Hepinize keyifli okumalar dilerim.
*
*
*
*Dilvin: Seni öldüreceğim anladın mı beni?
Dilvin: Seni öldüreceğim, seni bitireceğim.
Almila: Sakin ol kovboy.
Almila: Ne bu şiddet ne bu celal?
Dilvin: Hayatımı mahvettin ve sen hâlâ benimle dalga mı geçiyorsun?
Almila: Evet!
Almila: Ne yapacaktım Dilvin? Hayatını mahvettiğim ve hayatını daha beter hale getirdiğim için seninle ağlayacak mıydım?
Almila: Rüyanda görürsün.
Dilvin: İntikam mı alıyorsun Almila?
Dilvin: Delirdiğin için beni mi suçluyorsun?
Dilvin: Sen kendin delirdin, kendin yüzünden kapatıldın o hastaneye.
Dilvin: Delirmenin hatası olarak mı görüyorsun bizi?
Almila: Dilvincim bak canım, ben delirmedim sen beni ayak altından çekmek için böyle bir yalan uydurdun.
Almila: Neden doğruca benden kurtulmak istediğini itiraf etmiyorsun da hâlâ yalanını saklıyorsun?
Almila: İtiraf et Dilvin, ben senin önündeki engeldim ve sen benden kurtulmak istedin. Bu yüzden herkese benim deli olduğumu söyledin, yetmezmiş gibi hastaneye kapattırdın
Almila: Benden kurtulmak istedin ve bunu başardın.
Dilvin: Evet, yaptım. Başardım da. Senden kurtuldum, Alp sadece benim oldu.
Almila: İşte böyle, açık ol biraz.
Dilvin: Tam her şey rayına oturmuştu ve aniden sen çıkagelip her şeyi bozdun.
Almila: İntikam, yakıcı bir şeydir Dilvin.
Dilvin: Senin yüzünden her şeyimi kaybettim. Alp'i, ailemi...
Dilvin: Ama buna rağmen sevindiğim ne var biliyor musun? Sende artık temiz değilsin, elin kirlendi. Masum bir canın sonu oldun.
Dilvin: Bebeğim senin yüzünden öldü.
Almila: Ay, dur. Gülmem bitince cevap vereceğim buna.
Almila: Sen kimi kandırıyorsun Dilvin? Oradan bakınca dünyadan bir haber bir şeye mi benziyorum?
Almila: Sen o bebeği ben ortaya çıkmadan bir gün önce aldırmıştın zaten. Senden beklemediğim bir şey yaptın, şaşırdım açıkçası.
Almila: Miden o kadar geniş olmasına rağmen Alp'le evleneceğin nikah masasına başka birinin bebeğini taşıyarak oturmadın.
Almila: Bir yerde kendi ayağına sıktın ama olsun, tebrik ettim. Gerçi midem de bulandı. Küçücük bebeğe kıydın. Kirin içindeki beyazı yok ettin yine.
Almila: Üstelik o senin bebeğindi. Ne olursa olsun senin bebeğindi.
Almila: Sen insan değilsin Dilvin, sen sadece bir canavarsın.
Dilvin: Kendi vicdanını rahatlatmak istediğin için yalan uyduruyorsun. İnsanlara da mı böyle söylüyorsun?
Almila: Elimde belgeler var Dilvin.
Almila: Ben gelmeden tam bir gün önce aldırdın sen o bebeği. Eğer ben geldikten sonra aldırsaydın derdim ki benim yüzümden ama değil.
Almila: Beni manipüle edemezsin, boşuna deneme.
Dilvin: Abinin hayatını mahvettin.
Almila: Bebek mevzusundan vicdanımı bozamayınca buna mı geçtin?
Almila: Önceden söyleyeyim Dilvin, abim gram sikimde değil. Daha fazla mahvetmediğime dua etsin.
Almila: İkinizde birbirinizden beter insanlarsınız. Benim vicdanım size etkisiz eleman.
Dilvin: Delisin sen!
Almila: Bak, şimdi bunu kabul edebilirim işte.
Düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ispin / Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Merak ediyorum, yanlış anlama. Ama gittiğine değdi mi? Kaçtığın şeylerden kurtulabildin mi? Almila: Anlamadım, kimsiniz? Bilinmeyen Numara: Doğru, sen işine gelmeyen şeyleri anlamazlıktan geliyordun, değil mi? Almila: Sen kimsin? ...