Bölüm 10: "Ortaklık" -Güncellendi-

21 2 0
                                    

Malikaneye varılıp kapı çalındığında kapıyı açan şeytan gülümseyerek Jayla' yı karşılamıştı

"Jayla! Seni yeniden görmek harika." dedi Will gülerek.

"Senide öyle ortak, bizi içeri almayacak mısın?" dedi Jayla da eliyle Will' in omuzunu pat patlayarak. 

"Siz?" dedi Will şaşırarak. 

Jayla kenara çekilip kenardaki Gideon ve Pacifica' yı gösterdi. "Merhaba Will." dedi Gideon elini kaldırarak. "Merhaba Will! İkizler içeride mi?" dedi Pacifica' da gülerek.

"Merhaba çocuklar! İkizlerde içeride ama sizi içeri alma konusunda pek emin değilim." dedi Will gülse de arada kalmış bir şekilde.

"Bence bir sorun olmaz Will, daha çok kişi daha çok bolluk." dedi Jayla sırıtarak.

"Ne bolluğu?" dedi ikizler şaşırarak.

"Kaos bolluğu!" dedi Jayla Will' in araladığı kapıdan içeri geçerek.

Kuzenler birbirine baktıktan sonra şeytanın açtığı kapıdan içeri geçtiler. "Will, neler oluyor?" dedi Gideon şüpheyle olduğu yerde durarak. Diğerleri de durmuştu.

"İşler biraz karıştı çocuklar." dedi Will nefes vererek. "Olaylar olmaması gereken şekilde ilerledi."

"Nasıl?" dedi Pacifica hemen. "Nasıl olmaması gereken şekilde Will? Kötü bir şey mi oldu?"

"Şey benim için pek değil ama çoğunluk ve evren için evet, evet çok korkunç bir şey oldu." dedi Will işi çocuklar için daha kolay hale getirmeye çalışırken.

Jayla ilerlerken birden arkasını döndü "Kısacası Ford geri geldi. Will bunu alıştıra alıştıra söylemeye çalışıyor."

"NE!" dedi iki kuzende  aynı anda. "Will?" dediler şeytana bakarak. 

"Evet, evet tam olarak böyle." dedi Will dürüstçe. "İkizler bu yüzden evdeler, neler olduğunu onlarda pek anlayamıyor ve gerçeği söylememeleri için evdeler."

"Peki, güzel bir sorum var." dedi Gideon ve ardından "O deli neden hâlâ canlı!" diye bağırdı.

"Boyutlar arası hayatta kalması doğal-"

"Onu niye öldürmediniz?" dedi Pacifica Jayla' nın sözünü keserek. "Ya da hapsetmediniz? Niye birine haber vermediniz!?"

"İkizler denedi ama Stan onlara izin vermedi." dedi Will.

"Peki sen?" dedi Pacifica. "Sen ne yaptın Will?"

"Hiçbir şey. Ve hiçbir şey yapmayacağım." dedi Will kesin bir sesle. "Bu konuya asla karışmayacağım."

"Onun yerine ikisini ya da birini ben öldüreceğim. Birini öldürüp diğerini yaşatarak acı çektirme planım var ama hangisinin öleceğine karar vermedim." dedi Jayla gülerek. "Ama şimdi değil. Onlara ihtiyacım var. Paralel hallerine sahip çıkmalılar ki işime karışmasınlar. Sonra duruma göre bakacağım."

"Onlar seni biliyor mu?" dedi Gideon kaşlarını kaldırarak.

"İlerleme kararı verirseniz evet, bilecekler." dedi Jayla ve salona ilerlemeye koyuldu.

"Jayla' dan bahsetmedim, ondan çok hoşlanacaklarını sanmıyorum." dedi Will' de ilerlerken.

Geniş salona girdiklerinde amcalar ve ikizler koltuklara yerleşmişlerdi. Gözler önce Jayla' ya ve ardından onun peşinden gelen Will ve kuzenlere çevrilmişti.

"Gideon, Pacifica?" dedi Mason ayağa kalkarak. "Burada ne işiniz var ve bu ucube kim?" dedi Mabel kardeşinin peşinden kalkarak ve ardından eliyle Jayla' yı gösterdi.

Tuhaflıklar Cenneti ve Tuhaflık KardeşleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin