Pines kızı yardım ettikleri garip kızı kontrol etmek için arkadaşı Grenda'nın evindeki misafir odasına çıkınca tuhaf yabancı yerine odadaki yatağın üstündeki notu bulmuştu.
Notta şöyle yazıyordu:
"Yardımlarınız için teşekkür ederim, aklınızda sorular olduğunu biliyorum ama şimdi gitmem lazım. Bunun için üzgünüm, bana iyi davranılmasına alışık değilim ve açıkçası ne diyeceğimi bilmediğimden gitmek en iyi seçenek gibi geldi. Böyle ayrılmak istemediğimden ve kafanızı karıştırmamak adına yarın Melody ve Soos' un düğününe geleceğim, o zaman her şeyi açıklayacağım size. Ve Mabel, tam olarak sana ne oldu bilmiyorum ama korkanı gerektirecek bir şey olmadığına eminim. Sadece siz kızların iyi duygularınızı geri çevirdim, bu kanı etkileyecek bir şey yani sen, diğer Pines' lar ve arkadaşların ile aileleri için artık bir sorun teşkil etmiyorum. Şimdilik diğerlerine gözükmemem çok daha iyi. Yarın görüşürüz ve tekrardan teşekkür ediyorum, hayatımı kurtardınız. Size iyilik borçluyum, bunu unutmayın.
İmza: Hel"
*
Ormanda ilerlerken aklıma yazdığım not geliyordu. Bir not bırakıp gitmek içime sinmemişti ama dışarı çıkıp ne diyebilirdim ki! Utangaç bir insan değildim, aksine şov yapmayı seven, sosyal ve enerjik biriydim fakat iyi karşılanmak hiç bilmediğim bir şeydi. Önce Bill'e ulaşmalı ve yarıdımını almam lazımdı.
Ormanda ilerlerken sonunda istediğim yere ulaşmıştım, Bill Cipher' ın heykeline. Yıllar önce bulmak için çabaladığım heykeldi bu, geçmişte geleceğe ait bir parça aramıştım. Bill günlüğüne görünmez mürekkeple geçen yaz yaşananları yazmıştı yıllar öncesinden. Gelecekle ilgili gördüğü kesitler ve antik güçler tarafından ona söylenenlerden bahsetmişti. Kendisi hepsini umursamayarak yine de birebir aynı şeyleri yaparak denemişti. Sonuç değişmeyerek kaybetmiş ve olması gereken olmuştu. Axolotl' un, tanrının, onun hakkında söyledikleri olmuştu.
"Atmış derece ağaçtan inince,
İzler uzaktan huş ağaçlarının altından,
Boyutunun yok oluşunu izler,
Evini özler ve yolunu gözler,
Mutluyum der fakat yalan söyler,
Kundakçılıktan ateşi suçlar, eğer kaytarmaktan suçlanırsa,
Adımı anmak zorunda,
Suçunu affetmem için tek bir yok var,
Başka bir form, başka bir zaman..."
Kendi formunda değil de onu daha farklı bir şekle sokacaktım. Normalde onun defterini bulmama gerektiği içinde zaman çizgisi bölünmüş ve orijinal bir gerçekliğin paralel boyutundaydım.
Zaman ve boyutlar... Pek çok kişi için kafa karıştırıcı gariplikler iken benim en büyük tutkumlar. Paralel evrenlerden bahsetmeyi, varlıklarından söz etmeyi ya da hep bir karar vererek yeni bir paralel evren kurmayı seviyorum! Sadece şu anda gerçekleşen bu gerçeklik olmaması gereken hasarlı bir boyut, ben asla Bill ile tanışmamalıydım ama zamanı bozdum. Zaten bu yüzden başım Zaman Bebek ile derde girdi. Ama bunlar yaz sonundaki endişelerim. Şimdi olayların tadını çıkarmalı ve kaos yaratmalıyım!
Bunun içinde şeytanıma ihtiyacım var. Elimi cebime attım ve şeytanımın artık olmamasından dolayı üstündeki gözü kapalı ve gümüş olan kolyeyi kontrol ettim. Bill'i kontrol altına almak zorundaydım, amacım kesindi ve Bill çok intikamcıydı. Hata yapmaması ve artık değişen koşullarla Pines' ların dikkatini çekmemek için onu kolyeye sıkıştıracaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaflıklar Cenneti ve Tuhaflık Kardeşleri
FanfictionKitap iki kısımdan oluşuyor 1-Tuhaflıklar Cenneti (tamamlandı) 2- Tuhaflık Kardeşleri (Henüz başlanmadı) Üç adet şeytan. Üçü birbirinden deli. Üç adet boyut. Üçü birbirinden farklı. Üç adet yırtık. Üçü birbirinden bilinmez. Üç adet kıyamet. Üçü birb...