*bol bol yorum ve vote...
Bu bölüm bence çok önemli çünkü dersler başlıyor monoton yaşamı bitiyor eftalyanın...
Bol bol yorum bekliyorum sizlerden...
EGLENCE, DERS, AKSİYON...
Uyanışım...
Akşam Tablette uyarılar ve gerekli şeyler bildirilmişti.
Ders 8.45 de başlar, her ders en fazla 1 saat sürer, seçtiğiniz derslere göre günlük toplam ders süresi değişebilir.
Bu ıvır zıvır bilgilerle birlikte ders programımda iliştirilmişti.
PAZARTESİ
8.45-9.45
Dünya tarihi(işlenecek sınıf; 5.kat/tarih sınıfı 7)
15dk teneffüs
10.00- 10.45
Kuantum fizigi(yer;kule 1, laboratuar 9)
Teneffüs
11.00-11.45
Analitik çizim(yer; zindanlar, -1'inci kat,atoyle1)
11.45-13.00
ÖGLE MOLASI
13.00-14.00
Okçuluk
Dediğim gibi uyanmıştım gözüme düşen gün ışıgıyla falan değil. Bulabildiğim 2 çalar saati ve telefonu kurup yastığınızın altına bir koyun, hiç hoş olmayan bir şekilde cehennemde zebaniler dürtüyormuşçasına yataktan kendimi attım.
Saat alarmlarını kapattım ve banyoya yollandım saat tam 6.30di.
Çok erkendi belki ama muhteşem planım için bu gerekliydi.
Banyoda yaklaşık 27 dk geçirdim.
Saçlarımı havluya sardım ve kıyafetlerimi seçmek için dolaba yöneldim.
Siyah rahat bir pantolon, şapkalı siyah bir bluz, yağmurluk tarzında biraz uzun asker yeşili bir mont...
Havlunun saçlarımdaki suyu emdiğinden iyice emin olduğumda havluyu çıkarttım. Saç kurutma makinesiyle biraz nemli kalacak bir şekilde kuruttum.
Tarakla fön çektim.
Kıyafetlerimi giyip saçımı son kez tarayıp düzelttiğimde saat 7.43tü. deri benzeri bir kumaştan olan küçük sırt çantama ders kitaplarını ve bir blok notu kalemliği yerleştirdim.
Ayağıma siyah converseyi geçirdim.
Saat 7.57ydi.
Çantamı sırtıma atıp, yemek salonuna indim.
Bugün her zamankinden daha kalabalık bir ortamda yemek yiyecektim.
....
Devamı oylarınız ve votelerinizle...
Belki 10 vote sınırımız olabilir bir sonraki bölümün gelmesi için.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOGHARTS'A YOLCULUK
Fantasywogharts... herkesin hayalini kurduğu okul... pekii gerçekten hayal ettiğiniz gibi mi? *** eftalya obur, duygusallıga fikir olarak karşı, asosyal bir kitap kurdudur. wogharts 'ın onu değiştirebileceğini düşünen eftalya, Sadece bu umuda tutunarak ile...