Irina a sarit in fata telefonului si a ridicat cele doua rochii.— Stanga sau dreapta?
Alexia si Dani au votat-o pe cea dreapta iar Cristina si Rebeca pe cea stanga. Irina le-a intors cu fata la ea si s-a hotarat la cea dreapa. Nu o mai purtase de mult si are chef sa o mai scoata la lumina zilei. Ma rog, lumina clubului.
Dupa ce au ales si celelalte fete cu ce se vor imbraca apelul video s-a inchis si au trecut toate la treaba. Irina a afacut un dus scurt, si-a pus rochia pe ea, s-a dat cu niste rimel si luciu de buze si a terminat chiar inainte sa primeasca notificare ca Uber-ul a ajuns. A coborat in graba 3 etaje si si-a soptit un "Mersi, Doamne" dupa ce s-a urcat in masina pentru ca nu si-a rupt gatul pe scari cu sandalele cu platforma pe care le poarta. Pe la jumatatea drumului de Constanta-Mamaia si-a dat seama ca si-a uitat cheile de acasa iar maica-sa i-a spus ca nu se mai trezeste in miezul noptii doar ca sa ii deshida ei usa, asa ca va trebui sa doarma pe canapeaua Alexiei si Cristinei. Din nou.
Chiar trebuie sa se uite dupa un apartament, chiar garsoniera daca se mai cearta odata cu frati-su care e la pubertate. Relatia lui Dani pare destul de stabila daca inca se suporta dupa patru luni de locuit impreuna, asa ca poate vorbeste cu Rebeca si stau in chirie impreuna. Nu in perioada asta a anului, normal, toate preturile sunt la maxim pnetru turisti, dar din septembrie incolo o sa se intereseze suta la suta.
— Domnisoara? Am ajuns.
Soferul s-a intors spre ea si Irina si-a dat seama ca ajunsesera la club de ceva clipe. S-a scuzat si a multumit, apoi a coborat in fata clublui. I-a dat 5 stele.
S-a intalnit cu Alexia, Rebeca si Cristina intr-un colt, ele avand deja cate o bautura in mana.
— Dani?
— Dupa tine? a intrebat-o inapoi Cristina si a pufnit pe nas amuzata.
Dani mereu ajunge ultima, in orice locatie s-ar vedea. Chiar daca se vad la scara blocului ei, tot ultima vine. Si nu ca ar fi nepunctuala din fire, dar George o intarzie mereu, mai ales de cand s-au mutat impreuna.
Fetele si-au facut loc pe ringul de dans, dar cu bauturile inca in mana, pentru precautie, si au inceput sa danseze pe o melodie populara la radio.
Marius planuia sa treaca in revizie toate cluburile din Mamaia si Constanta in cele 2 saptamani de vacanta. Ambitios, da, dar voia sa bata recordul fratelui sau mai mare. El nu a mai apucat sa mearga in Fratelli si Bamboo, bugetul s-a terminat repede, dar Marius planuia sa il intreaca. Nici el nu avea un buget mare, dar avea de gand sa se lipeasca de o tipa de prin imprejurimi si sa il bage pe gratis in unele locatii. Este aici de 5 zile si au mers in aproape 10 cluburi deja, ceea ce este destul de impresiv.
In seara asta era la un club din Mamaia, nici foarte scump dar nici de 2 lei. Era exact la mijloc. Muzica nu era chiar preferata lui, dar se putea mai rau, plus ca atmosfera este destul de ok.
— La cate te bagi? a intrebat Flavius de pe scaunul de langa el.
— La cate te lasa gagica-ta, i-a răspuns Marius in gluma.
S-au uitat amandoi dupa Andreea si Madalina ce dansau cativa metri departare de ei. Baietii stateau la bar si se pare ca tocmai au inceput o competitie de shoturi. Pentru inceput au luat 4 fiecare, iar Mihai i-a cronometrat pe Marius, Flavius si Cristi. Adi era pe undeva la baie, dar oricum nu are rezistenta la bautura si ar fi fost spart dupa astea 4 shoturi. A castigat Cristi si locul 2 l-a luat Flavius. Asta l-a facut pe Marius sa castige runda de 5 shoturi, spre mistocareala baietilor. Mihai s-a limitat doar la bere cu lamaie pentru ca in seara asta el e soferul, in fine, el si Andreea, dar asta era ultima lui problema.A facut de cateva ori contact vizual cu o blonda si poate face pariu ca o sa ii tina ea de urat atunci cand prietenii lui sunt beti morti.
CITEȘTI
Între valurile mării
RomanceFINALIZATĂ Ești pe plaja din Mamaia, te bucuri de razele soarelui, valurile mării și petreci timp de calitate cu prietenii tăi. Asta până când un străin își varsă băutura pe tine și începe cearta. O ciocnire pe nisip și alte plaje mai tarziu, dar v...