16•kuroo tetsuro

278 12 5
                                    


Önündeki soruyla tam tamına yarım saattir uğraşıyordum ve şimdi saçlarımı yolacaktım .

Kimya dersim her zaman çok kötü olmuştu bu yüzden asla birinci sırada olamıyor ve o aptal horoza yeniliyordum .

"Y/N-chan yardıma ihtiyacın varmı ?" Diye sinsice gülümsedi yan sıramdan. Boş dersteydik ve soru çözmeye karar vermiştim ama bu boş zamanda sadece bir soru bile çözememiştim !

Üstüne üstünlük yan tarafta kafasını sıraya koyarak bakışlarını benden ayırmayan bir adet horoz kafada beni strese sokuyordu .

" Bana bakmayı kes yoksa o gözlerini oyarım Kuroo Tetsuro ." Diye dişlerimin arasından tısladım .

" Sakin ol şampiyon sadece yardım etmek istedim ."

" İstemez!"

Ben soruyla uğraşırken o defterime saçma cizimler çiziyor ardından biraz telefonla oynayıp geri benimle uğraşıyordu .

Rehber öğretmeni neden beni onun gibi dikkat dağıtıcı biriyle oturttuysa !

"Kaptan çıkışta antreman var değil mi?" Kız Basketbol takımından Flora arkasını dönerek sorduğunda kafamı onaylarcasına salladım .

"Kuroo ! YN ! Öğretmen sizi çağırıyor. " Sınıfa giren nöbetçi öğrenci ile ayağa kalktım . Benim gibi ayağa kalkan Kurooyla birlikte sınıftan çıkarken onun yanında kısa kaldığıma lanet ettim .

Normalde çoğu erkekten uzun olurdum 1.80 boyumla . Ailem nesillerdir basketbolla ilgilendiği için uzun boy bizde genetiktir ve bu uzun boyum yüzünden şimdiye kadar hiç kimseyle çıkamamıştım . Olayı kanka olmaya bağlamıştık her zaman .

Okulun giriş töreninde Kuroo'nun açılış töreninde metin okuması gerekiyordu ve ilk o gün tanışmıştık .

O zaman ikimizde aynı boydaydık yani 1.75 dik . Ardından ilk defa birine notlar yüzünden kaybetmişim ve resmi olarak benim rakibim olmuştu .

" Senpai ders saatinde ne yapıyorsun ?" Bu uzun çocuğu tanıyordum. İlk yılı olmasına rağmen 2 metreye yaklaşan boyuyla Lev Haibaydı .

" Sanada merhaba Senpai ." Diye eğilerek selam verince bende hafifçe eğildim .

"Sonra konuşuruz Lev şimdi işimiz var."

" Y/N senpai bir gün tekrar maç yapalım!"

" Keyifle !" Diye gülümsedim .

Öğretmenler odasının önüne geldiğimizde yüzüme tip tip bakan Kurooya tek kaşımı kaldırdım .

" Yine ne var horoz kafa ?"

" Başkalarına bu kadar güzel gülümseme ." Dedikleriyle şoka giremeden o beni sırtımdan iterek öğretmenler odasına soktu .

" Sonunda geldiniz ." Diye sinirle konuştu futbol kaptanı . Gerçi o her zaman sinirliydi .

" Haru ? Noluyor ?" Diye erkek basketbol takım kaptanının yanına gittiğimde bilmediğini ifade eder şekilde omuz silkti .

" Fukurodani Okuluyla ortak spor branş eğitimi yapmaya karar verdik her dalda . Bu yüzden 1 hafta yatılı kamp yapmak için bir yer kiraladık takımdaki kişilere haber verip izin belgelerini imzalatırsınız ." Ardından öğretmen kovarcasına hepimizi gönderdi.

" İnsan bir daha önceden haber verir ne bu zoraki şeyler !" Diye sinirle konuştu futbol kaptanı San .

" Bağırma disipline gitmek mi istiyorsun ." Diye ona bakarak konuşunca alay edercesine gülümsedi .

one shot • anime charactersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin