Joelin Nk.
Istun koulun portaiden alla Nikon kanssa tehden historian ryhmätyötä. Tämä on aivan perseestä, en tarvitse tätä tietoa yhtään mihinkään jos minusta tulee ammatti jääkiekkoilija.
"Tuutko muuten tänään niihin Minjan bileisiin?" Niko kysyy kirjoituksen ohessa. Ainiin ne bileet.
"Joo tuun." sanon ja rupea näpyttämään google hakuun jotain mistä voisi olla hyötyä.
Meillä on Nikon kanssa oiken reilu jako hän kirjoittaa kaiken ja minä haen tietoa eli toisin sanoen perseilen netissä.
"Pitikö sun muuten iskee se Minja ?" Niko kysyy virnistellen. Ei helvetti.. En halua Minjaa on hän kaunis ja onhan meillä ollut pari kertaa ihan hauskaa suljettujen ovien takana.. Mutta hän on niin Minja.. Ei minulle sopiva, okei ei minulle löydy sopivaa, pyöritän vain kaikkia, pleijeri mikä pleijeri.
"En mää nyt kumminkaan tiiä." mutisen vastaukseksi Nikolle.
"Hei wouwou, mikä nyt on?" Niko kysyy ja katsoo minua kallistaen päätään.
"Ei mikään." sanon kääntäen katseeni takaisin tietokoneen näyttöön.
"Joel.. Tiiät hän sää että oli oikeasti asia ikinä mikä tahansa sää voit aina puhua mulle, laita vaikka viestiä tai soitat keskellä yötä sillä ei oo väliä."
Niko puhelee rauhassa.
Missä välissä vitsistä tuli näin totista?
"Tiiän ja mää arvostan sitä. Ja samat sanat sulle" sanon hymyillen hennosti.
Kello soi, ja oppilaita alka tulvia luokista ulos."Kuka se yli innokas jätkä oli joka tuli aamulla meijän luokse?" Markus kysyi, kun seisoimme kaapeillamme odotellen Nikoa luokasta mihin hän kävi viemässä opettajalle jotain.
Mietin mitä vastaisin en halua vastata että hän on mukavaa seuraa ja olen ihastumassa häneen hyvää vauhtia, Nikolle voisin kertoa totuuden mutta heille en uskalla kertoa että olen ihastunnut... Ainakaan vielä.
"Se on yks naurettava 9.luokkalainen jonka viettelin bileiden jälkeen sänkyyn ja pidin vähän hauskaa."
Samassa huomaan Joonaksen ja hänen kaverinsa vähä matkan päässä. Joonaksen silmät ovat täynnä kyyneliä ja hän näyttää siltä että romahtaa minuutin sisällä. Hänen kaverinsa taas katsoo minua silleen että kuristaa minut minuutin sisällä...----------------------
Sanoja 308
KAMU SEDANG MEMBACA
Elä, Kuole, Rakasta || JoelxJoonas || Jorko
Fiksi PenggemarOnko se vain niin että pitää elää, kuolla ja rakastaa. Entäs vihata ja surra. Joel riitelee vanhempiensa kanssa jatkuvasti arkielämän ongelmista. Elämä koostuu lähinnä jääkiekosta mikä ei suju olenkaan ja kitaran soittamisen opettelusta minkä juuri...