mukana vaikka ei asunnut silloin Oulussa.
MUISTAKAA TÄMÄ ON VAAN MUN MIELIKUVITUSTA.
Joel=17
Niko=17
Joonas=16
Tommi=16
Olli=16
Aleksi=15Joelin Nk.
Nojaan rööki paikan seinään Markuksen, Mikaelin, Nikon ja Pekkan, kanssa. He pelaavat läktää samassa joukkueesaa kanssa, paitsi Niko.
"Olithan sää tänään mukana pelissä?" Kuulun kysymyksen Markuksen suusta, joka on ilmeisesti osotettu minulle.
"Joo oon, pääseekö kyyillä?" kysyn.
"Joo, tullaan hakkeen sut, laitan viestiä sit." Markus sanelee.
Vedän viimeset henkoset ja tumpaan tupakkani koulun seinään.
"Mennäänkö Niko, eikö sullakin ollu matikkaa?"
"Joo on, mennää ollaan muutenkin myöhässä jo 20min." Niko sanoo ja lähtee käveleen. 20minuuttia mihin se aika meni."Voinko mää ja Joonas tulla kattoon sitä sun peliä?" Niko kysyy kun kävelemme matikan luokalle, joka on toisessa kerroksessa.
"Joo, mutta kuka hitto on Joonas?" kyseen alaistan en ole ikinä kuulutkaan hänestä, Niko käy useasti kattomassa pelejämme.
"Se on 9.luokkalainen olin sen isonen riparilla, se on ihan mukava"
"Okei, otappa mukaan ja onkos sulla muitakin suunnitelmia sitä kohtaan?" kysyn vihjailevasti.
"Ei, sitä paisti mulla saattaa olla aivan muut mielessä." tuo naurahtaa.
"Ai kuka?" kysyn hämilläni.
"Sellanen Aana, tutustuin siihen pariviikkoa sitten." tuo kertoo hennosti punastuen.Koputan matikan luokan oveen. Sen tulee avaan opettajamme Jessica, hirveä tiukkapiponen nuorehko nainen joka valittaa joka asiasta.
"Missäs sitä pojat on ollu?" tuo kyselee kulmiaan kohotellen.
"Vaikka panemassa vessassa" sanon virnistäen, luokasta kuuluu tirskuntaan.
"Menkää nyt istumaan paikalleen, älkää enään myöhästelkö." tuo sanoo vielä kireämpä mitä aikasemmin.Koulu päivä on ohitse ja olen juuri kotona. Pitäisi alkaa valmistautua melkeinpä heti peliin.
Katsotaan kuinka monta mailaa menii paskaksi pelin jälkeen, kun jokin asia menee huonosti omasta mielestäni.
"Hei" huudan isälleni jonka pitäisi tehdä töitä kotoa käsin tänään.
"Hei, onko sulla tänään jottain?" hän kyselee samalla kuin marssii eteiseen.
"Joo on, mulla on se peli, meen Markuksen ja niitten kyydillä." sanon kun otan kenkiäni pois jalasta.
"Hyvähyvä, ja määhän en halua sit yhtäkään paskana olevaa mailaa enään tässä kuussa." hän sanoo tiukkaan mutta naurahtaa.
Jaa kyllä niitä tulee vielä ajattelen itsekseni.-------------------
Sanoja 344
YOU ARE READING
Elä, Kuole, Rakasta || JoelxJoonas || Jorko
FanfictionOnko se vain niin että pitää elää, kuolla ja rakastaa. Entäs vihata ja surra. Joel riitelee vanhempiensa kanssa jatkuvasti arkielämän ongelmista. Elämä koostuu lähinnä jääkiekosta mikä ei suju olenkaan ja kitaran soittamisen opettelusta minkä juuri...