1.1

71 12 2
                                    

Hepinize keyifli okumalar dilerim.

*
*
*
*

İspin: Bugün tam bir ay oldu. Bizimle konuşmayalı bırakalı bir ay oldu.

İspin: Sadece benden uzaklaşacağını düşünmüştüm ama sen hepimizden uzaklaştın.

İspin: Aramızda olan asla aşamadığımız mesafeyi daha da attırdın. Eskisinden daha uzaktayız artık.

İspin: Normalde yanına gelemesek de nerede olduğunu bilirdik. Hangi karanlıkta saklandığın hepimizin ezberindeydi ama sen hep yaptığını yapıp kendin hakkındaki bütün ezberleri bozdun, yine.

İspin: Yoksun Almila. Ne beş yıldır yaşadığın evindesin ne de arkadaşlarının evinde.

İspin: Kayıplara karıştın. Yemin ederim eğer böyle bir şey yapacağını bilseydim asla o gün geçmişinin konusunu açmazdım. Arkana bakmadan kayıplara karışacağını bilseydim susar sadece senin konuşmana izin verirdim.

İspin: Ağabeyin daha fazla dayanamayıp evine geldi geçen hafta. Kapıyı kaç kere çaldığını unuttuğunu söyledi. Kapı açılmamış, sen evde değilmişsin. İki hafta önce gece yarısı çıkıp gitmişsin. Daha da dönmemişsin. Bunları bize ev sahibin söyledi.

İspin: Ev sahibin senin için endişeleniyordu Almila. Bize bakarken yalvarırcasına bakıyordu. Başına bir şey gelmesinden korkuyordu.

İspin: Çok iyi bir kız dedi bize senin için. Sürekli yardım edermişsin ev sahibine. Her konu da çok destek çıkarmışsın ona. Senin arkandan çok güzel şeyler söyledi. Seni anlatırken gözleri doldu, yanaklarından yaşlar akmaya başladı.

İspin: Ölmüşsün gibi hissettim. O kadın seni bize anlatırken ölmüşsün de bizde arkandan seni anıyormuşuz gibi hissettim.

İspin: Eğer beni cezalandırmak istediğin için gittiysen artık geri dönebilirsin Almila. O kadınla konuşurken bunları hissetmek bizim için en büyük cezaydı.

İspin: Kendine zarar vermedin değil mi Almila?

İspin: Kendi hayatına son vermedin değil mi?

İspin: Ne diyorum ben?

İspin: Sen asla böyle bir şey yapmazsın. Almila sen yaşamayı çok seviyorsun. Bu yüzden her sabah parka gidiyordun. Güneş doğarken orada oturmak sana yaşadığını hissettiriyordu çünkü.

İspin: Sen asla kendine zarar vermezsin. Özellikle de bizim gibi değersiz insanlar için.

İspin: Zaten arkadaşların da böyle söyledi. Ev sahibin bize birinin numarasını verdi. Alp onu arayıp buluşmak için ikna etti. Yanımıza geldiğinde bize senin iyi olduğunu ve kafanı dinlemeye gittiğini söyledi. Ne kadar diretsek de bize nerede olduğunu, ne yaptığını söylemedi. O çocuğun bakışlarından anladım biliyor musun Almila?

İspin: Senin bizden gerçekten nefret ettiğini o çocuğun bakışlarından anladık. Eğer ortalık bir yerde olmasaydık eminim ki o çocuk bizim üzerimize saldırırdı. Sonradan söyledi Dilvin o çocuğun seni kardeşi gibi gördüğünü.

İspin: Abin bunu duyduğunda çok üzüldü ama o çocuğa ağzını açıp hiçbir şey diyemedi. Geçenlerde Alp'in yerini doldurduğunu söylemiştin. Artık kiminle doldurduğunuzu biliyoruz çünkü tanıştık.

İspin: Sen haklıydın. Biz artık senin ailen değiliz. Sen bizi silip attın ve kendine yeni bir hayat kurdun. O hayatın içinde hiçbir izimiz bile yok.

İspin: Ama göreceksin Almila. Biz yeniden aile olacağız. Bunu başaracağız. Sen tekrar bizi seveceksin, yine bize sarılacaksın. Başaracağız.

İspin: Bu arada haberin olsun diye söylüyorum. Sana ulaşamayacağımızı anladığımız için Türkiye'ye geri döndük. Kuşkun olmasın.

İspin: Abinle de senin yüzünden aramız bozuldu zaten. Sen gittiğinde sana yazmak için benim telefonumu almış. Konuşmaları okuyunca sıkı bir yumruk attı yüzüme. Çenemin acısını hâlâ hissediyorum.

İspin: Senin bana yapmak istediğini abin yaptı. İçin rahat olsun. Bende hak ettim ama. Ağzımı bir türlü tutamıyorum. İyice o ite benzemeye başladım.

İspin: Şeye dönüşmeye başladım yani Batuhan'a. Bir süre onunla görüşmeme kararı aldım şu an.

İspin: İçeriden Alpler çağırıyor. Artık gitmem gerek.

İspin: İyi geceler Almila. Orada saat çoktan gece yarısını geçti. Büyük ihtimalle uyumadın ama yine de olsun. İyi geceler.

Düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz.

ispin / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin