Adam korkunç bir baş ağrısıyla uyandı . Üstünden gelen iğrenç alkol kokusuyla bir süre tavana baktıktan sonra yataktan doğruldu etraftaki içki şişelerinin üstünden geçerek duşa girerken artık bu duruma alışmıştı.
Onun berbat hatası yüzünden hayatı mahvolalı 6 yıl oluyordu ve ne kadar ararsa arasın sevdiği kızı bulamamıştı.
Günlük bir rutin gibi yerdeki içki şişelerini toplayıp odayı havalandırırken ardından mutfağa giderek Kirishimanın dün gece ona bıraktığı akşamdan kalma çorbasını içti .
Gözüne oturma odasındaki albüm ilişirken dişlerini sıktı .
" Sikik herif ."
İzin günü olduğu için gidip ekipmanlarını kontrol edecek ve dükkandan hoşuna giden birşey varsa alacaktı.
Albümün başına geçerek ilk sayfayı açınca lise yıllarına çoktan dönmüştü .
Bakugou çok az gülen birisi olmasına rağmen bu fotoğrafta kahkaha atıyordu yanında güneşte parlayan saçlarıyla YN de kahkaha atıyordu .
Yüzünde geçmişi görmenin hüzünlü gülümsemesi varken fısıldadı .
" Özür dilerim YN ... O yüzden lütfen geri dön. "
Üstüne giydiği rahat eşorfman takımıyla kahramanlık üniformasının olduğu çantayı alarak dışarı çıktı .
Her izin gününde olduğu gibi yine onunla beraber olduğu anılar gözünün önüne geldi .
■■■■■■■■■■
" Sen aptalmısın Katsuki ! Todoroki ile sadece arkadaşız !"
" Sanki sana inanabilirmişim gibi !? Noldu benden bu kadar kolay sıkılıp başkalarının altına mı yatmaya başladın seni or*spu!"
" SENİ ...! Bitti ! Anladın mı ! Demek beni hep böyle biri olarak görüyordun Bakugou cidden mi ! Senden nefret ediyorum en çokta sana deli gibi aşık olan kendimden nefret ediyorum ! Hayatından çıkıyorum artık başkalarıyla takılabilirsin ! "
" NE SAÇMALIYOSUN SEN !"
" O sarışın kızla öpüştüğünüzü görmedim mi sanıyorsun ! Ama yine gururumu ayaklar altına alarak yine seni sevdim ama sen ! Artık yeter ben çok yoruldum. "
Yanından giden kıza bakmazken gözünün altına yediği yumrukla geri savruldu .
" Sen sikik bir piçsin anladın mı ! YN senin yerine beni seçseydi o zaman asla ona sesimi bile yükseltmezdim ! "
" Hah ! Biliyordum işte işi pişirdiğinizi !" Böyle söylesede adam biliyordu YN asla böyle bir şey yapmazdı . O an içinden birşey kopmuş gibi hissetti en önemli parçası .
" Sen YN ye açılmadan 1 ay önce ben ona çıkma teklifi ettim ama sana o kadar aşıktı ki tek bir salise bile düşünmedi ! Ve sayende onu ikimizde kaybettik !" Diye bağıran Melez çocuğun sinirden gözü dönmüştü . Normalde sakin olan Todoroki ilk defa bu kadar sinirliydi . O biliyordu YN bir daha kimsenin karşısına çıkmayacaktı.
■■■■■■■■■■■■■
Gözleri dolarken çenesi titredi Bakugounun . O gün neler söylemişti öyle o kadar sinirliydi ki düzgün bir şekilde düsünemiyordu. Ve kahretsin ki o olaydan önce ve sonra da başka bir kızla öpüşmüştü . YN den sıkıldığını düşünmüştü ama başkasına dokununca o kadar çok midesi bulanmıştı ki ve YN gözlerinin önüne gelmişti .
Gözlerini karşıya çevirdiğinde gördüğü yüzle eli ayağına dolaştı .
Gözlerini birkaç kez kırpsada gitmemişti bu sefer hayal görmüyordu . Ve baktığı kişiyi görünce ağzı açıldı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one shot • anime characters
FanfictionBazı anime karakterleriyle ilgili tek bölümlük hikayeler ~