12•killua zoldyck

305 17 1
                                    


" Hey Kurapika ! Her zamanki gibi erkencisin ve marifetlisin yemekleri sen mi yaptın !?" Diye masaya otururken kitabından başını kaldırdı .

" YN dışarıdaki gezinizin daha uzun sürmesini bekliyordum . Gon ve Killua nerede yemek kokusunu duyunca gelmeleri gerekiyordu ."

O ikisinin adı geçince sinirle kaşlarımı çatarak soğuk suyu tek dikişte içtim .

" O ikisi beni bırakıp gitti ! Mal gibi Sokağın ortasında kaldım onları affetmeyeceğim ! "

" Senin için kötü olmuş " Diyerek kitabına geri dönerken yemeğimi yedim ve bulaşıkları yıkadım .

Yukarı odama çıktım . Kapıyı açıp karanlık odaya adım atmamla içeride biri olduğunu hissederek yelpazemi salladım .

Ortaya çıkan gücüm ile odamın duvarı parçalanırken sokak lambasının ışığı ile kim olduğunu gördüm .

" Illumi Zoldyck !" Diye tıslar bir şekilde konuşurken o sırıtarak karşı binanın çatısında dikiliyordu .

" Beni tanıman çok büyük onur küçük erkek kardeşimin ilgisini çeken ufaklık ."

" YN LN " Diye düzelttim .

" Oh ünlü avcı ailesi LN soyundanmısın mükemmel ! Killua işini biliyor nede olsa abisine çekmiş ."

" YN iyimisin !?" Diye Gon'un bağırışıni duydum .

" O zaman sonra görüşürüz ufaklık ." Diye Illumi ortadan kaybolurken sinirle yumruğumu yıkık olmayan duvara geçirdim ve oda kırılarak sokağa döküldü .

Bu kiraladığımız evi mahvettiğim için çok para ödemem gerekecekti .

" Kasırga ?" Nefes nefese dikilen iki çocuk odanın yikılmasıyla Ortaya teori atarken kahkaha attım.

" Oda çok sıcaktı serinleteyim istedim hahahaha ! Masrafları ben öderim ."

İkiside inanmaz bakışlar atarken Gon yemeğin kokusunu alarak aşşağı fırlamıştı .

" Neden anlatmıyorsun bilmiyorum ama sana birisi zarar verirse kalbini sökerim YN . " gözlerindeki bakış beni ürpertirken tekrar bir çocuk gibi gülümsedi .

" Burada kalamazsın gibi benim odamda kalabilirsin ben Gon ile kalırım !"

" Teşekkürler Kill "

********

Gon'un babasını bulduktan sonra herkes farklı bir tarafa dağılmıştı .

Kurapika öğrendiğim kadarıyla bir ailenin korumalığını yapıyor .

Gon babasıyla dünyayı dolaşıyor.

Leorio doktorluk işinde ününe ün katmıştı .

Ve Killua ... Ondan en son haber aldığımda kız kardeşiyle tıpkı Gon gibi dünyayı dolaşıyordu . Tabii bu haberin üstünden 5 yıl geçmişti .

O eğlenceli günlerde 12 yaşında bir cocuk olsamda üstünden 7 yıl geçmiş ve 19 yaşında bir genç kız olmuştum.

Ailemin başına geçerek işleri devraldığımdan beri o kadar yoğundum ki geçen ay gönderilen mektubu fark etmedim .

Üzerindeki simge ile gözlerim açılırken odadaki birkaç kağıt açık olan camdan giren rüzgarla savruldu .

Mektubu hızla açtığımda değişmeyen el yazısından kimin yazdığını anladım .

Killua...

Ona çocukluk ve ilk aşkım olarak da seslenebilirdik . Avcılık sınavında onlarla karşılaştiğımda dünya yansa umrunda olmaz biri havasında takılıyordum .

one shot • anime charactersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin