Marius a încercat sa isi reintre in ritm. Chiar a incercat.
Era prilejul perfect, fiind weekend. Sambata a dormit, a fost la sala, apoi dupa un dus si o masa din mancarea Simonei a incercat sa isi faca programul pentru saptamana de lucru. A sfarsit prin a sta cu o bere rece la un film. Parca e mai cald in Bucuresti. De ce naiba e mai cald aici decat la mare?
Nu a terminat filmul, pentru ca protagonista avea aceeași rutină de seara ca a localei si zambea la fel celor ce voia sa ii puna la picioarele ei. Marius a lasat un program de stiri in fundal si a incercat sa gestioneze rezervarile de pe site-ul pe care garsoniera este inscrisa.
Duminica a stat in mare parte a zilei cu Laur, Simo si Livia. La un moment dat, s-a holbat asa de mult la cafea, incat Laur i-a dat una dupa ceafa. Simo l-a intrebat ce s-a intamplat, dar nu putea spune motivul real: culoarea cafelei seamana aproape 1 la 1 cu cea a ochilor localei. Asa ca a indrugat ceva despre cate ore nu a dormit azi-noapte si si-a indreptat atentia spre Livia, ce este intr-un joc intens de "De-a bucatarul chef".
Dar Marius trebuia sa stie ca săptămâna va mearga tot in jos. In primul rand, a dormit peste alarma, din cauza unui vis cu o anumita bruneta cu limba ascuțită. A prins toate semafoarele rosii si a pierdut numaratoarea pe la 47 de secunde pana cand sa ii fie acordata prioritate la sens. Glumise o data ca ii este dor de traficul de acasa. S-a răzgândit.
La munca si-a vazut de treaba, a sta la o caterinca cu colegii ca sa vada ce a pierdut cat a lipsit. Se pare ca Oana o sa plece in concediu de maternitate peste doua luni. A glumit ca daca el nu este, nimic interesant nu se intampla. Gigeoaca a scos un "Cam asa ceva" si subiectul s-a schimbat. Inainte sa i se termine programul a prezentat o casa unei familii, reintrand in pielea de "prieten vechi". Pareau destul de interesati, la final.
Următoarea zi cam la fel, doar ca a prezentat case si apartamente toata ziua. Pe seara se vad cu toții la Flavius si Deea. Trebuia de duminica seara, dar Cristi era in tura de noapte si au lasat-o pe azi. Deea si Flavius le-au povestit ce au facut, cum au dat vestea familiilor lor si ce plan si-au facut. Intr-un an si jumatate vor sa fie soț si soție. Mihai a fost tras de limba de catre fete despre Rebeca. A fost o surpriza pentru toti faptul ca Misu si-a dat drumu la gura, data fiind latura lui tacuta. Mădă a incercat sa aduca subiectul spre locală, dar a lasat-o baltă cand a vazut ca el nu ii cade in capcana. S-a lasat ultimul plecat. Acasa ar fi prea liniste.
În fiecare seara a tinut mortis sa iasa in oras, sa petreaca sau doar sa iasa la o bere cu cineva. In aproape suta la suta din timp a mers. Nu a mers asa de departe incat sa-l cheme pe Alin de la munca, ce mereu spune acelasi trei povesti obosite si incearca sa iasa la o bere cu el. Ultima data cand a avut o conversatie cu el a folosit frazele "Cum adica nu fumezi?" Si "Da, frate, ma enerveaza ăia care fumeaza doar ca sa fie smecheri" intr-un interval de doua minute. Nu vrea sa repedete experienta cat prea curand.
Totusi, sub ochii intrebatori ai prietenilor ce nu au fost cu el in vacanta, a refuzat orice intentie de a se cupla cu cineva sau de a accepta avansurile din oras. A evitat cu succes subiectul. Prietenii din vacanta aveau pe varful limbii un singur nume, dar niciodata nu l-au scos cu voce tare. E recunoscator pentru asta.
Intr-o seara era cu Cristi si Mihai acasa la cel din urma. La un moment dat vorbea cu Rebeca la telefon. Marius ura ca incearca sa prinda franturi de conversatia doar ca sa vada daca aude despre locala.
Stie ca a iesit cu fetele in oras in seara in care el a plecat. Orgoliul din el spera ca incearca sa isi inece amarul.
Stie ca Rebeca a intrebat despre el, dar nu si daca a fost pusa de Irina. Lui Marius asa ii place sa creada. Stie ca Misu i-a spus despre fațada de nepasare pe care o pune. Un motiv a fost fix ca informatia poate ajunge la ea.
CITEȘTI
Între valurile mării
RomanceFINALIZATĂ Ești pe plaja din Mamaia, te bucuri de razele soarelui, valurile mării și petreci timp de calitate cu prietenii tăi. Asta până când un străin își varsă băutura pe tine și începe cearta. O ciocnire pe nisip și alte plaje mai tarziu, dar v...