- Irina, hai in apa!
Fata statea pe burta pe un cearceaf si era cat pe ce sa adoarma. Si-a ridicat privirea spre prietenele ei si s-a incruntat din cauza soarelui puternic.
- Duceti-va voi, eu raman, a mormait punandu-si capul inapoi pe brate.
- Haide, mă, uite cata lume e. Tu vrei sa te inegresti de tot?
- Atunci raman cu Daniela sa nu stea singura.
Fetele au mai murmurat intre ele, dar s-au dus in apa pana la urma. Toate cinci au gasit in sfarsit o dupa-amiaza in care sunt libere si au ajuns pe plaja inainte sa isi dea seama. Ca doar stau in Constanta si au mers de maxim patru ori pana la sfarsitul lui iulie. Nici ca au avut prea mult timp, facultatea s-a terminat nu mai mult de doua saptamani in urma, plus locurile de munca, plus musafirii din toate colțurile tarii care sunt gazduiti de familiile lor. Aveau sa cedeze daca nu se vedeau toate. La plaja, asta e un detaliu important. Cristina, Rebeca si Alexia erau acum in larg, aproape de geamandura si inotau linistite in apa racoroasa. S-ar fii alaturat si Daniela, dar este in perioada aia a lunii, asa ca se multumeste stand pe nisip in sutienul de la costumul de baie si cu niste pantaloni scurti pe ea. Nu neaparat ca vrea Irina sa ii tina de urat, dar chiar nu are chef sa intre in apa. Si daca ar fii mers, tot cu privirea dupa ea erau toate din cauza barbatiilor de o varsta cu tatii lor care au o problema si se dau la fetele tinere.
Irina s-a intors pe spate, incepuse sa o arda si nu ar vrea sa se bronzeze pe o parte mai putin decat pe alta. A tras o privire spre Dani care citea absorbita dintr-o carte inainte sa isi puna antebratul pe ochi, lasand razele soarelui sa o cuprindă si pe fata.
La cativa metri de fete, ocupand sase sezlonguri, sunt Marius si prietenii sai, doar ajunsi in vacanta la mare. Ei sunt de fapt sapte persoane, dar Adi si Madalina nu ar sta despartiti unul de altul nici macar o clipa. Marius se uita la restul cum vorbesc, mai putin cuplul mentionat, ca nu mai vorbit nu faceau ei, sau dadea ochiade celorlalte persoane. Mai ales fetelor. Erau niste gagici in apa si pe langa ei, mama-mama. Nici nu ii pasa daca erau locale sau turisti, ca el, dar si-ar incerca norocul cu unele.
- Ba, coaie, unde ti-e mintea?
Marius si-a ridicat privirea si Mihai era langa el cu o încruntătură pe fata.
- Ce vrei?- Noi mergem in apa. Vii sau ramai cu Andreea si Flavius?
I-a facut semn din mana sa se duca si a auzit o injuratura din partea lui, dar Marius doar s-a asezat mai bine pe sezlong si si-a pus mainile sub cap. Flavius si Andreea, al doilea cuplu din gasca lor, stateau pe locurile din fata lui, fiecare pe sezlongul sau. Flavius dormea cu o mana pe piept si era sigur ca o sa ramana bronzat asa, iar Andreea era langa el, dar la umbra, ca inca nu ii trecuse insolatia de azi dimineata. Mihai, Cristi si celalalt cuplu erau in apa, jucand un volei cum stiau ei mai bine. Adica cu improscaturi si mingea aruncata la doi metrii diatanta de tinta. Nu prea le pasa, o cumpăraseră ieri, cand au ajuns, cu 10 lei de la un magazin de colt.
Marius si-a dus mana in lateral dupa doza rece de suc, dar abia cand a dus-o la gura si-a dat seama ca e goala. S-a ridicat si a aruncat-o in punga lor de gunoi si si-a scos niste bani din ghiozdan. Stie ca preturile sunt mari pe litoral, dar nu are cum sa intreaca Bucurestiul lui.
Irina aproape adormise, din nou, dar Cristina s-a aruncat peste ea proaspat iesita din mare. A auzit rasete in jurul ei si a injurat-o pana cand s-a dat la o parte. Fetele i-au zambit cu toata gura. Irina a oftat si s-a intors spre geanta ei cautand sticla de apa. Goala.
- Voi mai aveti ceva de baut?
S-au auzit dezaprobari, mai putin Alexia care mai avea cateva guri de suc cu kiwi si banane. Irina e alergica la kiwi. Si-a cautat iar in geanta, de data asta dupa bani, în timp ce le-a intrebat si pe fate daca vor ceva de baut. S-a ridicat de pe cearceaf si a trecut printre sezlongurile de langa ele, directia fiind barul. A ajuns pe podeaua sa de lemn si si-a intors capul in spate, crezand ca si-a auzit numele, dar intr-o secunda a simtit un lichid rece si un umar izbindu-se de ea. Si-a intors privirea in fata si a facut ochii mari cand a vazut ca este plina de bere.
CITEȘTI
Între valurile mării
Любовные романыFINALIZATĂ Ești pe plaja din Mamaia, te bucuri de razele soarelui, valurile mării și petreci timp de calitate cu prietenii tăi. Asta până când un străin își varsă băutura pe tine și începe cearta. O ciocnire pe nisip și alte plaje mai tarziu, dar v...