5•karma akabane

441 17 2
                                    

Otobüsün camından dışarı izlerken gezi için tüm okulun geldiği ormanı izliyordum .

A sınıfının 2. Sırada olan öğrencisiydim o yüzden oldukça fazla kişi benimle rekabet etmek istiyordu ama bunlar benim umrumda değildi .

Yada E sınıfını asla küçümsemedim çünkü bir insanın seviyesini zekası belirlemezdi . Bundan dolayı okul müdürü ve oğluyla pek anlaşamazdım.

Otobüs durunca çantamı alıp inerken telefonumdan mesajları kontrol ettim . Annemden ve ablamdan gelen mesajlar ve klüp üyelerinden gelen bir sürü mesaj vardı .

Ormanlık alanda piknik yapılacağı için herkes arkadaşlarıyla bir yere otururken ben her yerin göründüğü bir ağacın dallarına tırmanarak sandiviçimi yemeye başladım .

" Örnek A sınıfı öğrencisini böyle görmeyi beklemiyordum ." Diye gelen ses ile aşşağı baktım . O kırmızı saçları tanımayan mi vardı .

" Sana da merhaba Karma Akabane "

Elimdeki sandiviçe baktıktan sonra kafasını yana yatırarak konuştu .

" Fazladan sandiviçin varmı A sınıfı öğrencisi. "

" Öyle seslenmek yerine adımı kullanırsan var ."

Annem ve ablam arkadaşlarımla paylaşmam için oldukça fazla yapmışlardı . Ama tek sorun benim arkadaşım yoktu çünkü etrafımdaki herkes sahteydi bende arkadaş istemedim .

" Tabii YN hanım ." Diye oturduğum yere çıktı . Çantamdan çıkardığım bir dilimi ona verirken tuhaf bir ifadeyle ellerime bakıyordu .

" Ne oldu beğenemedin mi ?"

" Hayır sadece ellerindeki nasırlar var dövüş sanatları çalışıyorsun dimi ?" Soru değildi bildiği şeyi kanıtlıyor gibi konuşuyordu.

" Evet annemin Karate Dojosu var ."

" Bu o zamanki durumu açıklar ." Diye kendi kendine mırıldanırken niye bu kadar umrunda olduğunu umursamayarak ilerideki izlediğim geyiğe baktım .

" Vay gerçek bir geyik ! Acaba kaç saniyede öldürürüm ."

" Aptallaşma" Diye kafasına vururken koyulaşmış gözlerinden ne kadar ciddi olduğunu anladım .

Karma Akabaneyi tanımayan yoktu . Okulda herkes ondan korkardı buna öğretmenlerde dahildi . Zekiydi ama kimse bununla ilgilenmemişti .

Diğer okullardan bir kaç kişi onunla kapışmaya geldiği sırada gizlice onların işini bitirmiştim ama bu bir sırdı . O, E sınıfına düşünce onu bir daha görmedim sokaktaki namı dışında .

" Hey E sınıfı eziğiyle takılman bittiyse aşşağı gel Müdür çağırıyor ." Asona'nın Sesiyle sandiviçimin çöpünü çantaya attım ve hızlı bir şekilde ağaçtan indim . Eteğimi düzelttikten sonra yukarı baktım .

" Görüşürüz Karma Akabane ."

" Yavaşsın hızlan !"

" Kapa çeneni Asona !" A sınıfının birincisi ve müdürün oğlu Asona Gakushu . Her zaman zıtlaşırdık . Başbelası egoistin tekiydi.

" Yine görüşücez YN !" Diye arkamdan bağıran Karma ile ona doğru dönecekken Asona bileğimi tutarak çekiştirdi .

" Hey !"

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Islık çalarak okuka giderken yerdeki taşı tekmeledin. Sabahın erken saatleri olduğu kişi yolda kimse yoktu .

one shot • anime charactersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin