Osa 8

214 30 10
                                    

Joonaksen Nk.

Katson Joelia suoraan silmiin omani ovat täyttynneet kyynelistä, kuulin kaiken mitä hän sanoi, olin hänelle hauskan pitoa..
Hänen kaverinsa hurraavat ja antavat läpyjä toisillee.
Ei ikinä oisi pitännyt luotaa tuohon jätkään.
Lähden marssimaan ihan kivaa vauhtia luokalle päin missä minulla ja Ollilla on Biologian tunti.

"Pitäiskö sun lähteä kotiin? "Olli kysyy, olen nieleskellyt kyyneleet ja yritän pitää itseni kasassa, etten romahda tähän paikkaan.
"Ei tartte, en anna sille mulkulle sitä iloa että lähen kotiin." sanon äänessäni on häivähdys vihaa, mutta myös surua.
"Okei" Olli sanoo, kuulen hänen äänestään selvän vihan. Mikä hänelle tuli?
"Mikä tuli?" kysyn kulmiani kurtistaen. Ei Olli tapaista vaihtaa tunteitaan sekunnin välein.
"Mää käyn vetään sitä mulkkua turpaan." tuo ilmoittaa ja puristaa käsiään nyrkkiin.
Katson tuota järkyttyneenä, ei hän ikinä ole tuollainen. Mihin se ujo Olli katosi, joka ei ikinä puhu tuntemattomille, saatika vedä turpaan. Oli työ saada tutustumaan hänet Aleksiinkaan, Ollin ujouden takia.

Olli lähtee kävelemään Joelin luokse, joka seisoo käytävän toisessa päässä kavereittensa kanssa.
"Et varmana Olli mene." sanon ja tartun tuota ranteesta kiinni
"Miten sää annat sen kohella sua noin, mun kavereita ei kohella niin." tuo selittää suu vaahdoten.
"En annakkaan." intän vastaan, olisin kyllä saman lainen jos tilanne olisi Ollin, olisin jo varmaankin vetännyt Joelia ympäri korvien ja kirjoittaannut hänen naamaan mulkku...

Olin saannut Ollin rauhoittumaan ja luojan kiitos hän ei mennyt vetään Joelia turpiin.
Mutta nytten Istumme bilsan tunnilla, on muuten tylsä tunti, meille on annettu monisteet joita pitäisi tehdä mutta nytten ei huvita, teen sen kotona jos jaksan tai vaihtoehtoisesti katson Ollilta tai Tommilta vain  vastaukset.

Olen selannut puhelintani koko tunnin tähän asti, vielä puoli tuntia jäljellä.
Kesken hauskan kissa videon, puhelimeni ylänurkkaan alkaa satamaan paljon viestejä. Joel. Kaikki viestit ovat Joelilta.
Hän pyytää minua siinä tulemaan alakerran vessoille.
Olin vastaamassa kieltävästi, mutta jokin sai minut kirjottamaan myöntävän vastauksen.
Kysyin opettajalta luvan käydä vessassa. Hän myöntyi pienen kinaamisen jälkeen ja antoi 5 minuuttia aikaa käydä.

Seison vessojen edessä tyhmän näköisenä ja kuikuilen ympärilleni. Jos Joel ei saavu tänne vaikka itse kutsui kuristan hänet omin pikku kätösilläni.

"Hei, pikkuinen" kuuluu kuiskaus korvani vierestä, se sai minussa juoksemaan kylmät väreet.
"Hei, mulla on 3 minuuttia aikaa olla takaisin luokassa" sanon hiljaa ja tunnen Joelin hengityksen edelleen niskassani.
"Sit tää pitää hoitaa nopeesti." tuo sanoo.
"Mikä pitää?" kysyn mutta samassa tunnen hieman rohtunneet huulet omillani. Vastaan suudelmaan, mutta työnnän hännet hetken päästä irti itsestäni.
"Joel mitä tää on, eka me vedettään yhessä kännit, sen jälkeen harrastetaan seksiä, sitten sää kerrot  sun kavereille kuinka sää pidit vaan hauskaa mun kanssa ja nyt sää suutelet, tajuutko sää että se sattuu." tivaan tuolta aika syyttävän äänen sävyyn, mutta samalla silmissäni kirvelee kyyneleet.
"Koska en haluu että ne saa tietää että oon hyvää vauhtia ihastumassa suhun." tuo selittää ja vangitsee katseeni.
Painan vain pienen suukon tuon huulille ja lähden juoksemaan portaisiin päin hymyillen ja huikkaa vielä Joelille nauraen.
"Ei kerrota Ollille, se varmaan vihaa sua."
Tuo vain katsoo perääni hämmentyneenä.

----------------------------
Sanoja 486

Elä, Kuole, Rakasta || JoelxJoonas || JorkoWhere stories live. Discover now