Το όνειρο

8 2 1
                                    

Από καμιά ώρα είδε ένα παράξενο όνειρο. Όταν ξύπνησε, φώναξε την σύντροφο του, η οποία ήταν ιδιαίτερα σοφή γυναίκα και ήξερε να εξηγεί τα όνειρα. Εκείνη ήρθε, και τον ρώτησε ,καλόκαρδα όπως πάντα, τι ήθελε. Αυτός την κοίταξε στα μάτια για μερικά δευτερόλεπτα και είπε με πολύ σοβαρότητα:

- Tάνα απόψε είδα ένα παράξενο όνειρο. Είδα τον Λάγιο καβάλα σε ένα κάτασπρο, πανέμορφο άλογο. Τα πόδια του έβγαζαν φτερά, και το περπάτημα του ήταν αριβανίσιο , που δεν χορταίνεις να το βλέπεις. Περπατή και έπειτα σταμάτησε σε δυο κρυστάλλινες βρυσούλες που έτρεχαν γάργαρο νερό. Μπροστά τους στεκόταν μια χαριτωμένη μικρομάνα με δυο γλυκά κοριτσάκια δίπλα της και δυο κρυστάλλινες κανάτες στα χέρια. Σταμάτησε το άλογο, και από το σφίξιμο του χαλιναριού έβγαινε αίμα κατακόκκινο από το στόμα. Έπεφτε στο στήθος του, που είχε γίνει πορφυρό από το αίμα .

Ο Λάγιος χαιρέτησε την νεαρή μικρομάνα και της ζήτησε λίγο νερό να πιεί, κι εκείνος και το πανέμορφο άλογο του. Δεν πρόλαβε να κινηθεί εκείνη, όταν πετάχτηκαν τα δυο της κοριτσούλια. Γέμισαν τις μικρές χούφτες τους με καταγάργαρο νερό και άρχισαν να του προσφέρουν να πιεί. Ήταν όμως τόσο μικροσκοπικά τα χεράκια τους, που ίσα που βρέχανε τα χείλη του Λάγιου.

Η μικρομάνα χαμογέλασε και έβαλε την μια από τις δυο κανάτες κάτω από την βρυσούλα. Όταν ξεχείλισε και άρχισε να τρέχει από πάνω το νερό, άρχισε το άλογο να πίνει. Το νερό, όπως ήταν λογικό πήρε και αυτό μια πορφυρή απόχρωση. Όταν τελείωσε το άλογο, η μικρομάνα πρόσφερε την ίδια κρυστάλλινη κανάτα , με το νερό μέσα της να παραμένει κοκκινωπό , στον Λάγιο.

«Δεν είναι ώρα ακόμη να πιείς νερό από την καθαρή κανάτα» του είπε, κι έπειτα ξύπνησα και θέλω να μου εξηγήσεις τι σημαίνουν όλα τούτα.

-Οι δύο κρυστάλλινες βρύσες είναι που θα οδηγήσουν τον Λάγιο σε καλύτερες μέρες» είπε η Τάνα με έναν αναστεναγμό και κοίταξε σοβαρά τον γέρο-Στέργιο. "Και οι μικρές χούφτες των κοριτσιών θα του χαρίσουν χαρά και καλοσύνη αργότερα, με την καθαρή κρυστάλλινη κανάτα. "

«Το θολό, πορφυρό από το αίμα νερό από την κανάτα σημαίνει όμως ότι για την ώρα τον περιμένουν κάποιες δυσκολίες ...»

Το στερνοπαίδι της Κυρά- ΦανήςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant