13•toji fushiguro

637 12 0
                                    

" Nobara ben çok kötüyüm!" Diye mırıldanarak arkadaşımın kapısında dikiliyordum .

" Noldu lan daha sabah voleybol oynayarak eğleniyorduk !" Diye beni içeri alırken L şeklindeki koltuğuna oturdum .

" Evet anlat ne bok yedin gene YN !"

" Bu seferki çok büyük Nobara ben kendimden çok utanıyorum ."

" Çatlayacağım meraktan konuş artık kızım ."

" Ben aşık oldum !"

" Her hafta olan birşey bu YN bu seferki kim Gojo sensei ise onunla ayarlarız bence sizi ."

" Ya adam çok yakışıklı ama ben gittim salak gibi arkadaşımın babasına aşık oldum Nobara !" Diye ağlamaya başlamamla Nobara eror vermiş bir şekilde kaldı .

" Benim babamsa bence senin tipin değil ."

" Ne saçmalıyorsun sen !? Ben Meguminin babası Toji Zenin'e aşık oldum !"

" NEYY !"

" Biz geçen hafta Megumi ve Itadori ile bara gitmiştik sen stajdaydın ya işte o zaman. Babası orda Barmen olarak çalışıyormuş . Meguminin anlattığına göre hiç anlaşamazlarmış uzun zamandır da gorüsmüyorlarmış-"

" İlk görüşte mi gene ?" Diye sorarken teredutte gibiydi .

" Hayır işte ! O gün şans eseri Megumi onu tanıttığinda fark ettim o Hawaide tatil aşkı yaşadığım adam ! Nobara ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ve o hala çok yakışıklı !"

Aramızda kısa bir sessizlik oluşsada bir anda hızla ayağa kalktı .

" Kalk gidiyoruz !"

" Ha ?"

" Ben senin yakın arkadaşınım YN . Senin mutluluğun benim için önemli ve Megumi bunu çok kafasına takmaz bence her neyse kalk gidelim ve senin bu seferki aşkın kimmiş onu öğrenelim. "

" Nobara... Seviyorum seni !" Diye kısa kahverengi saçlı arkadaşıma sarıldıktan sonra onun dolabından birkaç kıyafet bularak benim arabama bindik .

Ben geçen sene üniversiteden mezun olmuştum ama Nobara tip okuduğu için şuan bir hastanede staj yapıyordu . Ama ben üniversiteyi birinci olarak bitirdiğim bilgisay mühendisliğinde şimdiden yükselişte olan zengin bir çaylaktım.

Arabayı renkli ışıkların etrafa saçıldığı binanın önünde durdurdum ve anahtarı valiye verdim .

" Zengin bir arkadaşının olması mükemmel bir his !" Diye koluma Nobara girerken etrafa bakış attım .

Kalbim çok hızlı atıyordu.

İçeri girince kulaklarımı patlatacak bir şekilde çalan şarkı ile yüzümü buruşturmamak için zor durdum .

Gözlerim hemen barmenlerin olduğu tezgahın oraya kayarken iri bedeni ve boyuyla hemen dikkat çeken kişiyi buldum.

Toji Zenin . Yakın arkadaşımın babası ve benim yaz aşkım .

Tezgahta onun çalıştığı yerde bir ton alımlı güzel kadın gormemle moralim bozuldu. 

Hangi akılla buraya geldim ki !

" Y/N bebeğim Operasyon umursamama tamammı !? Ben şurada çok tatlı bir çocuk gördüm. Ama bak en uzak yere otur ve umursamaz bir şekilde iç ver şu ceketi de ! Hadi kızım yaparsın !" Diye arkamdan iteklerken dudağımı dişledim ardından geri gelen özgüvenim ile omuzlarımı dikleştirdim .

Tezgahta ondan uzak bir yere oturdum ve Toji kadar olmasada oldukça yakışıklı olan barmene seslendim .

" Soğuk Viski ." Max bildiğim içki . Ben içmeyi sevmezdim ki !

one shot • anime charactersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin