1.9

64 8 0
                                    

Finale son bölümler!!

*
*
*

Doruk: Bir anlaşmamız vardı, hatırlıyor musun?

Doruk: Ben sana bir sırrımı söylemiştim. Sende bana karşılığında bir sırrını söyleyecektin?

Almila: O gün sana bir şey söylemiştim Doruk, hatırlıyor musun?

Almila: Sır iki kişi arasında olursa sonu ölüm olur.

Almila: Sırlar, tek kişiliktir.

Doruk: Beni öldüreceğini mi söylüyorsun eğer sırrını söylersen?

Doruk: Bunu yapmazsın, bunu yapacak kadar kötü biri değilsin.

Almila: Yaptıklarımı yapacak kadar da kötü biri değildim ama gel gör ki yaptım, değil mi?

Almila: Anla şunu Doruk, ben o son hatırladığınız kız değilim. Yıllar geçti o kızın üzerinden, siz geçtiniz. Hayalleri başına yıkıldı o kızın, sevdikleri tarafından enkazın altında terk edildi.

Almila: Öldü o kız.

Almila: Yaşamak için tutunduğu nedenler öldürdü o kızı. Beyaz hayatı karardı, üzerine atılan toprak oldu.

Almila: Ben öldürdüm, siz öldürdünüz. Deli diye tıktığınız hastanedeki doktorlar öldürdü o kızı. Sevdiği çikolata, yediği çiğköfte boğazına dizildi, nefessiz kaldı o kız.

Doruk: En yaşaması gereken toprağın altına girdi.

Almila: d:

Almila: Şaka mı yapıyorsun?

Doruk: Ne için?

Almila: Öldürdüğün, üzerine bastığın, ezdiğin kız için yas mı tutuyorsun?

Almila: Aşıktı lan o kız sana! Ağzına ettin o kızın. Milletin içinde küçük düşürdün, aldığı hediyeyi gözlerinin içine bakarak parçaladın.

Almila: Ne ümitlerle almıştı sana o cam küresini. Ne çok ümidini saklamıştı o kürenin içine. Sen ne yaptın? Gözlerinin içine bakarak kırdın o lanet küreyi. Bu da yetmedi, parçalarını ezdin ayağınla.

Almila: Ümitlerini yıktın, hayatının içine ettin sen o kızın.

Doruk: O zamanlar boktan biriydim, bedelini ödedim. Sen giderek ödettin bana.

Almila: Sen bir sikte ödemedin. Hak etmediğim şeylerin bile bedelini ödeyen bendim. Sana aşık olmanın bedelini ödettin bana. Sonra geldin bana aşık olduğunu söyledin, beni öptün. Bana sarıldın, bana kendini hissettirdin.

Almila: Allahtan üç kuruşluk bir beynim vardı da kurtuldum senden.

Doruk: Ben seni çok sevdim Almila.

Almila: Katiller de kurbanlarına sevgi beslerler, Doruk.

Almila: Senin sevgin bu sevginden farklı bir şey değildi. Beni seviyordun ama bana acı çektirmeyi benden daha çok sevdin.

Almila: Beni kırıp dökmeyi, yaralarımı sarmaya tercih ettin. Gitmeseydim, etmeye de devam edecektin.

Almila: Şimdi yas tutuyorsun öldürdüğün kız için.

Almila: Eğer gerçekten bir gıdım bile olsa üzüntü duyuyorsan Doruk umarım daha beter olursun.

Almila: Üzüntü duymuyorsan bile ben zaten seni beter hale getireceğim.

Almila: Kimsenin sevmediği o kız için intikam alacağım, kendim için değil.

Doruk: O kız da sendin.

Almila: O kız çocuktu ve ben büyüdüm.

Almila: Ama madem söyledin, çocukluğum için ezip geçeceğim sizi. Sizden bir iz kalmayana kadar devam edeceğim.

Almila: Al sana sır ispin.

Almila: Seni hiç sevmedim, sana hiç aşık olmadım. Sadece oldum sandım. Benim senin için çektiğim acı sadece şımarıklığımın göstergesiydi, bu kadar.

Almila: Bunca yıl senin elinde oyuncak olmadım ben. Sen benim elimde oyuncak oldun ama benim bile farkına varmadığım şeyi tabii ki sende fark etmedin.

Almila: Aşk, büyük bir kavramdır ve sen bunun için hep çok küçüktün ve ben bunu hep bildim.

Doruk: Sinirinden böyle söylüyorsun, sen bana aşıktın.

Almila: Yalancının mumu yatsıya kadar yandı Doruk. Ben bir yalancıydım ve yalanım ortaya çıktı.

Almila: Seni sevmem, hissettiğim duygular... Hepsi bir yalandı. Sende yalandın.

Almila: Benim sana duyduğum sevgi muhtaçlıktı, aşk değil.

Doruk: Bunu sana o it mi söylüyor?

Almila: Hayır ama bütün bunları anlamamı o sağladı.

Almila: Aşkı, aşık olarak öğrendim, onun sayesinde.

Almila: Neyse, sana biraz daha ondan bahsetmeyeceğim.

Almila: Ha, madem sırları dökmeye başladık al o zaman bir tane daha.

Almila: Sizi harabeye çevirmeden bu ülkeden ayrılmayacağım. Bu da andım olsun.

Düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz.

ispin / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin