"kesin tek şey var, kimseye güvenme..."
Hayatım biraz karışıktı ama bu aralar saçmalıgın daniskası degildi de neydi?
Başımı siparişten getirttigim ve serinin sadece son iki kitabı kalan Harry potterdan kaldırdım. Olagan üstü bir kitap olan zümrüdü anka yoldaşlıgı bitmişti. Geriye melez prens ve ölüm yadigarları kalmıştı. Sabah saat 6'ydı ve ben henüz uyumamıştım o kadar sarılmıştım ki hayata ilk günün derslerini tekrar etmiş hazırlık yapmış yardımcı ek kitapları araştırmış ve sipariş vermiştim. Kalan zamanımı da kitap okumaya ayırmıştım. Bir yandan hiç bitmemesini istesemde hemen bitirip ötekine sarılıyordum.yeni Kitap siparişi de vermiştim.
Listesi de işte bu;
1-ozan beddle'ın hikayeleri
2-sarah jio-agapi
3-sarah jio- mart menekşeleri
4-kristin hannah- ateşböcegi yolu
5- kristin hannah- ateşböceginin şarkısı
6-asla pes etme tavuk suyuna çorba
7-sherlock holmes dörtlerin imzası
8-tess gerritsen-buz gibi soguk
9-taht oyunları serisi
10- ilk aşk
11-alaskanın peşinde
(...)
Onuda bitirdikten sonra şekerci amcanın sözü aklıma geldi ve kitap okuma etkinligine katıldım. Form doldurdum. Bu arada elena da bir kere ziyaretime geldi. Bana muhtemelen bilmedigimi düşünerek -ki haklı çıktı bilmiyordum- büyücü kahvesi getirdi. Yemek salonunda hiç ilgimi çekmemişti ama bayagı etkili bir şeydi. 1 damlası bile seni 24 saat ayakta tutuyordu ama tabii ki tadı inanılmaz güzeldi ve insan doymuyordu tadına bu yüzden yanında onun tam tersi yani bir tür panzehiri gibi de kullanılan milkshake getirmişti. İkisi de çok hoşuma gitmişti. Ve bu sayede uykunun özlemini çekmeden ayakta kalmış ders çalışmış ve kitap okumuştum. Telefonumun alarmı çaldıgında hemen susturdum. Konsantrasyonum zirvedeydi. Bu içecek gerçekten muhteşemdi.
Mac promu elime alıp, okulun wi-fi sine baglandım. Birkaç tweet atıp çıktım. Yine sıkılmıştım.
Mutfaga yöneldim. Buzdolabının kapılarını araladım.sanki birileri sürekli gizli gizli yiyecek yerleştiriyormuş gibi dop doluydu.
Ev cinleri? Belki. Bir dobby güzel olurdu.
Sabah sabah dondurma yemek ister mi insan ? istiyor valla! 500ml lik bir dondurma kabı ve kaşıkla tekrar bilgisayarın başına çöktüm. Artık izleyemedigim kaçırdıgım dizileri sezon sezon bitirecektim. İşsizlik bu ya listem bile vardı.
*İZLENİLECEK YABANCI DİZİLER LİSTESİ*
1.super natural
2.game of thrones
3.doctor who
4.teen wolf
5.arrow
6.being human
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOGHARTS'A YOLCULUK
Fantasywogharts... herkesin hayalini kurduğu okul... pekii gerçekten hayal ettiğiniz gibi mi? *** eftalya obur, duygusallıga fikir olarak karşı, asosyal bir kitap kurdudur. wogharts 'ın onu değiştirebileceğini düşünen eftalya, Sadece bu umuda tutunarak ile...