Finale son üç!!
*
*
*
*İntikam Listesi
Babam
Dilvin
Gecem
Batuhan
Alp
Doruk
Annem"Gerçekten liste tuttuğuna inanamıyorum." Dedi hayret dolu sesle, karşımdaki tekli koltuğa oturup. "Nasıl bir manyaksın sen?"
Gözlerimi listeden çekip ona çevirdim. Listeyi koltuğun üzerine bırakırken kafamı biraz yana yatırdım. "Unutkan bir manyak." Dediğimde histerik şekilde güldü. Koltuğun üstünde duran ayaklarımı yana doğru yatırdım onu daha iyi görmek için.
Yaz aylarında olduğumuzdan ötürü üzerinde yine bir şey yoktu. Her zaman ki keyifli ifadesini takınmıştı. "Neden hep yarı çıplak geziyorsun?" diye sordum, ağzıma mani olamadan.
Gülümsemesi değişmedi. "Eğer sen olmasaydın tamamen çıplak dolaşırdım." Dedi, beni alaya alarak. Sinirlenecektim ama hiçbir anlam ifade etmediğinden sakin davrandım. "Söyle bakalım benim küçük aslanım şimdi sırada ne var?"
Elimi koltuğun değnek kısmına yasladıktan sonra çenemi elimin tersine koydum. "Ortaya çıkmak..." diyerek mırıldandığımda yüz hatları sıklaştı. "Gizli oynamak çok sıkıcı olmaya başladı. Artık açığa çıkmak istiyorum."
"Benimle?"
"Seninle ya da sensiz. Ben açığa çıkacağım." Dedim, inatçı sesle.
Cevap vermeden bir süre öylece durdu ve dikkatle yüzüme baktı. "Benden bağımsız hareket edemezsin." Dedi, sonradan ciddileşerek. Ciddi olduğunda korkutucu olduğu su götürmez bir gerçekti. "Biz bir ekibiz, unutma."
"Biliyorum." Dedim, küçük bir baş hareketiyle. "Söylesene Uraz bir deliyle aynı ekipte olmak nasıl hissettiriyor?"
"Normal." Diyerek cevapladı beni. "Biraz da eğlenceli."
Güldüm söylediğine karşılık olarak. "Ne zaman başlıyoruz?" Diye sordu bu sefer ciddileşerek.
"Bugün."
--------
Doruk: Batuhan'a nasıl yaptın bunu?
Doruk: O, sana bir şey yapmamıştı bile.
Almila: Yapılanlarla gözünü yummakta suçtur, Doruk.
Almila: Batuhan sizden daha büyük bir yanlış yaptı bana.
Almila: Bilmesine rağmen sustu ve şimdi sustuklarının bedelini ödeyecek.
Doruk: Bu yolla mı? Zaafını insanların gözlerine dökerek mi?
Almila: Zaafı uyuşturucu farkındaysan?
Almila: Üstelik bu yaptığım kötülük bile sayılmaz. İyilik bile denilebilir.
Doruk: İyilik olarak gördüğün şey ne tam olarak?
Doruk: Gecem'in yurt dışına mı gönderilip, Türkiye'ye gelişinin yasaklanması mı yoksa Batuhan'ın AMATEM'e mi yatması?
Doruk: Yoksa bir daha asla ikisinin görüşemeyecek olası mı?
Doruk: Dilvin'in evine hapsedilmesi mi yoksa Alp'in nikah masasında terk edilmesi mi?
Almila: Siz zenginlerin bakış açısına tükürmek istiyorum bazen.
Almila: Ben yurt dışına sonsuza kadar gönderilmiş olsam sevinçten havalara uçardım. Üstelik Batuhan'dan kat kat yakışıklısı var gittiği yerde. Gecem'den bahsediyoruz, unutması en fazla üç gün sürer.
Almila: Bir de ne güzel tedavi olacak işte. Arkadaşın için sevinmen gereken yerde bana kin kusuyorsun. Bana minnet etmelisiniz sizi bir bağımlıdan kurtardım.
Doruk: Seni deli hastanesine kim yatıracak peki Almila?
Almila: Siz gerçek deliler o hastaneye kapatıldığınızda bende arkanızdan gelirim belki.
Doruk: Ben deli değilim.
Almila: Delireceksin!
Almila: Alp ve Dilvin'e gelirsek ikisi de birbiri için doğru kişiydiler ama dünyanın en boktan çiftleriydi. Evlenmek onlar için mantıklı bir şey değildi.
Almila: Üstelik Dilvin, Alp'i aldatmıştı. Temeli bile yoktu o ilişkinin. Bir üfledim çöktü.
Doruk: Öyle mi Almila?
Doruk: Sen bir katilsin farkındasın değil mi? Senin yüzünden daha oluşumu tamamlanmamış bir bebek öldü.
Almila: Bebekten haberim yoktu. Olsa bile yine yapardım. Ben bebeğin ölmesini istemedim Doruk. Hatta şu an yaşatabilsem ilk o bebeği yaşıtırdım. O da sizin hatalarınız yüzünden öldü.
Doruk: Senin de parmağın var.
Almila: O zaman saklasaydı Dilvin. Neleri sakladı bir hamileliğini mi saklayamadı? Babası onu mahvetmesin diye bebeğini kullandı.
Doruk: Anne olmak istiyordu Dilvin.
Almila: O zaman sana hayatının haberini vereceğim Doruk hazır mısın?
Almila: Dilvin bebeği düğünden hemen önce aldırmıştı. Çünkü bebeğin babası Alp değil, Alp'i aldattığı kişiydi.
Doruk: Yalan söylüyorsun.
Almila: Ona da inanabilirsin Doruk ama şunu da unutma; sana yalan söylemek için hiçbir nedenim yok. Ayrıca gözünde katil olup olmamayı da umursamıyorum.
Almila: Altını kırmızı renkle çizdiğim bir listem var Doruk ve sıra sana gelmek üzere. Korkmuyormuş numarası yapmayı kes ve saklanacak delik ara. Senin Dilvin'den ve Batuhan'dan daha çok günahın var.
Doruk: Sen Tanrı değilsin. Kötülerin cezasını kesmek sana kalmadı.
Almila: Ben kötülerin cezasını kesmeyeceğim Doruk, ben bana yapılan kötülüklerin cezasını keseceğim.
Almila: Adalet için diğer dünyayı beklemeyeceğim, kendi adaletimi kendim sağlayacağım.
Almila: Sığın yatağının altına.
Almila: Altını çizmek için kullandığım kırmızı kalemi şimdi üzerini çizmek için kullanacağım çünkü.
Almila: Zamanın doldu.
Doruk: Senden korkmuyorum.
Almila: Kurbanlar katillerinden korkmayı onu sona yaklaştırdığında başlarlar.
Almila: Bunu unutma ve şunu bil; sen unutsan bile ben bunu sana hatırlatacağım.
Düşüncelerinizi buraya yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ispin / Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Merak ediyorum, yanlış anlama. Ama gittiğine değdi mi? Kaçtığın şeylerden kurtulabildin mi? Almila: Anlamadım, kimsiniz? Bilinmeyen Numara: Doğru, sen işine gelmeyen şeyleri anlamazlıktan geliyordun, değil mi? Almila: Sen kimsin? ...