Final: Tuhaflıklar Kıyameti -Güncellendi-

19 3 0
                                    

Robbie, Tambry, Thompson, Lee ve Nate bir ellerindeki telefondaki resme bir de önlerinden yürüyerek geçen kişiye bakıyorlardı. Bembeyaz ve saklı kıyafetleri ile Wendy' nin telefonundan sonunda "Ben Soos bu arada kankalar!" yazarak gönderilmiş uzun mesajın altında çekilmiş resimdeki kişi aynıydı. Jayla gençleri fark etse de daha acil bir işi olduğundan es geçme kararı aldı.

Jayla Esrarengiz Kasaba sınırına vardığında Kill' in kalkanın etrafında olduğunu gördü.

"Gelmişsin Kill." dedi Jayla Kill' in yanına yaklaşırken. "Artık başlayalım mı?"

"Fena olmaz, bu iş bizi yoracak." dedi Kill kalkana dokunurken.

*

Mabel ve Gideon geri geldiklerinden sonra Dövüşçü  ikizler içeride durmaktan sıkılıp dışarıda dolaşmaya çıkmışlardı. Kasabada muhabbet ederek gezerken sihirle bir evin arkasına çekildiler. İkisi de vurmaya hazırken karşılarındaki Will' i fark ederek durmuşlardı.

"Sen, Kill' in kardeşlerindensin." dedi Dipper şüpheyle şeytana bakarken. "Ne istiyorsun?"

"Bir şey istemiyorum çocuklar. Sadece Jayla size bilgi vermemi istedi." dedi Will kendini açıklayarak.

"Jayla nerede?" dedi Mabel hemen.

"Kill ile birlikte kasaba sınırındalar. Tuhaflık kalkanı ile ilgileniyorlar." dedi Will.

"Jayla ve Kill neden kalkanla uğraşıyorlar ki?" dedi Mabel kafası karışarak.

"Amaçları ne?" dedi Dipper kızgın bir şaşkınlıkla.

"Kalkanı kaldırmak ve yenilemekle uğraşıyorlar, bu sayede işler daha risksiz ve güvenli olacak çocuklar." dedi Will. 

Kalkanda yenilemeler yapmaları yeni bir "Hükümet Ajanı" olayını engellemek içindi. Kasabaya artık kimse giremez ve kimse çıkamaz olacaktı. Bunu başardıklarından sonra tek yapmaları gereken şey  beklemekti.

"Yeniden kıyamet için, değil mi?" dedi Mabel hoşnutsuzca.

Jayla geçen yaz onlara, amaçlarından bahsetmişti. Ne istediğini az çok anlayabilseler de kıyamet işi onları rahatsız ediyordu. 

"Biliyorum, kıyamet konusunda memnun değilsiniz ama biliyorsunuz, düzen delinmediği sürece hiçbirimiz istediğimizi elde edemeyiz çocuklar. Bu herkesin iyiliği için ufak ve eğlenceli bir bedel olacak." dedi Will neşeli bir şekilde. 

"Sizin için, sen bir şeytansın." dedi Dipper öfkesini sürdürürken.

"Köle ve ufak bir şeytanım." dedi Will buruk bir tebessümle. "Kıyamet sayesinde kendimi özgür bırakabileceğim. Bu sadece ekstra olacak olan, benim asıl istediğim abilerime kavuşmaktı." dedi Will ve ardından sırayla iki çocuğa baktı. "Size sormam gerekiyor ikizler, bizimle misiniz yoksa değil misiniz?"

"Sizinleyiz." dedi iki çocukta aynı andan düşünme gereği bile duymadan.

"Güzel, o halde bekleyin, çok yakında size çok daha ihtiyacımız olacak." dedi Will ve önlerinden kayboldu.

*

"İşte bu kadar." dedi Jayla keyifle ve yorgunca. "Bu kadar yoracağını tahin etmemiştim." dedi boynunu ovalarken.

"Ama her şey değdi, kalkan şimdi çok daha iyi." dedi Kill gururla.

Jayla ve Kill kalkanı tamamlamışlardı. Kendi sihirlerini kullanarak birkaç yenilik eklemişlerdi. Kalkan sayesinde tüm kasaba dünyadan sıyrılmış gibiydi. Kasabadan çıkışlar yoktu ve kimse de giremeyecekti. Çıkmak istemenler kalkanlardan yayılan tuhaflık dalgaları sayesinde kafaları karışacak ve daha yeni gelmiş gibi tekrardan kasabaya döneceklerdi. Girmek isteyenler için ise burası yoktu. Kasaba dışarıdan sık ağaçlarla dolu girmenin yasak olduğu bir ormandı. Sadece onlar çıkmak istediklerinde kalkanı kaldıracaklardı. Bu kalkanları üç boyuttaki kasabalar için uygulamışlardı, en ufak bir eksik yoktu.

Tuhaflıklar Cenneti ve Tuhaflık KardeşleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin