10•todoroki shoto

457 9 5
                                    

" Patron 2 soğuk soba ve Lahmacun istiyorlar  !" Diye seslenen kişiye gülerek önümdeki erişteleri kesmeye devam ettim .

" Hemen geliyor !" Pişen sobaları tabaklara koyarken burada çalışan yardımcılarım onları müşterilere götürdü .

Yan tarafımdaki bezle terimi silerken saate bakış atarak önlüğümü çıkardım.

" Sana , Hiro mutfağı size bırakıyorum !"

" Evet Patron!" Diyerek benim yerime geçtiklerinde arka kapıya ilerledim .

Cebimdeki şekeri ağzıma atarken işsiz ve karanlık sokağa göz atarak kutulardan birinin üstüne oturdum .

Sigara içeceğimi sandınız dimi ama ben lanet şeye asla dokunmazdım.   

" Vayy~ bu ıssız sokakta hazine buldum ya~" Diye kelimelerini uzatarak konuşan bir adamla kaşlarımı çattım .

Sarhoştu. Siktir !

Kapıyı açarak içeri gireceğim sırada haraket edemeyerek dondum. Özgünlügü buydu galiba .

Şansıma edeyim silahım içerideydi .

" Biraz eğlensek ya güzelim ~" dibime kadar girince o iğrenç nefesini hissettim .

Elimi oynatarak kendi özgünlüğümle bir ışık hüzmesi yaptım .

Küfür ederek geri çekilirken ben hızla geri çekildim .

" Geberticem seni sürtük !" Diye elini tokat atmak için kaldırırken bende bacağımı malum yerine vurmak için kaldırmıştım ama bir anda soğuk bir esinti hissettim ve karşımdaki adamın yüzü hariç buza dönmesini izledim .

Yanımıza gelen iki renk saçlı kişiyle gözlerim büyüdü.

Todoroki Shoto . Top 3   deki en iyi kahramanlardan biri !

" Todoroki-kun hallettin mi ? Huh?" Gelen yeşil saçlı kişi ise 1 numaralı Kahraman Midoriya Izuku idi.

" YN-chan ! İyimisin ! Birşey oldumu! Hem sen niye buradasın ! En son Türkiyedeydin !"

" Oh selam Izuku ! Öncelikle iyiyim o yüzden sakin ol ve burası benim dükkanım . Turkiyeden geçen sene dönerek dünya lezzetlerini öğrenme turunu tamamladım . Bu arada ben yokken çok ünlü olmuşsun ." 

" Sizi ekstralar niye bu kadar süredir gelmediniz !" Diye gelen diğer tanıdık ses ile tekrar Sokağın başına baktım .

" Yo Kacchan uzun zaman oldu !" Diye elimi kaldırarak selam verirken hayalet görmüş gibi geri sıçradır .

" Bu manyak niye burada lan ! "

" Kacchan çok kabasın !"

Kapıdan gelen gürültü ile oraya döndüm. 

" Neyse beni kurtardıgınız için çok teşekkürler Todoroki-san minnettarım o yüzden sizi restoranuma davet ediyorum . Siz ekstralar da gelebilirsiniz !"

" SENİ !"

" YN-chan hiç değişmemişsin ."

" Soğuk soba varmı ?" İlk defa sesini duyduğum kişiye merakla bakarken kocaman gülümsedim .

" Hemde en iyisi ! Ön kapıdan gelebilirsiniz ben çalışanlara haber veririm ."

" Eminmisiniz buraya en erken 5 ay önce rezervasyon yaptırmamız gereken bir mekan olduğunu duydum. "

Ne kadar da kibar !

Annecim galiba kızın aşık oldu !

" İstediğiniz zaman gelebilirsiniz benim müşterimsiniz nede olsa ."

one shot • anime charactersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin