1•bakugou katsuki

2.4K 30 9
                                    

" Katsuki hadi yemekhaneye gidelim!"

" Tch niye seninle gelmeliyim aptal tek başına git !"

" Hadi hadi diğerlerini bulamıyorum beni tek bırakma !"

" Beni ilgilendirmez ."

Kafasını sıraya gömen sarışın çocukla dudak büzdüm .

Mina tam bir yalancıydı neymiş Katsuki de benden hoşlanıyormuş .

" Bugün wasabi soslu ramen var bitmeden gidelim işte !" Kafasını kaldırdığında bu sefer işe yaradığını anlayıp gülümsedim .

" Daha önce söylesene senin yüzünden bitecek !"

" YN-chan birisi seni soruyor !" Diye kapıda seslenen Momoyla başımı kapıya çevirdim .

" Oh Hanako birşey mi oldu ?" Diye oraya ilerlerken Katsuki birşeyler mırıldanmıştı .

" Kim bu ekstra !?"

" Berber proje yapıyoruz hem niye bu kadar sinirlisin sen !"

" Sinirli değilim sadece senin yüzünden yemek tükenecek!"

" YN sana birşe söylemem gerek ." Diye sınıfa girmiş olan Hanakoya baktım .

Tamam içimde kötü bir his var .

" Evet Hanako acele edermisin yemekhaneye gideceğiz ?" Diye ona döndüğümde önce etrafa baktı ardından arkama bir bakış attıktan sonra bana döndü .

Hanako normal sınıftan olan bir ögrenciydi . Yakışıklıydı ve kendine güveni oldukça fazlaydı .

" YN sen oldukça güzelsin , eğlencelisin, naziksin bu yüzden ..."

Hayır düşündüğüm şey olmasın ! Hemde hoşlandığım çocuğun önünde !

" Bu yüzden benimle çık lütfen !"

Herşey ışık hızında oldu .

Yanımdan ışık hızında birşey geçti ve Hanakoya yumruk attı .

" SENİN GİBİ BİR EZİK NASIL ONUNLA ÇIKMAK İSTER ! ÖLDÜRECEĞIM SENİ ŞEREFSİZ !"

" Kacchan ! "

" Katsuki !"

Midoriya ile aynı anda Katsukiyi geriye çekerken o gözlerinden alevler çıkarak burnundan kan akan çocuğa bakıyordu .

" Oh kan Hanako iyi misin ? " yanına ilerleyeceğim sırada belime dolanan kollarla sert bir gövdeye çekildim .

" Onun yanına gitme ." Kulağım dibindeki ses ve karamel kokusuyla kalbim hızla atmaya başladı .

Darbe× 1

Galiba öbür tarafa gidiyordum .

" Onun gibi ekstraların yanına yaklaşma ."

Darbe× 2

" Benim yanımda durman gerek ! "

Darbe× 3

" Sen bana aitsin !"

Darbe× 4

Yüzüm kırmızının en koyu tonundaydı ve ayakta kalmamın tek sebebi belime dolanan Katsukinin kollarıydı .

Yutkunarak cesaretimi topladım .

" Seni aptal egoist Bakugou Katsuki !"

" HA ! NE DEDİN SEN !"

" Çık benimle !" Bir anda sinirlenirken sonra tekrar uysal moda girmişti . Evet teklifi ben yapmıştım bu benim hep hayalini kurduğum şeydi .

" Tamam o zaman hadi Wasabi soslu ramen yemeye gidelim. "

one shot • anime charactersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin