9•oikawa tooru

407 10 0
                                    

Sahnedeki ışık gözlerimi alırken ne zamandır bu sahneye çıkmadığımı düşündüm .

Şarkı söylemek benim herşeyimdi ve 6 aydır evde depresyona girdiğim için şarkı söyleyesim yoktu.

Liseden beri sevgili olduğum ve uğruna herşeyi yapabileceğim sevgili erkek arkadaşım Oikawa Tooru beni aldatmıştı .

Bunu kendi gözlerimle görmüştüm . Evine ona herzamanki gibi sürpriz yapmak için gittiğimde yatak odasında gördüğüm manzara asla gözümün önünden gitmiyordu .

Ondan sonra defalarca beni aramış evime gelmişti ve sonuç olarak herşeyden kaçmak için Norveçe gitmiştim . Oradaki yerli halk bana çok yardımcı olmuştu ve günün birinde oranın yaşlısı bana bir tavsiyede bulunmuştu .

" Neden gelip geçici olduğunu bildiğin bir ilişki için kendini öldürüyorsun . Senin hayranların senin müziğinle hayatta kalanlar onları da kendinle neden öldürüyorsun kızım ?"

Ben dünyaca ünlü bir şarkıcıydım . Oikawa ise ünlü bir voleybolcu bu sayede tüm dünya ilişkimizi biliyordu ve benim 6 aydır ortada olmamam , onun her gün farklı kişilerle otellerde görünüp alkolle kafayı yemesini biliyorlardı ama umrumda değildi. Kendime daha fazla acı çektirmek istemeyip tüm duygularımla yeni bir albüm oluşturdum . Bu benim ona son vedam , kinim , öfkem , nefretim ve aşkımın olduğu bir albümdü .

Çok ağladım ama kelimelerimi müziğe dökünce sakinleştim.

Ve işte şimdi buradayım . Dünyanın en büyük konser alanı içerisi 1 milyon insanı barındırabiliyor ve şuan tıklım tıklimdı dışarıda bekleyen yüzbinlerce kişi vardı . Televizyonların başında bekleyen kişiler yada okullarda gizlice izlenen videolar .

Derin bir nefes alarak artık omuzlarımda olan saçımı kulağıma sıkıştırdım . Bu sahneye hep belime kadar uzun saçlarla çıkmıştım .

Oikawa uzun saçı sever .

" Uzun bir süre sonra merhaba ben YN LN bugün burada tüm öfkemi , kinimi ve aşkımı haykıracağım ve bu 9 saatlik konser bitince beni aldatan o şerefsizi hayatımdan sileceğim . Hazır olun YN LN pistlere geri dönüyor !"

O kadar büyük bir alkış geldiki kulaklarım patlayacak sandım .

Arkama dönüp bana her zaman eşlik eden arkadaşlarıma baktım . Enstrümanların başlarına oturmuş gülerek işaretimi bekliyorlardı .

Kafamla onayladım melodi çalmaya başlarken duygularımı düşündüm beni aldattığının 2. Ayı bu şarkıyı yazmıştım . Ben herşeyden kaçarken oda sürekli uzun saçlı kişilerle görülmeye başlamıştı .


"We don't talk anymore "
[ Artık konuşmuyoruz ]

" We don't talk anymore"
[ Artık konuşmuyoruz ]

"We don't talk anymore "
[ Artık konuşmuyoruz ]

" Like we used to do "
[ Eskiden konuştuğumuz gibi ]

" We don't love anymore "
[ Artık sevmiyoruz ]

" What was all of it for ? "
[ Tüm herşey ne içindi ? ]

" Oh, we don't talk anymore "
[ Oh, Artık konuşmuyoruz ]

" Like we used to do "
[ Eskiden konuştuğumuz gibi ]

one shot • anime charactersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin