κι άλλοι αποχαιρετισμοί - πριν τη μετάθεση

3 0 0
                                    

Το απόγευμα, έφτασε στην Λάρισα, να δει και να αποχαιρετήσει και τους δεύτερους γονείς του, που τον μεγάλωσαν και τον έκαναν άντρα. Σαν άνοιξε την πόρτα της αυλής και είδε τα λουλούδια απότιστα, σα να τον έζωσαν τα μαύρα φίδια. Κατάλαβε πως κάτι άσχημο συνέβη. Έτρεξε στο μπάρμπα-Γιώργη, στον αδερφό της κυρά-Φανής. Τον βρήκε μόνο και πολύ σκεπτικό. Μόλις τον αντίκρισε ο στέρνο-θειός του ξαφνιάστηκε.

-Που έμαθες και ήρθες Λάγιο μου;

Ο Λάγιος τον κοίταξε ανίσυχος.

-Τι να μάθω μπάρμπα-Γιώργη; Τι συμβαίνει;; Πες μου γιατί θα σκάσω από την αγωνία μου! Εγώ δεν ξέρω τίποτε, τι συμβαίνει;

Ο Γιώργης αναστέναξε και είπε:

-Λάγιο μου σφίξε την καρδιά σου και άκου. Χάνουμε την κυρά-Φανή παιδί μου... Την δάγκωσε ένα φίδι φαρμακερό και έγινε νερό το αίμα της. Συνέχεια της βάζουν αίμα και την κρατάνε στην ζωή, αλλά δεν βρίσκουν το κατάλληλο αίμα για να την σώσουν.

-Και τώρα που την έχουν;-ρώτησε ο Λάγιος όλο αγωνία.

-Στο νοσοκομείο Άγιος Δημήτριος στην Θεσσαλονίκη...

Χωρίς να ρωτήξει δεύτερη κουβέντα, ο Λάγιος άνοιξε την πόρτα του μπάρμπα-Γιώργου, μπήκε μέσα και πήρε τηλέφωνο να καλέσει ταξί.

Όταν ήρθε το ταξί, μπήκε γρήγορα μέσα και είπε στον οδηγό να φύγει γρήγορα για το νοσοκομείο Άγιος Δημήτριος στη Θεσσαλονίκη. Όλον τον δρόμο ο Λάγιος σκεπτόταν την στερνομάνα του. Η διαδρομή του φάνηκε τεράστια- νόμιζε πως δεν θα φτάσει ποτέ το ταξί στον προορισμό του...

Σαν έφτασαν στο νοσοκομείο, πλήρωσε τον ταξιτζή και μπήκε στο κτήριο. Πήγε ευθύς στο γραφείο πληροφοριών και έδωσε τα στοιχεία της κυρά-Φανής.

-Στον δεύτερο όροφο στον αριθμό 17- είπε η γραμματέας και ο Λάγιος έτρεξε αμέσως προς τα εκεί. Μόλις πλησίασε στην πόρτα άκουσε μια αδύναμη φωνή να λέει:

-Ήθελα να δω το στερνοπαίδι μου τον Λάγιο κι ας πεθάνω...

Τα μάτια του Λάγιου βουρκώσανε και με μια απότομη κίνηση έσπρωξε την πόρτα και μπήκε μέσα φωνάζοντας:

-ΜΑΝΟΥΛΑ, ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ, ΗΡΘΑ, ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ!!

Έσκυψε, την φίλησε και βγήκε έξω. Ζήτησε γιατρούς και αίμα για να βάλλουν στην στερνομάνα του. Αμέσως τον έβαλαν στον θάλαμο αιμοληψίας, του πήραν αίμα και άρχισαν να το βάζουν στην ετοιμοθάνατη. Αφού τελείωσε αυτή η διαδικασία, ο Λάγιος κάθισε στο προσκέφαλό της κυρά-Φανής και της ψιθύρισε:

Το στερνοπαίδι της Κυρά- ΦανήςWhere stories live. Discover now