Elimin altındaki yumuşak tüyleri okşadıktan sonra beni bekleyen kedilerin miyavlamasıyla boş olan kaplara mamaları koydum .
Aralarında en şişko olanı Kiko kendisinden ve göbeğinden beklenlenmeyecek bir hızla yemeye başlarken hafifçe kıkırdadım .
" Sakin oldun beyefendi seni aç bırakmayız !"
Bana homurtu gibi bir ses çıkarırken her zamanki gibi zekiydi .
" Abla bizim evdeki kedide bu kadar çook yiyor tam bir dombili ama çok tatlı !" Diyen küçük kız benim gibi yere çökmüş kedileri izliyordu .
" Evet Kikoda aynı şekilde yemek görünce maraton bile koşar ."
Benim dediğime kıkırdarken kasadan çağırmalarıyla ayağ kalktım .
Kedili bir kafede çalışıyordum . Burası insanlar tarafından çok sevilen popüler bir yerdi . Hatta haftalık en popüler kedi seçimlerimiz bile oluyordu .
Kiko ve zarif beyaz kürklü Prenses her zaman birincilik için yarışıyorlardı.
" Bir tane latte ve sıcak çikolata lütfen " sipariş veren çifte gülümsedim ve hazır olunca getireceğimi söyledim.
" YN bugün benim mesaimi alsana Jirou ile buluşucaz . Söz veriyorum sonra senin mesaini de ben yaparım !" Diyen Kaminari ile kafamı salladım .
" Söz verdin bak ve Jirouya selam söyle bir ara buraya uğrasın yeni tarfimi ona tattıracağım !" Kaminari ile liseden beri arkadaştık ve burayı onun kuzeni liseyi bitirince açarken bizde 1 sene sonra mezun olunca burada çalışmaya başlamıştık .
Hazırladığım kahvelerle sipariş numarasını cağırırken az önce gelen çiftten birisi aldı .
Kafe akşam 02.00 a kadar açık olduğundan sırayla mesai oluyordu . Kaminari tam çıkarken kapının zili çaldı ve içeri Bakugou girdi .
" Her zamanki gibi yüzün asık Bakugou !" Diye ona selam verip masaları silmeye devam ederken birkaç homurtu çıkararak üstünü değiştirmeye gitti .
Bu kafede 4 kişi çalışıyordu . Ben , Kaminari , Bakugou ve Uraraka .
Uraraka bugün izin alarak sevgilisi Midoriya ile randevuya çıkmışlardı . Yani gece 2 ye kadar bu suratsızla beraberdim.
Umarım bela arayan birileri gelmez çünkü liseden beri Bakugou iflah olmaz bir serseriydi ! Evet onunlada lisedeyken arkadaştım çünkü onun mükemmel siniriyle uğraşmayı seviyordum.
Müşteriler hava kararsada azalmazken çoğu kedi uyumuştu . Ayakta kalıp etrafı birbirine katan Haydut dışında. Uyumak ve yorulmak nedir bilmeyen bu kedi sadece patronun yanında sakinleşiyordu !
Yorgunlukla masalardan birine oturunca önce önüme bir kahve bardağı konuldu sonra karşımdaki sandalye çekildi .
Gördüğüm kişiyle gözlerim açılırken gülümsedim .
" Patron ! Hoşgeldin birşey istermisin ! Dur önce göz altların daha da morarmış kaç gündür uyumadın !" Endişeyle etrafında dönerken saçlarını karıştırarak kendi kahvesini içti .
" Sen daha demin esnemiyormuydun nereden geldi bu enerji " Diye sorunca kıkırdadım .
" Sizi görünce bana power up yükleniyor Patron !"
" Ben odama geçiyorum ne istiyorsan yap ." Diye söylenirken ne yapmamı istediğini biliyordum .
Hızla mutfağa geçerek havlu ısıttım ve dinlendirecek bir bitki çayı yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one shot • anime characters
FanficBazı anime karakterleriyle ilgili tek bölümlük hikayeler ~