20•aoimine daiki

187 8 4
                                    

"Başkan Aoimine-kun yine dersi ekip çatıya çıkmış !"

Sinirle yüzümü ovdum ve önümdeki belgeleri cekmeceye koyarak ayağa kalktım.

Burada ki ikinci senemdi ve ben muhteşem zekam ve irademle Okul Başkanlığını almıştım.

Ortaokulda da bu görevi üstlendiğim icin problem olmayacağını düşünürken bu sene gelen birinci sınıf basketbol öğrencisi başımın belası olmuştu .

Çatı her zaman kilitli olurdu ama o nasıl başarıyorsa her zaman buraya girerdi .

Kapıyı açmamla rüzgar yüzüme çarparken saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırarak yerde yatarak dergi okuyan koca çocuğa baktım. 

" Siyah mı senpai seksi görünüyordu ." Haylazca sırıtırken neyden bahsettiğini anlayarak kaşlarımı çattım . Az önceki rüzgar yüzünden eteğimi açılmış olmalıydı.

" Aoimine sana kaç kere söyledim çatıya çıkmak yasak ! Dersleri ekmek zaten başlı başına yasak ! Rehber ögretmeninle konuşmama az kaldı !"

Esneyerek dergiyi karıştırmaya devam ederken dergiyi gormemle dişlerimi sıktım .

" Buna el konuluyor . Okul sınırları içinde böyle dergiler yasaktır ."

" Senpai çok sıkıcısın !"

Dergiyi alarak ayağa kalkıcakken bir anda bilegimden tutarak çekmesiyle üstüne düşerken kafamı kaya kadar sert olan göğusune çarptım.

"Acıttı! Hey Aoimine ne yaptığını sanıyorsun ! Sana ceza puanı yazıcam !"

Kalkmak için çaba verirken ellerini bir anda belimin aşağısına sararak kendine bastirmasiyla gözlerim sokla açıldı .

"Senpai şuanda aşırı avuclamak istiyorum izin vericek misin ?"

" Gerizekalı tabii ki hayır bırak !"

Bir anda yerlerimiz değişti ve sırtım soğuk zemine değdi .

" Öyle dergiler yasak peki öyle şeyler yapmak serbest mi Senpai ?"

Yumruğumu karnına geçirmemle sızlanarak kendini yana attı .

Hızlı bir şekilde ayağa kalkarken üstten bir bakış attım .

" -2 Ceza puanı Aoimine Daiki !" Dergiyi alarak çatıdan çıkarken hafifçe hızlanan kalbimi tuttum .

Sadece daha önce hiçbir erkekle bu kadar yaklaşmadığım için bu kadar hızlı atıyordu . Başka bir açıklaması olamazdı .

Olamazdı...

‐----------------

Spor festivali başlıyordu ve ben son bir haftadır kafamı kaldıracak zaman bulamiyordum.

Son evraği tamamlayarak mührü bastıktan sonra odada bir alkış koptu .

Öğrenci Kurulu bir haftadır yarın ki Festival için gece gündüz çalışıyordu ve son belgeyle bizin işimiz bitmişti.

Şimdi tek kalan iş yarın eglenmekti .

Güneş yavaş yavaş kararıyordu buda mükemmel bir görüntü seriyordu .

"Başkan burada ne yapıyorsun!" Terden saçları alnına yapışmış bir adet Aoimine koşarak yanıma geldi . Gözlerinin içi parlıyordu.  

"Asıl sen burada ne yapıyorsun yarınki festivalde sınıfının kesinlikle kazanmasını sağlamalısın kendini burada yorma !"

" Senpai merak etme özenle seçtiğin o hediyeleri kazanıp odamın başucuna koyacağım. " Çapkınca sırıttı ve göz kırptı.

Ona göz devirip ilerlerken arkamdan el salladığını göz ucuyla görmüştüm. 

Aptal çocuk

----------------------

Üstümdeki kıyafete bakarak derin bir soluk verdim . Sınıftaki kiyafetleri ayarlayan kız benim kıyafetimin bedenini yanlış yazmıştı ve normalde bol giymeyi seven ben şuan dar bi tişört ve kısa bir şort ile giyinme odasının önünde kendime bakıyordum. 

Benim icin utanç verici bir kiyafetti . Tüm hayatım boyunca bol çuval gibi şeyler giydiğim için bunlar tuhaf geliyordu. 

Vaktin geldiğini anlayıp kapıyı acmamla yan taraftan da bir kapı açıldı.

Benden oldukça uzun olan esmer beden donup kaldığında dudaklarımı stresle kemirdim ardından aniden ileri doğru resmen kosacakken bileğime dolanan büyük el birden beni çekti ve az önce erkek soyunma odasına girdiğimizi anladım.

İçerisi buram buram erkek parfümü kokarken yanakları kızarmış Aoimine odada bir ileri bir geri ilerledi ardından üstündeki okulun basketbol takımının hırkasını omuzlarıma bıraktı .

"Senpai başkasının görmesine izin verme tamam mı ? Yoksa her an delirebilirim ." Ardından kollarını onun yanında oldukça ufak kalan bana sardiginda kalbim sanki maraton kosmusum gibi atmaya başlamıştı.  

O gün buram buram erkek parfümü kokan erkek soyunma odasında Aoimine Daikiye aşık olduğumu kabul etmiştim.

Ama bunu dışa vurmam 1 yıl sürmüştü.  Bunu duyduğunda Aoimine bayılmışti. Ciddi ciddi bayılmıştı.

Acil istek karakter pls aklımda fikirler var ama yazacak karakter bulamiyoruum...

one shot • anime charactersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin