Osa 11

213 32 7
                                    

Joelin Nk.

"AI HELVETTI!" Huuda. Joonas joka ilmeisesti nukkuu vieressäni potkaisee minua haaruksiin, ihana herätys oikein ihana.
"Mitä hittoa sää siinä huuat?" Joonas mutisee.
"Eräs nuori herra potkas mua palleille niin että en taida lapsia pyöröyttää kenenkään kanssa." mutisen kivusta.
"Nääh, jos sää vietät mun kanssa loppu elämän niin, en tää biologisia lapsia ees saada." tuo sanoo pitäen silmiä edelleen kiinni, hänelle saattaa olla ihan pikkuriikkinen darra.
"Kato joku on kuunnellu terkantunneilla." viisastelen hänelle.
"Ja nyt sää pidät turpas kiinni, ja haet mulle särkylääkettä tai tulee uus potku samaan paikkaan." tuo uhkaa minua, parempi totella en halua menettää miehistä arvokkuuttani..

"Huomenta" sanon, muille jätkille, he kaikki jäivät yötä. Ei heitä ketään olisi siinä kunnossa voinnut päästää kotiin, ja vielä ala ikäsinä, okei olenhan minäkin  vielä, mutta vuosi niin saan laillisesti, sama Nikolla.
"Miks sää huusi kun teurastettu hyeena tuolla ylhäällä?" Aleksi kysy silmät loistaen, tuo on sitten on  utelias tapaus.
"Joonas potkas mua kulkusille." sanoin kaivaen samalla särkylääkettä kaapeista. Kaikki räjähtivät hirveään nauruun. Ei ole mitään hauskaa se sattuu aivan helvetisti.

Jätkät lähtivät pari tuntia sitten kotiinsa.
Siivoilen huonettani, rastin saa seinään vetää. Mutta on siihenkin syy nimittäin se pitää olla siivottuna ennen kuin äiti tulee kotiin huutamaan mistään että huoneeni on sotkuinen tai vastaavaa.
Päätän samalla kun laitan tavaroita paikalla soittaa Nikolle.

Puhelu:

Minä (Joel): moroo.

Niko: moroo, tuliko jo ikävä?

Minä (Joel): ai sua vai? Älä unta nää.

Niko: joo en mää susta mun märkiä unia haluasikaan nähä.

Minä (Joel): hyiii, tota mää en ois halunnut kuulla, mutta oli mulla ihan asiaajin, mitäs hommaat tänään?

Niko: enpä mitään kummenpia, poden darraani, mitä äijällä oli mielessä?

Minä (Joel): tuu pelaan vaikka pleikkaa meille tai vastaavaa hengataan vaan, mun kaan ei nimittäin tarvi mennö paskoon mailoja tänään.

Niko: jees minäpä tuun, meijän pitää puhua myös susta ja Jonskusta.

Tuo ilmoittaa lopuksi ja sulkee puhelun että en ehdi vastata hänelle mitään... Mutta minusta ja Jonskusta pitää mukamas puhua..

-------------------
Sanoja 318

Elä, Kuole, Rakasta || JoelxJoonas || JorkoWhere stories live. Discover now